The Summer Zoo Meeting!!

Spreek hier je meetings af.

Moderator: Café Mods

Waar gaan we naartoe?

Artis (Amsterdam)
0
No votes
Burgers Zoo (Arhnem)
0
No votes
Ouwehands Dierenpark (Rhenen)
0
No votes
Dolfinarium (Harderwijk)
0
No votes
Dierenpark Emmen (Emmen)
1
33%
Anders, geef reactie
1
33%
Dierenpark Amersfoort (Amersfoort)
1
33%
 
Total votes: 3

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

The Summer Zoo Meeting!!

Postby Gait » 07 Jun 2016 23:29

Image
Bron plaatje: Klik

Image
Jaaaa, het is alweer een poosje geleden! Maar wat gaan we dan doen? Nou we gaan naar de dierentuin!!
Neem je dolls mee, de picknickmand en we gaan aapjes kijken (of bekeken worden met onze dolls)!

Image
Nou waar gaan we dan meeten? Dat is nog even in overleg met jullie natuurlijk. Er zijn enkele leuke dierentuinen die in het midden van het land liggen, dus ik zou zeggen, stem op je voorkeur en laat het weten en dan kijken we ernaar!
Artis (Amsterdam)
Burgers Zoo (Arhnem)
Ouwehands Dierenpark (Rhenen)
Dolfinarium (Harderwijk)
Dierenpark Amersfoort (Amersfoort)
Dierenpark Emmen (Emmen) (niet in de buurt voor de meesten, wel erg mooi park)
Anders, geef aan:

Image
Ik had de dag van zaterdag 25 juni of zondag 26 juni in gedachten. Kom met een voorstel en we zien welke we gaan doen!
Qua tijd had ik 11.00 uur in gedachten, net na openings tijd, mooie tijd om voor mensen om heen te reizen.

Image
Entree geld niet te vergeten. Komen we later op terug, als het besloten is welk park we nemen.

Image
Het lijkt me het makkelijkste om voor de ingang van het dierenpark op elkaar te wachten en gezamenlijk naar binnen te gaan.
Dan raken we elkaar niet kwijt en hebben we een goede plek om elkaar te ontmoeten.

Image
Gait




Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 14 Jun 2016 18:36

Ik ben voor Amsterdam maar graag niet iets waar een entree voor betaald moet worden die meer is dan 10 euro (want, ik ben niet rijk XD )
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 16 Jun 2016 22:29

Jammer dat ik die datums al iets heb.

Plus Dierenpark Emmen is gesloten. Ze zijn vorig jaar November verhuisd naar Wildlands Adventure Zoo Emmen :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

Postby Gait » 17 Jun 2016 01:14

Dream-Baby dat wist ik^^ , ik bedoelde die ook maar buiten dat ik het belachelijk vind dat het nu zo heet en hun eerdere naamveranderingen toch altijd weer teurg gingen naar 'dierenpark Emmen', weet iedereen waarover ik het heb als ik Emmen zeg xD En het nieuwe park is gewoon open :) (Daarbij was ik even vergeten hoe het volledig geschreven werd toen ik dit topic maakte xD)

Widu
SD
SD
Posts: 281
Joined: 29 Aug 2013 11:56
Location: Leeuwarden

Postby Widu » 17 Jun 2016 10:53

Wat een leuk idee... jammer dat ik 25 juni een examen heb en 27 en 28 een vergadering in Garderen. Wherever that may be :(


Return to “Meetings”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests