Little rabbit girl (my first Pure Neemo)

Dit is het plekje op BJD Café waar je over je Tangkou, Momoko en andere dolls kunt praten.
DutchDevil
SD13
SD13
Posts: 614
Joined: 09 Nov 2010 16:24
Location: Loenen aan de Vecht
Contact:

Little rabbit girl (my first Pure Neemo)

Postby DutchDevil » 29 Jan 2015 20:34

Een paar dagen geleden zag ik een Pure Neemo meisje te koop staan en moest het nou net eentje zijn die ik al een tijdje wou dus heb ik de stap gemaakt om met Neemo's te beginnen :)

Ze is gisteren binnengekomen helemaal mooi verpakt met een super lief briefje en een klein kadootje. Daarbij is ze eigenlijk gewoon nog gloednieuw

Ze is een Ex Cute Spring Rabbit Mia en ik ben nu al helemaal verslaafd (heb gisteren zelfs al een tweede van iemand over gekocht)

Het fijne van deze dolls is dat ze al met een berg kleding komen en een aantal met 4 paar extra handjes zoals de mijne (ik ben alleen vergeten om een foto te maken van al de spullen waarmee ze kwam)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Bedankt voor het kijken! <3


<3
At home:

Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 29 Jan 2015 20:43

Naaaaaaw wat een snoepje <3

Kei schattig en die kleren passen er helrmaal bij!
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

DutchDevil
SD13
SD13
Posts: 614
Joined: 09 Nov 2010 16:24
Location: Loenen aan de Vecht
Contact:

Postby DutchDevil » 30 Jan 2015 09:26

Hihi dankjewel! <3

Dit is kleding van haar stock outfit. Ze komt met drie jurkjes, twee onderbroekjes waarvan eentje een limited is en die je kreeg wanneer de Rabbit Mia net uitkwam, broekje met een konijnen staartje die je door een van de jurkjes kan steken, bruin jasje, haarband met konijnen oren, een alpino, soort sjaal, kousen, schoentjes, tasje (die ook echt open kan) met een konijnen bedeltje eraan en nog eens vier extra paar handjes. Echt helemaal compleet zijn deze dolls ;)

Oh ze komen ook met twee handleidingen die niet te lezen zijn omdat het allemaal in Japans is haha
At home:

Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 30 Jan 2015 10:24

Wat een dotje!
Gefeliciteerd met haar.
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 30 Jan 2015 12:07

Hihi, die bunny oortjes. :D
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.


Return to “Poppen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest