pullips

Dit is het plekje op BJD Café waar je over je Tangkou, Momoko en andere dolls kunt praten.
User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

pullips

Postby sylvesther » 07 Feb 2015 19:00

hallo
aangezien ik op dit forum geen pullip topic kon vinden dacht ik ik maak er zelf eentje :)
tot nu toe heb ik alleen maar bjd's verzameld maar ik ben nu echt heel erg geïnteresseerd in pullips.
ik zou graag wat eigenaar foto's van pullips willen zien.
en waar koop je een pullip?
en is er ook een aparte nederlandse pullip forum?
leuke linkjes?
welke kleding,schoenen,pruiken passen ze?
wat te gebruiken voor face up's?
dus kortom alle info en/of foto's zijn welkom <3

ddesleyy
YoSD
YoSD
Posts: 74
Joined: 24 May 2012 13:22
Location: Doornenburg

Postby ddesleyy » 07 Feb 2015 20:43

Ik heb er zelf 2 gehad! gekocht bij shimmering magic heeft ook op Dolliverse gestaan. en ik geloof ook dat Think Pink een aantal pullips heeft

Image

Image

Image

Image

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 07 Feb 2015 21:44

Ik heb een Pullip RIDa en een Dal Ende, allebei tweedehands via Marktplaats. Ende heeft haar stockoutfit nog aan, RIDa heeft een combi van stock, kleren van Marktplaats en fashiondollkleding uit de speelgoedwinkel aan (ze passen de kleding voor iets kleinere tienerpoppen en Moxie Girlz). Ik doe verder niet zoveel met ze, voor mij zijn het gewoon mooie poppen om in de vitrine te hebben staan, net als m'n verzamelingetjes Monster High en Littlest Pet Shop. Maar ik heb op Etsy best veel spullen voor Pullips zien staan als je kleertjes en schoentjes zoekt :)
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 11 Feb 2015 00:04

ik heb shimmering magic een email gestuurd over een bepaalde pullip die ik wil hebben( een pullip hannah) en haar gevraagd of ze die voor mij kan bestellen.
dus ik hoop dat ik binnenkort haar in huis heb en haar hier kan showen :D

Mientsje
YoSD
YoSD
Posts: 82
Joined: 11 Jan 2014 18:25

Postby Mientsje » 11 Feb 2015 12:31

Ik heb 20+ pulllip ( en familie )
Ben begonnen met pullips , daarna met de bjd's .

Heb bij de meeste geen stock kleding , maar gewoon kleding die ik zelf mooier vind . Van aangepaste barbie kleding tot andere speelgoed poppen kleding . Of zelfgemaakte kleding uiteraard ;) .
Heb ze wel allemaal op een obitsu gezet , omdat die lichamen mooier zijn dat de stock lichamen vind ik persoonlijk.

Zelf vind ik de Pullips het leuks , heb ook dal's . Byul's en taeyang's maar die zijn iets minder mijn ding . Hier 2 van mijn favo custom pulips . :D

Image
Image

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 14 Feb 2015 12:29

o die zijn mooi <3
ik heb i.v.p. een pullip hannah een pullip snow white besteld kwam kwa prijs beter uit
over ong. 1 week heb ik haar als het goed is binnen :D

ddesleyy
YoSD
YoSD
Posts: 74
Joined: 24 May 2012 13:22
Location: Doornenburg

Postby ddesleyy » 15 Feb 2015 13:39

Gefeliciteerd super leuk!!


Return to “Poppen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests