verven van MLP ???

Dit is het plekje op BJD Café waar je over je My Little Pony en allerlei verzamelbaar speelgoed uit de jaren '80 kunt praten.

FlowerGirl
SD
SD
Posts: 385
Joined: 08 Jun 2011 19:38
Location: Harderwijk.

verven van MLP ???

Postby FlowerGirl » 29 Nov 2014 23:55

ik wil voor een vriendin, die zwanger probeert te worden eventueel zwarte demon MPL voor haar maken, maar nou vraag ik me dus af, als je gewoon acryl verf gebruikt slijt dat er op den duur af tijdens het spelen met de MLP, nou vroeg ik me af, kan ik ze gewoon zwartspuiten met een verfspuitbus????
en dan het haar rerooten met zwart haar?
of zal de verf in de bus het plastic van de pony oplossen??
ik weet namelijk wel dat het het plastic van die goedkope witte plastic bekertjes oplost... ik wil het dus eigenlijk niet eerst testen om vervolgens met gesmolten ponies te zitten :x
hopelijk kunnen jullie me helpen :)

p.s. ik wil ze zwart maken omdat haar hele huis zwart/horror/demonisch is, en de baby kamer zwart met paars gaat worden, en het leek me wel leuk om dan een paar zwarte MLP voor haar te hebben als het een meisje word, en anders ter decoratie in de kinderkamer als het een jongen word :x
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 30 Nov 2014 14:00

MArcia gebruikt RIT dye voor zelf en acrylverf voor de details. Ook sealen met MSC is een aanrader
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"


Return to “My Little Pony en '80s toys”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests