[Het spel/RPG] Weerwolven van Wakkerdam (Dag 2)

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

User avatar
Angel-chan
Tiny
Tiny
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2012 19:25
Location: Groenlo

Postby Angel-chan » 28 Sep 2012 21:32

Renji

Renji bleef kalm ondanks dat niemand zijn woorden vertrouwd.
Waarom zou iemand ook naar hem luisteren.. hij zou zo het volgende slachtoffer kunnen zijn.
Rustig ging hij net buiten de bloemen op de grond zitten om na te kunnen denken.
" Geloof me of niet, je eigen keuze, Ik ben wel waarschijnlijk diegene hier die het beste kan analyseren en conclusies trekken.
Ik zie liever niet nog meer mensen een pijnlijke dood lijden. "

Locatie: Plein
Praat met: iedereen op plein
Dolls:
Resinsoul (Bei): Renji
Dollfamily H (Duanyu): Taichi
Dollfamily H (Air): Steve
Dollzone / Dollfamily (Borken) Hybrid: Ellioth

Want to have: /

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 29 Sep 2012 22:02

Damiën

Dami stond op van het bankje en ging voor de anderen staan.

"Het wordt tijd dat we gaan bedenken wie de dader kan zijn. Voor mij speelt erg mee dat Victoria en Nulei beiden zich nog niet hebben laten zien. Ik heb geen idee hoe en wat, maar ik volg alfabetische volgorde en verdenk Nulei." Hij keek naar iedereen.

"Het is zeer verdacht dat nog niemand hen heeft gezien en ik wil weten waarom niet. Van iedereen heb ik gezien hoe... gebroken... jullie zijn na de dood van een vriendin, en daarom verdenk ik jullie niet. Hun reacties heb ik nog niet gezien."

Locatie: Plein
Praat met: Iedereen.
Stemt voor Lynchen: Nulei
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Angel-chan
Tiny
Tiny
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2012 19:25
Location: Groenlo

Postby Angel-chan » 29 Sep 2012 22:16

Renji

" Dus je kiest voor iemand die niet op komt dagen om maar een dader te willen hebben, Ik ben het daar absoluut niet mee eens.
Diegene hoeft nog niets eens een dader te zijn, Je zal alleen nog maar meer mensen afslachten en onrust veroorzaken hier.
Je ben gewoon random mensen aan het aanwijzen zonder enige aanleiding. "
Hij staat op na deze speech en gaat voor Damiën staan.
" Je mag dan wel burgemeester zijn, maar dat betekend niet dat ik het nu niet met je eens mag zijn. "

Locatie: Plein
Praat met: Damiën
Dolls:
Resinsoul (Bei): Renji
Dollfamily H (Duanyu): Taichi
Dollfamily H (Air): Steve
Dollzone / Dollfamily (Borken) Hybrid: Ellioth

Want to have: /

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 29 Sep 2012 22:25

Damiën

Dami knikte naar Renji.
"Natuurlijk heb je het recht om het niet met me eens te zijn. En natuurlijk heb je het recht om zelf te beslissen. Dat ik burgemeester ben wil niet zeggen dat jullie mij moeten volgen. Ik ben geen dictator." Hij keek onderzoekend naar de jongen.

"Ter uitleg van mijn conclusie. Misschien was 'alfabetische volgorde' wat te... onsociaal." Hij zuchtte. "Ik wil niemand van mijn vrienden verdenken en ik wil ze vertrouwen. En daar hoor jij bij, Renji. En Megami, Mauro, Gabriëlla. En Scarlett hoorde er ook bij. Maar het feit dat Nulei en Victoria zich nog niet hebben laten zien is verdacht. Zéér verdacht."

Hij keek naar de grond en beet op zijn lip.
"Natuurlijk moeten we niet zomaar iets verdenken, maar wat er met de burgemeester is gebeurd... Wat er met Scar is gebeurd... Het moet stoppen. Het moet nu stoppen!" Hij balde zijn vuisten en keek vastberaden op.

Locatie: Plein
Praat met: Renji
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Moonzzz
SD
SD
Posts: 437
Joined: 18 Feb 2011 20:48
Location: Arnhem

Postby Moonzzz » 29 Sep 2012 22:45

Nulei schrok wakker in haar bed, ze merkte dat ze al veel te veel gemist had. Ze voelde zich brak, en had het idee dat ze al dagenlang geslapen had. Ze keek op haar wekken en het bleek dat ze inderdaad al bijna twee dagen lag te slapen. Ze schrok zich kapot, hoe kon dit nou. Ze had dit nog nooit gehad. Ze trok haar badjas aan en ging naar haar keukentje, smeerde een boterham en schonk een glas vruchtensap in. Ze liep naar de woonkamer en ging in haar luie stoel zitten naast de opwarmende kachel. Ze pakte de ochtend krant en begon er in te lezen. Na een paar minuten legde ze hem weer weg, er stond toch niet veel bijzonders in. Ze at haar boterham op en dronk haar glas leeg. Ze Trok haar rode jurkje aan voor de dress red day en besloot naar het plein te gaan. Toen ze daar aankwam bleek het daar al best druk te zijn.
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 29 Sep 2012 23:06

Megami keek naar Damiën en zag dat zijn beredenering dezelfde kant op ging.
,, Ik vind het sowieso verdacht als je je niet laat zien. Schuldgevoelens waarschijnlijk?" zei ze terwijl haar blik even naar een stukje Scarlett ging. ,, Of misschien geen schuldgevoelens, maar iets anders?" Dit was al lang geen 'ongeluk' meer. ,, Renji, als jij een 'verdachte' heb, dan hoor ik graag je theorie." In haar ooghoek zag ze Nulei aankomen.
,, Ik stem ook op Nulei. Victorica is voor mij net zo schuldig, maar Nulei is tenminste nu hier om zich te verdedigen." Ze draaide zich om naar Nulei.

Locatie: Plein
Praat met: Renji, Damiën en Nulei
Stemt: Nulei
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

denissee

Postby denissee » 30 Sep 2012 13:29

Gabriella

Na 2 uur in haar bed gelegen te hebben besloot ze maar weer naar het plein te gaan, ze kon toch niet slapen na alles. Ze trok een broek aan en een simpele trui en liep terug naar het plein. Ze zag Dami en Renji staan, en Nulei kwam net aan de andere kant aan lopen.

"Nulei, je hebt veel gemist denk ik" zei Gabriella toen ze naast haar stond.

Stemt: Victoria
Last edited by denissee on 01 Oct 2012 23:26, edited 1 time in total.

niniatiale
Sabik
Sabik
Posts: 1580
Joined: 17 Apr 2008 21:35
Location: enkhuizen

Postby niniatiale » 30 Sep 2012 13:35

Mauro keek een beetje verbaasd naar Nulei die eindelijk aan kwam lopen en gelijk twee stemmen tegen zich had. Hij snapte de redenering van zowel Dami als Megami wel, maar hij vond het ook wel makkelijk om op iemand te stemmen die zich nog helemaal niet had kunnen verdedigen.
"Hey," zei hij tegen het meisje. "Alles goed?" Vroeg hij nieuwsgierig. Het gebeurde weinig in een dorp zo klein al deze dat mensen dagen lang niet gezien werden.
Hij zou het stemmen in ieder geval nog even uitstellen.

Plaats: Plein
Praat met: Nulei
[edit]
Stemt: Victoria
@ home: Mauro {AA Yi}, Nate {Impldoll Iris}, Shaye {AR Little Fair Dana}

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 01 Oct 2012 15:12

Damien

Dami keek naar Nulei die aan kwam lopen en duidelijk niet wist wat er aan de hand was. Hij aarzelde. Iemand als schuldige aanwijzen was moeilijk, en nu Nulei er was..

"Nulei. Mijn stem ging eigenlijk naar jou. Maar nu je hier bent, wil ik je het voordeel van de twijfel geven. Ik wil wel nog graag weten wat de reden van je afwezigheid is." Hij wendde zich tot de groep. " Ik verander mijn stem."

Hij vertrouwde Mauro, zijn echtgenoot was altijd goed geweest in mensen inschatten. Het was raar om ineens zijn stem te veranderen, maar wat maakte het ook uit? Ze zouden de dader naar de gevangenis brengen... Toch?

Locatie: Plein
Praat met: Eerst Nulei. Dan iedereen.

VERANDERT ZIJN STEM VAN NULEI NAAR VICTORIA
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Himegyarudoll
MSD
MSD
Posts: 218
Joined: 13 Jun 2012 09:04
Location: Belgie, Gent

Postby Himegyarudoll » 01 Oct 2012 15:38

Victorica

Bij het ochtendglore zat Victorica schuddend in haar bed blij ddat ze de nacht overleeft heeft.
Ze rommelt in haar kastjes maar wat meer dan een droog korstje brood is er niet meer te vinden
Victorica stopt het korstjes in haar zak, want het is een lange wandeling naar het dorp.
Een uurtje later komt ze schoorvoetend aangelopen, een beetje bang.
Met haar kleine voetjes schopt ze in het zand zodat haar hakjes helemaal bestoft raakten, haar jurk slepend over de grond.
Door de geruchten van dode mensen is ze de laatste dagen niet meer uit haar huisje geweest.
Maar door haar knorrende maag voelt ze zich verplicht de straat op te gaan.
Onderzoekend kijkt ze rond zich heen.
"Al die grote mensen!, denkt ze, hoe vind ik hier ooit te eten?"

Botst tegen een man, blijkt het Damien te zijn. "Eeuhm .. eeehmm.. sorry meneer.. Weet jij hier misschien een kruidenier zijn?" Ze houd een muntstuk in de lucht.

Locatie: Plein

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 01 Oct 2012 20:02

Megami
Megami haar telefoon trilde in haar zak en ze stapte even weg om het berichtje te lezen. ,, Kami is onderweg.” Megami excuseerde zich van het gezelschap en ging gauw naar haar huis.
Daar pakte ze een tas die ze al gereed had staan voor noodgevallen. Met een klap gooide ze die achterin haar auto. Binnen pakte ze nog een paar andere kleine dingen.
Ze vond het niet prettig om het dorp te verlaten. Helemaal niet met een moordenaar die daar losliep. Ze kon ze niet helpen. De mensen die probeerde de moordenaar te vinden waren sterk in de minderheid, de rest afwezig of teruggetrokken. Ze moesten het zelf maar uitzoeken. Zij moest gaan.
Met een ronkende motor reed ze net boven de snelheidslimiet het dorp uit. De bewoners aan hun lot overlatend. Ze hoopte dat Damiën een plan had, als burgermeester.

Locatie: Weg...


Megami is uit het spel gestapt. Ze was de Ziener.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

niniatiale
Sabik
Sabik
Posts: 1580
Joined: 17 Apr 2008 21:35
Location: enkhuizen

Postby niniatiale » 02 Oct 2012 10:25

Door niniatiale & Kayren
Mauro & Dami

Mauro was in de keuken bezig om wat eten te maken voor Damiën. Hij had een heerlijk' ontbijtje op bed gepland, de andere jongen was zo hongerig geweest de laaste tijd dat hij het verdiende om eens lekker verwend te worden. Hij glimlachte toen hij een lekker gezond drankje voor Dami aan het mengen was. Hij nam het dienblad mee naar boven en zette het naast het bed.

"Goeiemorgen, slaapkop." Hij drukte zachtjes een kusje op het voorhoofd van de jongen. Hij keek weer naar het dienblad en besefte dat hij wat vergeten was. Hij had een mooie roos in een vaas, die nu niet op het blad stond. Hij hoopte maar dat de jongen niet wakker zou worden voor hij terug kwam.In de keuken pakte hij het vaasje en keek naar de andere flesjes die open waren. Een van de open flesjes was er een waar vergif in zat. Hij vloekte en dacht aan het drankje dat hij voor Dami gemaakt had. Hij rende snel naar boven met de roos nog in zijn hand.

Dami had was in die tijd wakker geworden en had verrast en tevreden het ontbijtje gevonden. Hij pakte rustig het glas en nam een slokje.

"Neeee!!! Dami!!" Mauro keek in paniek toe en vloog op Dami af. Hij sloeg het glas weg en Dami knalde achterover tegen het hoofdeinde. Zijn ogen werden even groot van schrik en gleden toen dicht. Mauro schudde de jongen een lange tijd heen en weer. Maar hij kreeg geen reactie. Trillend drukte hij een kus op Dami's voorhoofd en legde de roos op Dami's borst.

Hij liep naar beneden en pakte de rest van het drankje dat vermoedelijk in Dami's drankje was gekomen. Hij liep ermee naar boven en ging naast Dami op bed liggen. Hij dronk in een grote slok het hele flesje leeg en dreef langzaam weg naar een zoete dood.

Dami werd niet lang daarna wakker en kraakte even zijn nek. De klap tegen het hoofdeinde had hem buiten westen gekregen en hij was er duizelig van. Hij duwde zich wat overeind en keek opzij.

"Maui?" vroeg hij aarzelend en hij beet hard op zijn lip. "Mauro?!" Hij kuste de man zacht in de hoop dat die hem allen maar plaagde en proefde een vreemde smaak. Gif.

Hij schudde zijn hoofd alsof hij zichzelf moest overtuigen dat het niet zo was, maar Mauro had geen hartslag meer. Geen ademhaling. Dami kreeg tranen in zijn ogen.

"Mau... Ik... Het spijt me zo... A-als ik me niet zo verveelde... Als ik gewoon... D-dan was dit niet gebeurd... I-ik had het moeten zeggen Mauro..." stamelde hij en even werden zijn ogen zilver. Hij pakte de briefopener van het nachtkastje en zette die tegen zijn borst.

In een snelle beweging stak hij zichzelf een paar keer en toen kroop hij in Mauro's armen om hem te vergezellen in de dood.


Dami en Mauro stappen uit het spel.

Dami was de Weerwolf
Mauro was de heks.
@ home: Mauro {AA Yi}, Nate {Impldoll Iris}, Shaye {AR Little Fair Dana}


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest