[Het spel/RPG] Weerwolven van Wakkerdam (Dag 2)

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 25 Sep 2012 18:57

Megami keek ongemakkelijk toe hoe Damiën boog voor haar. Het was een perfecte buiging. Zou hij iets weten van haar achtergrond? Ze was juist hierheen verhuisd om dat te ontlopen.
,, Damiën, alsjeblieft, doe dit niet. Je bent nog jong" Ze kon zichzelf verdedigen. ,, Ik heb van kinds af aan leren schermen, ik kan mezelf wel verdedigen. Je theorie klinkt goed, maar we weten niet wat de motivatie was. De burgermeester had ook veel mooie spullen en informatie. Zo vroeg kunnen we nog nergens vanuit gaan. Als je theorie klopt, dan heb je net verkondigd wat je vermoedt. Niemand zou je nu nog aanvallen, want dat zou alleen maar bewijzen dat ze achter de burgermeester aanzitten."

Locatie: Plein
Praat met: Damiën
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 25 Sep 2012 19:03

Damiën

Dami glimlachte. "As said, call me Dami." Hij grinnikte. "En ik weet dat het gevaarlijk is en ik nog jong ben, maar ik neem het risico. Het zou ook kunnen bewijzen dat één van de afwezigen de moordenaar is?" zei hij er zachter tegen aan.
"Het is een groot risico, maar daarnaast een uitdaging. Want als de moordenaar alleen uit is op mooie spullen of informatie, zal het waarschijnlijk bij deze moord blijven. En dan maakt iedereen zich druk om niks. Maar als er nog een moord gepleegd wordt, dan is er meer aan de hand. En dan hoop ik dat diegene niet al te snugger is." Hij zuchtte diep. "Ik wil er alles aan doen... Om mijn vrienden, mijn buren, wie dan ook veilig te houden."

Locatie: Plein
Praat met: Megami
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Selene-dark-Angel
MSD
MSD
Posts: 104
Joined: 04 Apr 2011 20:55
Location: Amersfoort

Postby Selene-dark-Angel » 25 Sep 2012 20:42

Scarlett

Scar kwam weer terug gelopen van de oude dame. Ze hoorde nog net het laatste zinnen van het mooie betoog van zowel Megami als Dami.
"Zou je denken, dat er nog een moord zal worden gepleegd? Laten we hopen dat het een roofmoord is, hoe triest ook. Dan hoeven we niet afscheid te nemen van nog een dorpsbewoner..."
Ze keek een beetje angstig uit haar ogen.
Wat zou ze nu graag haar vriendin weer willen zien. Gewoon, een vertrouwd en vriendelijk gezicht.
Ze sloeg haar armen om zich heen. Hoewel het nog niet al te koud was, voelde Scar zich bevroren.

Plaats Weer op Plein
Praat met Dami en Megami
At Home: Scarlett (IH soa) ; Pheay (WD prisc)
Wanting: Fairyland MiniFee ?? ; Iplehouse Asa; LoongSoul doll Evan; Soom Breccia.

denissee

Postby denissee » 25 Sep 2012 22:48

Gabriëlla

Ze keek Mauro ongeloofwaardig aan. "In een vuilniszak? Nee dankje! Dat is toch sneu, het was zo'n aardige man."
Ze liep door het huis opzoek naar iets waar ze de overblijfselen van de burgemeester in kon doen. En toch kwam ze op de eerste keuze van Mauro terug.
"Daarin tegen.. het is het enige wat ik kan vinden." Zei ze toen ze Mauro weer tegen kwam bij het kantoortje. Ze pakte de lavendelkleurige vuilniszak en begon zonder enige moeite het lichamelijk overschot in de vuilniszak te stoppen.

"En op wie ga jij stemmen Mauro? Ik ga toch maar voor Damiën."

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 26 Sep 2012 12:09

Dami haalde zijn schouders op, hij wist het niet. Als er nog een moord gepleegd zou worden, wat dan? Hoe zouden ze de dader dan vinden? En vooral... Wat zouden ze met de dader doen?

"Ik hoop dat het bij een moord blijft..." mompelde hij en hij deed zijn ogen dicht. "Als er nog een moord komt... Als..." Hij moest er niet aan denken om Mauro te moeten begraven. Of dat Mauro hem moest begraven.

"Ik weet het niet..." zei hij zonder op te kijken. "We moeten op het ergste voorbereid zijn en hopen dat we het mis hebben, denk ik." Hij stond op en zocht in zijn zakken naar geld. "Ik zal voor iedereen wat te eten halen, ik geloof niet dat iedereen al wat gegeten heeft vandaag." Hij glimlachte rustig en liep weg. Hij moest even wat tijd voor zichzelf hebben.

Locatie: naar de bakker.
Praat met: Scarlett, daarna niemand.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

Postby Gait » 26 Sep 2012 16:50

Nacht 1
Het lichaam lag daar, uitgespreid over het plein, overal een stukje. Een rozenstruik leek zich een weg te vinden door de neusgaten, de oren en lege oogkassen. De sterke geur van een chemische stof, een groeimiddel waarschijnlijk, kwam op vanuit het lichaam en de enige hoop vast gevestigd op het beetje schuim bij de mondhoek van de persoon. Misschien, heel misschien was ze vergiftigd, gestorven voor de plant zijn gang ging met haar lichaam.

Rozen bloeiden op alsof het magie was en staken sterk af tegen de haarkleur van het meisje. Eerst een witte, dan een rode, en misschien ergens tussen haar lippen een heldere roze roos.

Een groot bloedspoor was zichtbaar over het plein, het was een uitdaging misschien, zou iedereen weer gaan boenen? Of was het pure verveling? Of een idiote actie? Wie wist het. Het enige zekere was dat Scarlett Yuki Dagorn niet langer in staat was om mee te denken. Scarlett was dood.

------------------------------------------
Scarlett is dood, zij was de Slet (ze heeft niet aangegeven bij wie ze logeerde, anders had het haar leven kunnen redden.)
Damiën is verkozen tot nieuwe burgemeester.

Volgende deadline is maandag 1 oktober! Vergeet niet te stemmen.

Next day:
Image

niniatiale
Sabik
Sabik
Posts: 1580
Joined: 17 Apr 2008 21:35
Location: enkhuizen

Postby niniatiale » 26 Sep 2012 17:18

Mauro

Het was al laat(/vroeg) toen Mauro klaar was met de laatste resten opruimen van de burgermeester. Hij keek naar Gabriëlla en streek zijn haar achter zij oren. "Ik denk dat ik maar eens naar huis ga."
Na al die viezigheid was hij wel toe aan iets goeds en wat rust bij Dami. Hij stapte het huis van de burgermeester uit en bleef op het stoepje staan terwijl hij verbijsterd naar het plein keek. Als eerste vielen hem de rozen op. Hij glimlachte. Zouden ze dat gedaan hebben voor de burgermeester? Pas toen hij beter keek zag hij de rest van het hele tafereel. Hij zakte neer op het stoepje en zuchtte. "Dat was snel." mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders.

Plaats: Het stoepje van de burgermeester
praat met: Eerst Gabriëlla dan random.
Last edited by niniatiale on 26 Sep 2012 18:00, edited 1 time in total.
@ home: Mauro {AA Yi}, Nate {Impldoll Iris}, Shaye {AR Little Fair Dana}

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 26 Sep 2012 17:41

Damiën

Dami liep terug naar het burgemeestershuis met een grote zak broodjes. Hij bleef staan toen hij de rozen zag en glimlachte. Maar al snel verdween de glimlach van zijn gezicht en hij stapte langzaam naar Mauro.

"Is dat... Scarlett?" vroeg hij en hij keek naar het verspreidde lichaam. "Ik... Ik hoop dat ze... Niet teveel pijn heeft gehad..." stamelde hij. Zijn theorie was onjuist geweest. Hij pakte Mauro's hand en drukte zich tegen hem aan.

"we moeten de anderen dit vertellen..!" Hij keek op naar de grote bel die midden op het plein stond.

Locatie: plein
Praat met: Mauro
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Angel-chan
Tiny
Tiny
Posts: 46
Joined: 21 Jan 2012 19:25
Location: Groenlo

Postby Angel-chan » 27 Sep 2012 12:42

Renji

Wanneer Renji terug komt bij het plein de volgende ochtend ziet hij metteen een zee van bloemen, en merkte pas later op dat er een lichaam middenin lag.
" Niet alweer een.." Mompelde hij tegen zichzelf en bestudeerde op zijn gemak het hele tafereel voor aanwijzingen.

Na een paar minuten trok hij een conclusie.. " Weerwolven.. We hebben weerwolven in het dorp.." zijn gezicht werd een beetje wit en zocht het dichtstbijzijnde bankje om het even op zich in te laten werken.

Locatie: Plein, op een bankje
Praat met: Zichzelf.
[/b]
Dolls:
Resinsoul (Bei): Renji
Dollfamily H (Duanyu): Taichi
Dollfamily H (Air): Steve
Dollzone / Dollfamily (Borken) Hybrid: Ellioth

Want to have: /

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 27 Sep 2012 23:19

Damiën

Dami keek op toen hij Renji zag en hij trok Mauro aan zijn hand mee naar het bankje, weg van het dode meisje.

"Een weerwolf?" vroeg hij verbaasd. "Hoe weet je zo zeker dat het een weerwolf is? Ik geloof niet dat ik ooits iets heb gelezen over een weerwolf met groene vingers."

Hij ging naast de jongen zitten en legde zijn hand op zijn schouder. "We kunnen niet zomaar conclusies gaan trekken als we het niet zeker weten. We moeten de moorden stoppen. En goed opletten wie zich verdacht gedraagt." Hij keek om zich heen. "Zoals het jullie al is opgevallen missen we opnieuw twee mensen.."

Locatie: bankje.
Praat met: Renji, Mauro
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

denissee

Postby denissee » 27 Sep 2012 23:34

Gabriella

Toen Gabriella naar buiten liep na goed haar handen gewassen te hebben zag ze ook de blaadjes liggen, en daarna zag ze net als de anderen het lichaam. "Scar..." fluisterde ze bijna.

"Weerwolven?" hoorde ze Dami nog net zeggen. Geschrokken keek ze naar hem toe en zag dat hij met iemand zat te praten. Ze zou hem later wel vragen naar die conclusie. Nu was ze eerst veel te moe om zich zorgen te maken, en ging lekker naar bed.

"Jongens, het spijt me heel erg maar Mauro en ik zijn de hele nacht bezig geweest, vinden jullie het erg als ik naar bed ga?" vroeg ze in het algemeen, gevolgt met een asociaal grote gaap.

niniatiale
Sabik
Sabik
Posts: 1580
Joined: 17 Apr 2008 21:35
Location: enkhuizen

Postby niniatiale » 28 Sep 2012 00:01

Mauro

Hij liet zich door Dami mee trekken en keek naar Renji. "Weerwolven? Dit lijkt me meer een zaak van hekserij. Geen weerwolf waar ik ooit over gehoord heb kweekt rozenstruiken in lijken.." Hij wilde niet hard overkomen. Maar hij vond het een vreemde conclusie.
Hij zag Gabriëlla aan komen lopen en glimlachte een beetje. "Hmm, ik denk niet dat ik zou kunnen slapen nu." Hij keek nog eens naar de resten van Scar. "Maar ik heb ook geen zin om het op te ruimen. Hij leunde zachtjes tegen Dami aan. Hij keek het plein over en staarde in de verte. Wie kon er in hemelsnaam op die manier over leven en dood van anderen beslissen?

Plaats: Plein
Praat met: Renji, Dami, Gabriella
@ home: Mauro {AA Yi}, Nate {Impldoll Iris}, Shaye {AR Little Fair Dana}

denissee

Postby denissee » 28 Sep 2012 00:09

Gabriella

Ze lachte zacht naar Mauro. "Het zal ook geen super slaap worden maar ik ben echt kapot, alles doet me zeer van het werken, dus ik zal echt even moeten slapen. Zodra ik wakker ben kom ik wel terug om te kijken hoe en wat, is er eigenlijk al iets bekend over de burgemeester? Nouja, praat me vanmiddag maar even bij."

Daarna liep Gabriëlla naar huis. Stapte eerst onder de douche, en klom daarna haar koude bed in. Waarom is ze dan ook nog single? Nu is het koud.
Toch viel ze redelijk snel in slaap.

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 28 Sep 2012 00:17

Damiën

Dami gromde en keek geschokt naar Gabriëlla. "Hoe kan je zo nonchalant doen? Scarlett is dood!" Hij kneep wat hard in Mauro's hand en haalde even diep adem.

"Fine. Als je je rust nodig hebt...." Hij negeerde het maar en keek naar Scarlett. Hoewel de rozen prachtig waren, had Scarlett vast veel geleden. Het had vast pijn gedaan. Hij zuchtte diep en pakte maar een broodje uit de zak. Hij begon weer honger te krijgen.

"Als iemand een broodje wil...."

Locatie: Plein
Praat met: Gabriella, iedereen erbij
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 28 Sep 2012 07:11

Megami kwam ook aangelopen naar het plein. ,, Ik bedacht me gisteravond dat het bloed misschien met terpentine wel wegging." zei ze terwijl ze de fles vasthield.
Ze stapte over een bergje rozen. Iets voor de burgermeester? Mooi gedenkteken.
Iedereen keek geschoktbij het bankje. Toen ze dichterbij kwam bij het groepje mensen die bij het bankje stonden/zaten viel haar blik weer op een hoopje rozen. Tussen de wortels door zag ze een hand, niet de vlezige, stevige hand van de burgermeester, maar een slanke vrouwenhand.
,, Oh nee." zei ze terwijl de fles terpentine op de grond viel en doorrolde. ,, Wie...?" Haar stem werd afgeknepen.

Locatie: Plein
Praat met: Iedereen die er is
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest