[Chat] Weerwolven van Wakkerdam

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 01 Oct 2012 18:57

Ik vind het ook een beetje raar dat de deadline geweest is en er nog niks gebeurd is.
Als je weet dat je er niet bent om die tijd, waarom zet je dan de deadline op deze tijd?

Als er om 20:00 nog niks staat, dan stap ik eruit.
De inactieve spelers die niet of nauwelijks posten, niet eens het respect hebben om dan op zijn minst te stemmen en een afwezige spelleider heeft ervoor gezorgd dat mijn motivatie op het moment -10 is.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

niniatiale
Sabik
Sabik
Posts: 1580
Joined: 17 Apr 2008 21:35
Location: enkhuizen

Postby niniatiale » 01 Oct 2012 22:39

Ik vind het een beetje jammer zoals het nu gaat, ik heb t ok druk, ik loop 32 uur per week stage met wisseldiensten, om het makkelijker te maken en ook nog 1 dag school en toch kan ik nog posten. Ik heb hierdoor er ook goed over nagedacht of ik wel mee zou doen of niet. Jammer dat het bij anderen blijkbaar niet zo gegaan is.. :(
@ home: Mauro {AA Yi}, Nate {Impldoll Iris}, Shaye {AR Little Fair Dana}

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

Postby Gait » 01 Oct 2012 22:59

Het spijt me dat ik niets had gepost, ik had eerst geen internet en daarna een feestje. En om heel eerlijk te zijn is mijn motivatie voor dit spel ook nogal nul. De helft is inactief, ik heb van de meeste rollen nog niet eens gehoort wat ze willen doen en ik heb eigenlijk al het idee dat dit hele spel op niets gaat uitlopen. Ik doe het op een andere site ook, precies hetzelfde verhaallijn en alles en daar werd het goed gespeeld, en het wordt hier gewoon zo heel heel erg anders gespeeld dan ik gewend, terwijl ik sommige dingen duidelijk in begonpost heb staan, en het gebeurd niet echt waardoor ik er zelf ook beetje moedeloos van wordt. Licht niet aan jullie, maar ik moet er gewoon heel erg aan wennen.
Image

denissee

Postby denissee » 01 Oct 2012 23:28

Ik had mn post aangepast via mobiel om de stem toe te voegen maar schijnbaar is dat niet goed gegaan. Sorry mensen!

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

Postby Gait » 02 Oct 2012 18:31

Het spijt me dat ik gister inactief was, maar het heeft volgens mij heeft het wijnig zin om nu nog verder te gaan met alleen maar inactieve spelers.
Image


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests