Doe dat niet!? Wat doe jij dat eigenlijk niet verstandig is

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 21 Dec 2012 11:33

Owjah, dat ken ik ook, ze met zn allen in mn schoudertas proppen, ze hebben geen ruimte om elkaar van kant te maken, zo strak zitten ze dan op elkaar, lol. Meestal zetten ze t me betaald door vervolgens bij thuiskomst allemaal rare donkere vlekken te hebben en mag ik weer gaan dolly-boenen.

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 21 Dec 2012 18:56

Inderdaad - ik had van de week een kleintje bij me - wat kan er nu gebeuren in zo´n tas? Nou - een krant geeft zwart af...:blush:

Lang leve de wondersponsjes.

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 22 Dec 2012 12:12

Lol... Dat doe ik dus nog net niet, dolls en kranten in dezelfde tas meenemen... *grins* Maar idd, we mogen blij zijn met een uitvinding als wonderspons.

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 22 Dec 2012 12:46

Dat is het punt - die krant ging pas op het station in mijn tas, (Ik neem de spits mee voor sommige bewoners op het werk) - waar ik, als ik eraan had gedacht dat ik dat popje bij me had, ze ook in het andere vak had kunnen stoppen. Ik heb dus de hele dag tegen een grijs toetje aangekeken :( Dat voelt wel erg stom.


Maar zijn er geen andere DON'Ts in de bjd wereld die mensen wel gewoon doen?

Brokkenpiloot.
Tiny
Tiny
Posts: 42
Joined: 17 Jun 2012 18:40

Postby Brokkenpiloot. » 31 Dec 2012 14:27

Als je niet weet of je doll wel kan staan plaats dan bijv. een kussen of een deken achter haar en ga voor haar zitten.

Ikke was de deken vergeten :magic:
Gelukkig niets gebeurd ♥

Ryuuseii
MSD
MSD
Posts: 159
Joined: 29 Jun 2008 14:38
Location: Friesland.

Postby Ryuuseii » 31 Dec 2012 16:23

Ehh op het moment is mijn MSD oppas voor de kat, ze is doodsbang voor het vuurwerk en blijkbaar werkt een BJD ook goed genoeg als gezelschap. Geen zorgen, raakt haar niet aan of wat dan ook. Ligt gewoon naast haar, zou men SD ertussen kunnen laten liggen... beestjes zijn doodsbang voor al dat geknal dus heb een spinnende bezoekster op men kamer. Vertrouw het aleen niet alsk er zelf niet bij ben, aangezien men dollie ook nog eens op de rand van men bed zit....

Ehm, tot nu toe ben ik erg voorzichtig met mijn dolls, pak ze niet zo snel bij het hoofd vast enzo want heb al eens gehad dat het lijfje eronder uit is gedonderd en dat hebk liever niet weer (zeker niet op straat!)

ehm 300x tegen iemand zeggen dat ze op moeten passen en vervolgens nog mijn Dollzone Dragon moon van de eet tafel laten vallen (zelfs mijn vriend had bekand een hart verzakking, hij heeft toch stiekem wel een zwakke plek voor mijn dollies, helemaal de fantasy beestjes) ze viiel zo op der snoet op de grnd en de eettafel is vrij hoog... dacht dat der hoorns, of neus of oren of mischien der armjes beschadigt zouden zijn...maar ze had gelukkig helemaal niks, hele opluchting...

en ik had per ongeluk de company face-up van mijn eerste doll verwijderd, baalde er echT ONTZETTEND van.... khad namelijk haar hoofdje 'veilig' aan de zijkant gelegd terwijl ik haar in 'bad'' deed om resin dust en andere troep uit haar te krijgen toen ik haar net had...maar ze had een vlek door .. geen idee wat, dus ik dacht met nagellakremover maar weg halen (zonder aceton) maar hetvflesje lekte dus blijkbaar en het hoofdje was omgerold, dus lag met een kant erin... alles eraf toen ik het eenmaal door had aan een kant... baalde er echt zo van...

In een boom zetten en vervolgend weglopen om je camera settings enzo te checken... een keer waaien en ze had eruit gelegen ... ^^; Niet gebeurd gelukkig O.O;
...((Ramses, Karma, Jaqueline Marilyn Lyons (Jackey), Ilúvënis Mithrandír (Nia), Shesha, Patches, Mindie, Rachelle Revant & Reva Revant ))....

Yera
Hound
Hound
Posts: 1093
Joined: 31 Aug 2007 13:37
Location: Wijchen, Nederland

Postby Yera » 31 Dec 2012 16:46

Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat ook ik inderdaad tan geschuurd heb en ik heb wel eens bij mijn vreemde producten als suiker in de face up gebruikt
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com

-All your MSD are belong to uss-

User avatar
EprilDiva
MSD
MSD
Posts: 121
Joined: 15 May 2011 15:34
Location: Leeuwarden

Postby EprilDiva » 30 Jan 2013 20:08

Een tijdelijke face-up doen met eyeliner voor mensen, omdat mijn zwarte pastel op was!! >///<
@ Home: DollLeaves Flora, DollLeaves male Lilith, DollLeaves Ada, Dollzone Dragongirl, Fairyland Pukipuki Winking Sugar
On Layaway: Blue Fairy Jerome

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 08 Feb 2013 23:07

Meer een 'wat heb jij gedaan wat niet zo verstandig was' xDD :

Mn superbeschadigde Dollzone tiny in de fik steken was 4 jaar geleden mss niet zo'n goed idee geweest. ^^" Niet omdat het zonde zou zijn voor de doll (ik had hem daarna aardig goed opgeknapt) maar je maakt er behoorlijk wat vijanden mee xD

Het effect was wel super gaaf tho. Niet dat ik het nog eens ga doen. Daar zijn mijn dolls nu wel echt veel te mooi voor ^^"
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 07 Apr 2013 22:07

Ik had er nooit bij stil gestaan dat het plasic van Hujoo popjes geen resin is en echt aangtast worden door de MSC and dat ze oplossen in aceton!

Gelukkig gingen m'n face-upjes in een keer goed want er zat geen tweede kans in!

En gelukkig had ik dat van het oplossen in aceton direct door en heb ik alleen de binnenkant van een head cap verfrut.

Oh, ja ik heb ook n Hujootje mee geverft in n verfbad voor resin. Was geen totale ramp, maar was ook niet echt een briljant idee...

Shirelae
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 18 Dec 2011 01:53
Location: Deventer
Contact:

Postby Shirelae » 19 Jul 2013 23:47

Ik heb vlekken weg gepoetst met spuug. Alleen bij mijn eigen dolls, maar toch, verboden actie. Zo'n stringpuller bleek toch een goede aankoop, want eerder maakte ik nog wel eens een krasje. Ook op mijn LE grey skin. Dat heb ik weggeschuurd, zonder schade of verkleuring. Resin kort in acetonloze nagellakremover laten weken en in W&N Brushcleaner, face-up verwijderen terwijl ik zelf gelakte nagels had. De oren van mn msd gepierced met een nagelpiercing boor. Ik heb een pruikje verknalt met een knipbeurt en een monique pruikje in dreads gedraaid, omdat ik me ergerde aan de flyaways.

Ja ik schaam me al. :blush:
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest