Doe dat niet!? Wat doe jij dat eigenlijk niet verstandig is

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Doe dat niet!? Wat doe jij dat eigenlijk niet verstandig is

Postby LunarReverie » 19 Dec 2012 21:51

Dit topic-idee komt van DOA< maar ik vond het wel interessant :)

Volgens sommige mensen kun je bepaalde dingen beter niet met een BJD doen. Uiteraard is iedereen vrij om te doen met zijn of haar doll wat hij/zij wil, maar eigenlijk weet je dat je op sommige acties commentaar zou kunnen krijgen.

Wat doe jij met jouw dolls waar andere owners niet aan moeten denken?

Deze thread is een spelletje, geen serieus topic en het is dan ook de bedoeling dat mensen hier leuk op reageren :)


Ikzelf vind het geen probleem om mijn dolls onder hun hoofd, met mijn hand rond de nek op te pakken. Op die manier weet ik zeker dat ik ze niet laat vallen en dat ze niet dubbel klappen. Zo heb ik ze goed vast, welke maat ze ook zijn.

Daarnaast mod ik dolls (limited of niet) tot het beeld dat ik in mijn hoofd heb. Ik schuw er dan ook niet voor om iets weg te schuren, een gat te boren of met epoxie in de weer te gaan om een doll 'eigen' te maken.

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 19 Dec 2012 22:35

een doll in een vies moeras duwen was best leuk:)
alleen die stank erna......
En onze Bran onder nepbloed smeren voor een fotoshoot, lekker vies.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 19 Dec 2012 22:56

Te ongeduldig zijn tijdens het wachten tot de msc volledig droog is en de face up waar je een hele middag op hebt zitten zwoegen verpesten..vingerafdruk op wang..nnnnn!! :x
Last edited by Proserpine on 20 Dec 2012 11:13, edited 1 time in total.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 19 Dec 2012 23:06

Haha, no regrets ^_^
Het nepbloed liet verrassend genoeg geen vlekken achter!

@ Proserpine: noooo! Dat is zo balen, ik ken het :x

rasilverstorm
YoSD
YoSD
Posts: 94
Joined: 05 Jun 2011 17:24
Contact:

Postby rasilverstorm » 19 Dec 2012 23:53

Te ongeduldig zijn om de voetjes netjes te wisselen en dus gewoon vingers te gebruiken... Nou ja Tári heeft wel d'r heeled feet netjes nu!

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 20 Dec 2012 07:43

En, hebben je vingers het overleefd?

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 20 Dec 2012 12:22

Ehhm, dat met vingers werken ipv haken ed ken ik,, dat doet soms best wel au, helemaal als t arriane is wiens elastiek nog steeds veel te strak is.
Ehm, wat ik verder voor stomme dingen gedaan heb??? *denkt na* Mn moeder heb arriane n keer in dr vijgenboom gehangen, en die tak boog heel erg door, dus dat vond ik doodeng, ze bleef trouwes wel netjes zitten, maar toch had ik haar er heel snel weer uitgehaald. Ik heb mn LatiGreen, Soecial Teru (n limited) tot een meisje laten maken,, (Lati greens worden altijd alleen onzijdig geleverd). En ik wil n face-up gaan proberen zonder msc, en alleen met gloss en matte vernis,, om te zien hoe dat eruit zou komen. de vernis gebruik ik dan ook als onderlaag, waar nodig.
Owjah, en toen ik mn dame dr body pas had, heb ik eigenhandig besloten de openingen tussen dr tenen te openen. Gezien dat er bij sommige tenen een rommelig gaatje tussen zat en bij andere niet, heb ik t direct maar overal netjes gedaan. Zonder enige ervaring qua modden of wat dan ook.
(Tis goed gegaan, though)

Yera
Hound
Hound
Posts: 1093
Joined: 31 Aug 2007 13:37
Location: Wijchen, Nederland

Postby Yera » 20 Dec 2012 12:50

Ik ben niet bang om mijn dolls op plekken en in posities neer te zetten waar ze als ze vallen zeker weten beschadigen. Ik weet dat ik niet de beste ben in modden en face ups maar ik weet ook dat ik een hoop wel kan herstellen.
Daarom hang ik dolls gerust aan de polsen, of zet ze op het puntje van en mooi beeldhouwwerk... Etc.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com

-All your MSD are belong to uss-

User avatar
devilishxlianneke
SD16
SD16
Posts: 898
Joined: 08 Aug 2010 20:22
Location: waalwijk

Postby devilishxlianneke » 20 Dec 2012 17:50

je doll door de kamer gooien als je een keertje goed kwaad bent.... :blush:
(gelukkig kwam hij wel op het zachte bed terecht)
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.

Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)

thefirstnl
Hound
Hound
Posts: 1038
Joined: 07 Dec 2008 19:53
Location: wijchen

Postby thefirstnl » 20 Dec 2012 18:31

Mijn doll onderste boven tussen mijn benen klemmen als ik hun broek/panty/slip niet snel genoeg aan krijg. Dan willen ze wel stil liggen....
En natuurlijk het hoofd zonder de haak te gebruiken eraf halen. Heb er zat, maar ben meestal te lui om er een te pakken.

nyampokun
MSD
MSD
Posts: 136
Joined: 29 Dec 2011 21:22

Postby nyampokun » 20 Dec 2012 22:20

Mijn elfje aan haar oor vastpakken terwijl ik een foto neem. Het was omdat ik haar pruik niet wou verpesten. Ze heeft nog geen lichaam -_-

rasilverstorm
YoSD
YoSD
Posts: 94
Joined: 05 Jun 2011 17:24
Contact:

Postby rasilverstorm » 20 Dec 2012 23:17

Mijn vingers zitten er nog aan, gebruik meestal mijn pink voor s-haken, heb kleine vingertjes :P

Uuuhm Chelsea van een bankje laten vallen POF met gezicht vol op een mengsel van zand en ondergrond van beton... Gelukkig alleen een kleine beschadiging ONDER haar pruik XD

Robbie (bjd van vejitadmc) heeft al een keer een zeeduik gemaakt...

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 20 Dec 2012 23:27

Eigenlijk ben ik best wel braaf als het mijn dolls betreft hoewel ik mijn vingers ook regelmatig mee string...

Mijn enige echte zonde is schuurpapier en gekleurd of doorzichtig resin. Ik moet het gewoon uittesten.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 20 Dec 2012 23:50

ach, schuurpapier en gekleurd resin heb ik ook gedaan, de seamlines van mijn Shoshon waren te erg, ik kon daar met gemak een vingernagel tegen zetten. En in t ergste geval zou ik m moeten blushen, dan durf ik dat risico best te nemen.

Verder til ik ze op zoals het uitkomt, wat met regelmaat het hoofd of de nek is.

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 21 Dec 2012 06:31

Pop gewoon in mijn tas stoppen om mee te nemen, geen bescherming, niets...

Dat aan de nek oppakken doe ik ook. Als dat de haak omdraait sta je dus alleen met een hoofd in je handen...:)


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests