^ < v game

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 13 Jan 2014 16:36

^ Voor de Dolls die ik nu heb wil ik alleen maar natuurlijke ogen. Voor de fantasy dolls die ik aan het plannen ben zijn de fantasy ogen beter. :}
< Hoe kan ik iets meesturen als ik het niet opgestuurd heb gekregen. :{
v Als je al ooit bij Think Pink heb gekocht/besteld. Wat is het duurste (geen doll) dat je hebt gekocht?
Als je nog niks hebt gekocht/besteld bij Think Pink. Wat (geen Doll) zou je daar graag kopen?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 13 Jan 2014 17:31

^ een dollzone outfit van 80 euro

< grrr bureau opruimen

V hoeveel dolls zou je nu nog willen
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 13 Jan 2014 17:59

^ De Dollfamily die ik voor ogen heb bestaat uit 5 dolls (2 SD, 2 MSD, 1 yo-sd) Ik denk dat het nog wel even duurt voor ik daar ben, dus de kans is groot dat dat nog wat kan veranderen (waarschijnlijk alleen maar naar nog meer tho xD)
< Sushiiiiiiii
v Bestel je je dolls liever bij Think Pink (als dat mogelijk is), of bij de company zelf (als dat mogelijk is)?

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 13 Jan 2014 18:25

^beide, bij tp als ze op voorraad zijn, zijn ze preorder dan meestal zelf.
< ben ik al jarig????? ga van het geld een tatto laten zetten voor het einde van het jaar.
ter nagedachtenis aan de overleden mensen,en voor het prut zijn in mijn leven.
hoofdstuk gesloten verder met het volgende.
vals jij 1000 euro krijgt/ wint wat zou jij daar van kopen, hele doll kleding etc.
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 13 Jan 2014 19:16

^ dan zou ik Naailessen gaan betalen zodat ik mooiere kleding voor mijn dolls kan maken!! (en misschien word mijn collectie dan ook uitgebreider) :x
> pffff thuis! wat heerlijk!!
v hoeveel dolls heb je en hoeveel daarvan zijn je echte favorites en hoeveel dolls die je eigenlijk gewoon mooi vind?
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 13 Jan 2014 21:29

^ momenteel 5 Dolls en het zijn allemaal favorieten die ik heb omdat ik ze mooi vind. :}
< Papierwerk gedaan, heb niet het gevoel dat ik veel ben opgeschoten. Morgen tandarts.
v Neem je je dolls mee op vakantie?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Saoera
MSD
MSD
Posts: 192
Joined: 30 Oct 2007 14:58

Postby Saoera » 13 Jan 2014 22:26

^ Nee en dat zal ik ook nooit gaan doen.
Vroeger op vakantie mocht ik even de pop (geen bjd maar een 'gewone' speel pop) van mijn zus vasthouden.
Die heb ik toen per ongeluk op een benzine station laten liggen
en toen we 5 minuten later terug kwamen om hem weer op te halen was hij gestolen. Eens.. maar nooit meer dus ;]
> Urg! niet genoeg ruimte om rustig te gaan zitten face-uppen! arme nieuwe doll... hij moet het voorlopig nog zonder face-up en kleding doen.
v (oh noes 3 vragen in 1) Welke van je dolls heeft het meest uitgediepte karakter? Waarom is dat en hoe zit zijn/haar karakter dan in elkaar?
Image

Image

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 13 Jan 2014 22:47

^ Peter, vooral omdat ik hem het langst heb. Hij is een verlegen 6 jarige die vooral dol is op dromen en verhaaltjes. Ook is hij dol op zijn tweelingzus Sarah hoewel zij een beetje bazig is naar zijn zin. :}
< Tandarts morgenVROEG en ik heb geen zin om te gaan slapen.
v De 3 dingen die jouw doll echt nog moet hebben.
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 13 Jan 2014 23:14

^ een karaktereigenschap van mijzelf (iedere doll bij mij staat voor 1 van mijn beste/slechte kwaliteiten) dus dat moeten ze hebben.
Tweede is Een signature outfit
Derde is dat ze allemaal perfectie uitstralen (af, zeg maar)
>spieeeerpijn :shock: krachttraining is niks voor mij :x
V ooit een bjd aankoop/verkoop gedaan waar je mega spijt van kreeg? Zoja, vertel ;)
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 15 Jan 2014 10:05

^ Ik heb wel wat dingetjes (schoentjes, kleding) hier liggen die ik achteraf toch niet had hoeven bestellen omdat het toch eigenlijk niet helemaal mijn ding is. Gelukkig geen dure spulletjes, dus niet iets om megaspijt van te hebben.
< Er staat net een nieuw Kid-delfje op de website van Luts met een outfitje aan dat ik MOET hebben. Er staat dat ie binnenkort los te koop is, als dat nog op tijd is voor mijn Clary verzonden word kan ie misschien nog in die bestelling mee. Ik hoop het...
v Hebben jouw dolls een uitgebreid achtergrondverhaal, of alleen bepaalde karaktereigenschappen (of misschien zelfs dat niet)?

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 15 Jan 2014 11:18

^ De meeste hebben uitgebreide achtergrondverhalen, die ik langzaamaan steeds verder uitwerk (vanuit de karaktereigenschappen). Sommige heb ik meer voor de leuk, mijn 3 puki's bijvoorbeeld zijn eerder gebaseerd op dingen die ik inspirerend vind of gewoon graag wat mee doe (Kleuren, katje, koken/bakken).
< Als mijn huid nog droger wordt deze winter, vrees ik dat ik spontaan verander in een stofwolk o.O
v Op welk gebied beneid jij je dolls? Of heb je daar totaal geen last van?
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 15 Jan 2014 14:32

^ Op dit moment beneid ik ze een beetje dat ze de hele dag rustig kunnen liggen, aan de andere kant beneid ik ze totaal niet omdat ik kan gaan en staan waar ik wil. :}
< Heb nog steeds hoofpijn van gisteren.
v Hebben jouw Dolls een eigen plek in huis?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 26 Feb 2014 11:05

^ Al jaren op een doosje dat ik als soort stoeltje gebruik in mijn kamer, al word dat nu wat klein voor meerdere popjes =/

< Ben ziek aan het worden =(

v (geinspireerd door posts op tumblr) 'Vier' jij jouw dolls verjaardag(en)? Hou je ubehaupt bij hoe lang ze bij je zijn? (Moet heel eerlijk bekennen dat ik dat in mijn geval niet eens meer weet :p)
❦ My dolls: Mori (DM Torrie), Lorina Charlotte (DF Clary), Lumen (DIM Flowne), Elizabeth (DIM Fantasia) ❦

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 26 Feb 2014 16:53

^ Ik zou idd echt niet meer weten wanneer ik welke doll gekocht heb. Dus helaas vier ik geen verjaardagen voor hun.

> Durf nog niet te hard te juichen maar ik krijg het gevoel dat de dingen weer een beetje worden zoals ze horen te gaan ^^

V Als jou Doll een sport zou beoefenen, welke zou dat zijn?
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 26 Feb 2014 18:51

^ kendo....zeker kendo :) dit omdat ik het zelf ook beoefen en het heerlijk is voor Body and mind :hypersquee:
>teveel gewerkt...teveel rugpijn...maar nu t/m woensdag vrij ;) wilde kei graan werken met carnaval maar dan gaan we dus dicht...stupid carnaval strikes again :oops:
V fake fur wigs of syntetische wigs? Wat heeft je voorkeur en waarom ;)
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest