^ < v game

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 22 Dec 2013 15:10

^ Meer foto's maken, en minder bang worden dat ik iets kapot maak zodat ik kan proberen zelf te face-uppen enzo
< Vakantieeee 8D
v Hou je meer van 'realistische' BJD's (zoals, umm.. supia of iplehouse) of meer van 'geperfectioneerde' groot-oogige BJD's (like fairyland, luts)?

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 22 Dec 2013 19:46

^ Ik hou van de Dolls van LUTS en van Iplehouse maar ben niet echt doll op Fairyland of Supia Dolls dus dat gaat bij mij niet helemaal op. :}
< Ben zo moe dat ik niet echt op gang kan komen.
v Is het ooit je droom om je eigen Dolls te maken?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 22 Dec 2013 19:53

^ Soort van, ik wil graag zelf enkele dolls maken maar ik heb niet direct de droom ze te casten en verkopen.
< Warme, gekruide cider aan het maken. Ruikt erg goed :D
v Wat zou jij nou echt nog eens graag voor doll zien?
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 22 Dec 2013 20:00

^ Mijn Miroudolls als iets anders dan mijn tekeningen. :}
< Mijn ribjes zijn bijna klaar en ik heb honger. Timing.
v Het laatste wat je ooit zou doen met een Doll?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 01 Jan 2014 15:38

^ moet ik nog uitvinden, ik wil juist heel erg gaan experimenteren om te kijken hoe ik mijn BJD nog meer naar mijn wensen kan maken. denk wel dat het laatste zou zijn dat ik permanente face up spullen zou gebruiken.
> nieuwjaar is geweest, waarom hoor ik nog steeds vuurwerk buiten? ik schrik me steeds een hoedje *voelt zich opeens heel oud*
v wat doe jij met je doll wanneer deze "af" is?
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 02 Jan 2014 02:13

^ Is dat mogelijk dan? :}
< Ben zo moe dat ik niet kan slapen.
v Wat is de relatie (familie/vrienden/geliefden) tussen jouw dolls of zijn het allemaal losse characters?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Saoera
MSD
MSD
Posts: 192
Joined: 30 Oct 2007 14:58

Postby Saoera » 02 Jan 2014 16:00

^ Mijn twee SD's zijn bevriend met elkaar en mijn twee MSD's zijn geliefden van elkaar. Verder hebben mijn SD's geen connectie met mijn MSD's (behalve dat ze met zijn allen op het bankje in mijn kamer zitten dan)
> Naakte face-up loze dolls zijn ook zo pretty! *staart naar dr nieuwe doll* ;D
v Kijk je wel eens tv samen met je dolls?
Image

Image

sdrassa
SD
SD
Posts: 287
Joined: 12 Apr 2010 12:21
Location: Drachten
Contact:

Postby sdrassa » 02 Jan 2014 16:18

^Nee, mijn dolls zitten alleen op zolder omdat een van m'n katten ze anders opeet. Maar binnenkort wel met een eigen dollhouse :D

< So very excited!! :x

v Wat is je favoriete methode om foto's te maken? Telefoon, camera, tablet, webcam, beitel en graniet?
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

PreciousDark
YoSD
YoSD
Posts: 85
Joined: 14 Nov 2012 17:23
Location: Amsterdam

Postby PreciousDark » 02 Jan 2014 16:42

^ Spiegelreflex camera ^-^ (Canon 600D EOS om heel specifiek te zijn)
< Net klaar met een nieuwe face-up ^^
v Plannen voor nieuwe dolls dit jaar?: )

sdrassa
SD
SD
Posts: 287
Joined: 12 Apr 2010 12:21
Location: Drachten
Contact:

Postby sdrassa » 02 Jan 2014 17:13

^Ik zou met liefde m'n lever verkopen voor een Soom Hook/Ticking Crocodile. Maar het wordt waarschijnlijk eerst pootjes kopen voor zowel Chrom als Croc <3

< Ik moet morgen werken maar ik heb geen zin, iemand zin om voor mij naar het asiel te gaan?

v Wat eten we vandaag? :dance:
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 02 Jan 2014 17:26

^ stoofvlees met wortels, champignons, paprika en krieltjes!
< "even" een Engels wetenschappelijk document van iemand nakijken op spelling en grammatica... Kost iets meer tijd dan ik had verwacht.
v Wat kun jij nou nergens vinden voor je bjd?
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 02 Jan 2014 19:01

^ Leuke betaalbare jongens kleren. Het enige nadeel aan jongens tinies. :}
< Volgens mij denkt mam dat ik ga afwassen???
v Maak, Koop of Commission jij je dolls kleren?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 02 Jan 2014 19:53

^ Ik koop en maak deze. ik merk wel dat ik meer feeling met een doll krijg als ze kleding draagt die door mij gemaakt zijn.
> Moeeeeee, door nieuwjaar was mijn slaappatroon omgegooit en vandaag ging om 6 uur mijn wekker om naar mijn werk te gaan. lekker is dat als je pas om 4 uur sliep.
v wat zou het favoriete boek van je doll zijn?
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 02 Jan 2014 22:59

^ Mijn Dolls houden van sprookjes boeken. Met kerst leefden ze bijna in a night before Christmas. :}
< Tick Tock op de klok waar is mijn tijd gebleven.
v Welke van je dolls kan wel een kleine make-over gebruiken?
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Ythiel
MSD
MSD
Posts: 204
Joined: 11 Jan 2012 11:25
Location: Rotterdam

Postby Ythiel » 03 Jan 2014 00:17

^Misschien mijn Iplehouse Tania... zij is de enige van mijn dolls die 'normaal' is. Stiekem vind ik dat ook wel weer wat hebben, maarja.
< Druiven eten als middernacht snack is echt een waanzinnig goed idee.
v Als je €2000,- zou krijgen om een BJD en accessoires etc te kopen, welke zou dat dan zijn?


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest