Wedstrijd: Miss/Mister BJD Nederland

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 10 Aug 2011 20:02

ik ben tot de 16e op vakantie naar engeland.. Dus ik weet niet of ik nog mee kan doen met ronde 4 :(
anders is het gewoon jammer !
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Chii483

Postby Chii483 » 17 Aug 2011 23:45

Oke oke, het gaat hier al een stuk beter.. en nu zal ik maar eens de vragenronde gaan klaarmaken en posten :D

Give me about.. 10 minutes

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 18 Aug 2011 00:41

gelukkig gaat het al wat beter :)
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Chii483

Postby Chii483 » 18 Aug 2011 00:53

Oke het duurde langer dan 10 minuten haha

Maar here we go!


1. Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?

2. Wat is je grootste wens?

3. Wat is het meest belangrijk voor jou? Waarom?

4. Wat wil je bereiken in dit leven?

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 5157
Joined: 02 Feb 2008 16:38
Location: Tilburg

Postby Brigitte » 18 Aug 2011 09:31

1. Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?
Lastige keuze... Er zijn meer werelden als deze dus als je er iets aan veranderd heb nog altijd kans dat een wezen uit een ander wereld het ongedaan maakt. Dus heeft het dan wel voor zin om iets te veranderen. Maar goed als ik ik iets zou veranderen wat zou ik dan doen...
Het liefste wil ik vrede. Ik kom uit een wereld waar vechten en bloedvergieten de normaalste gang van zaken is. Zelf vind ik dat helemaal niet leuk. Omdat ik de zoon ben van een van de machtigste demonen vreest iedereen me en kan ik geen vriendjes maken. Maar vader is gedood door deze 'normale' ruzie en ik heb maar weinig mensen om van te houden. Maar ja als er vrede is is iedereen dan wel gelukkig? Ik denk het niet. Dan zijn er nog dingen als hongersnood en natuurgeweld. Plus je blijft het feit houden dat sommige wezens vlees nodig hebben en bloed en levensenergie. Als de wereld vrede heeft kunnen hun hier niet meer overleven, tenzij een ander wezen vrijwillig wil sterven om hun in leven te houden. Nee vrede is denk ik geen goed idee. Geen hongersnood meer zou ook iets moois zijn om te veranderen. Dan sterven er niet ik weet niet hoeveel kinderen per dag van de honger. Dan hebben ze een kans op leven. Maar ja met hongersnood is er nog steeds heel veel zinloos geweld. Lastig. Wat als er op de wereld demonen elkaar niet meer hoeven te doden om te overleven. Dat vlees aan de bomen zou groeien en vruchten zouden zijn die incubussen en succubussen kunnen voorzien van de nodige levensenergie. En planten die vampiers dezelfde kracht bied als bloed. Dan zouden ze geen reden meer hebben om op mensen te jagen. Dan zouden jagers en prooien naast elkaar kunnen leven zonder dat ze elkaar hoeven te vrezen. Als ik het zo bekijk is dat al een mooie stap ricting wereldvrede. Als andere dan de hongersnood e natuurgeweld en behoefte aan macht weg zouden wensen, dan zou er misschien op deze wereld wel een Utopia kunnen ontstaan. Alleen moeten we dan duimen dat er geen wezen van een andere wereld komt om het kapot te maken.

2. Wat is je grootste wens?
Gelukkig zijn. Ondanks dat ik vrolijk oog en ik alles heb wat me hartje maar begeert. Het is erg eenzaam zonder vrienden. Daarnaast mag ik ook bijna nooit het huis uit zonder begeleiding. Geloof me ik zou al me rijkdom en weelde in willen ruilen voor liefde en affectie. Gewoon eens naar school kunnen gaan zonder bang hoeven te zijn dat een van de andere demonen me af wil tuigen, of een wit voetje komt halen in de hoop na school bij me moeder te mogen werken. Ik wou gewoon eens op straat kunnen rennen zonder dat er een stuk of 5 generaals naast me lopen die voorkomen dat ik contact maak met andere kinderen. Mijn grootste wens is om gelukkig te worden.

3. Wat is het meest belangrijk voor jou? Waarom?
Liefde en affectie. Dan is niet te koop en een zeldzaam geschenk dat je kan ontvangen. De persoon die veel liefde en affectie krijgt van anderen. Dan is pas de rijkste persoon op de hele wereld.

4. Wat wil je bereiken in dit leven?
Ik wil een liefhebbende vriend zijn voor Yasha. En de beste meester die Tijger en Crackle zich maar kunnen wensen. Yasha houd heel veel van me en doet alles om me te beschermen. Zogauw moeder het ok vind dat ik uit dit huis mag ga ik met Yasha iedere dag naar zijn roedel. Ik weet dat hij ze mist. Ik hoor hem vaak genoeg in zijn dromen hun namen noemen. En daarnaast wil ik kijken of Tijger misschien in Demonique kan werken. Dan kan hij zijn broertje blijven zien en komen zijn krachten meer tot zijn recht. En crackle zou ik in een spookhuis laten werken. Dat zal dikke pret voor hem worden. Hij vind mensen laten schrikken altijd zo leuk. Maar ja voor nu is dat nog onmogelijk. Ze zijn slaven van mama en zolang mama vind dat we in dit huis moeten blijven, kan ik alleen door veel van ze te houden proberen gelukkig te maken.

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?Niet veel. Mama zou larisch zijn en me overladen met cadeautjes. Yasha en Tijger zouden me overladen met liefde maar dat doen ze nu ook al. Dus het enige dat er zou veranderen is dat ik trots de titel zal dragen. O ja en me owner er op wijzen dat ik de titel bezit en ze dus vaker foto's van me moet maken.
Image

kimichan84
Hound
Hound
Posts: 1016
Joined: 02 Oct 2008 19:49
Location: stellendam
Contact:

Postby kimichan84 » 18 Aug 2011 21:48

1. Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?
Dan zou ik begeerte willen uitbannen. Het grootste probleem voor iedereen is dat mensen alles willen bezitten. Zelfs andere mensen.... :leave:

2. Wat is je grootste wens?

Tja wat kan ik zeggen dat niet ontiegelijk cliché klinkt...Ik heb een familie, ben vrij en dus heb ik mijn grootste wens al een beetje. Me mijn eigenlijke vorm herrinneren zou fijn zijn. Ik mis mijn ware zelf ook al kan ik hem mij niet herrinneren.

3. Wat is het meest belangrijk voor jou? Waarom?

Verassend genoeg mijn broer en het grut. Ze zijn de enige familie die ik heb en de enigen die mij niet begeren omdat mijn bloed en schubben hen onsterfelijk zouden kunnen maken. Is trouwens niet zo weet je? Draken bloed is niet goed voor menselijken.

4. Wat wil je bereiken in dit leven?

Uhm tja...ik ben duizenden jaren oud dus er is weinig wat ik nog niet gedaan of bereikt heb. Ik zou een vriendje willen denk ik? Een lievertje die van me houd enzo.

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?

Niks? T is maar een wedstrijd. Het gaat om lol hebben. Miss BJD worden is natuurlijk best leuk maar als een ander wint ben ik net zo blij. Ik heb er een hoop lol in mee te doen. <3

OT(OFF TOPIC) Fenice: -knuffelt Tras- Ik snap hoe je je voelt lieverd. Odin laat ons ook maar weinig naar buiten. De meeste mensen willen Demon voor zijn vernietigings kracht, Robin voor haar enorme lichamelijke kracht en genetische katten vermogens (AKA lenigheid, kracht, scherpe zintuigen ETC), Kirin omdat ze die dure edelstenen produceerd wanneer ze huilt en mij omdat ik een draak ben. En Odin omdat ie...nouja Odin is. Snelle genezing en die vleugels zijn erg cool....Ik kan best begrijpen dat je ma zo doet. Zoveel honderd jaar in een donkere cell zitten is nou niet bepaald een pretje kan ik je vertellen. Maar wees gerust bij ons ben je altijd welkom en een betere bodyguard dan Odin zal ze niet vinden. Dus je bent volkomen veilig. Nou ja behalve van het grut dan maar die kan je wel hebben denk ik zo. Chocola is een geweldig afleidings gereedschap hihi. <3

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 18 Aug 2011 22:17

1. Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?
Bella zou er voor zorgen dat mensen uit de derde wereld landen een beter bestaan zouden krijgen. Bella: 'Ze leven in vreselijke omstandigheden.. Ze hebben geen veilige en hygiënische omgeving, ze hebben nauwelijks te eten en te drinken en ze hebben geen rechten. En dan komt er nog bij dat je in die landen vaak uit moet kijken voor rare mensen, zoals plunderaars, verkrachters en macht-liefhebbers. Als ik ervoor kon zorgen dat de welvaart en het geld op de wereld wat beter verdeelt zou worden, zou de situatie in deze arme landen flink verbeteren'.
Ook zou Bella graag zien dat het dierenleed in de wereld afneemt. Bella: 'In Nederland is ook sprake van veel dierenleed, ookal hoor je hier niet zo vaak over. Maar inlanden zoals Griekenland, Indonesië of Spanje is het dierenleed echt verschrikkelijk! Ik snap gewoon niet waarom sommige mensen een dier zouden mishandelen..

2. Wat is je grootste wens?
Dat iedereen die om mij geeft een gezond, lang en gelukkig leven lijdt. Er geven niet zo heel veel mensen om mij.. eigenlijk alleen mijn eigenaar/vriendin, haar moeder, hun andere bjd-popjes (mijn vrienden dus) en ons hondje. Maar dat maakt niet uit. Zei zijn mijn vrienden en ik weet dat ze heel veel van mij houden, daarom is mijn grootste wens voor hen.

3. Wat is het meest belangrijk voor jou? Waarom?
Het belangrijkste in mijn leven, naast mijn dierbaren natuurlijk, is dat ik doe wat ik het leukst vind. Ik wil later terug kunnen kijken op mijn leven en dan kunnen zeggen dat ik een geweldig mooi en leuk leven heb gehad. Ik wil geen dag verspillen! Ik probeer zelfs op de somberste dagen plezier te hebben. Dit lukt me alleen doordat ik en mijn vrienden (Cyan, Dilana, Alice, April en wolfje) eigenlijk altijd bij elkaar zijn.

4. Wat wil je bereiken in dit leven?
Dat ik gelukkig wordt en hopelijk de liefde vind :D

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?
Bella: ik denk dat mijn zelfvertrouwen groter zou worden, want je bent niet voor niets MISS BJD van NEDERLAND.
ik: pfff, als je maar niet zo'n ijdeltuit wordt!
Bella: ik zou niet durven :oops:

Verder weet ik niet of er veel verandert. Mijn vrienden beschouwen mij een beetje als het schattige kleine meisje, hopelijk gaan ze mij, als ik win, wat serieuzer nemen.
En natuurlijk zou mijn eigenares heel trots op me zijn :)
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 19 Aug 2011 14:05

@ chii483 je bent mij vergeten punten te geven!?
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 19 Aug 2011 17:14

1. Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?

Als Ik iets zou kunnen veranderen dan is het wel dat dokters ernstige ziekte kunnen genezen. Maar ik denk dat er dan weer iets anders voor in de plaats komt. Dus ik zou willen dat wetenschappers sneller met oplossingen komen. Dat er geen oorlogen meer zijn op de hele wereld.

2. Wat is je grootste wens?

Dat mijn baasjes oud worden en gelukkig! Ik hou erg veel van ze! Ik vind dat niet moeilijk om toe te geven. Want als ik geen baas heb dan wordt ik misschien verkocht aan een heks of zo....

3. Wat is het meest belangrijk voor jou?

Het helpen van de mensen met mijn gaven!

Waarom?

Wanneer ik mensen, vrienden en dieren help dan is dat mijn mooiste beloning om te leven!

4. Wat wil je bereiken in dit leven?

Een goed persoon te zijn. Als ik later oud ben, dan moet ik terug kunnen kijken op een gelukkig leven en trots op mezelf kunnen zijn. Dit wil ik bereiken door mijn gaven op een juiste manier te gebruiken/ in te zetten voor mijn vrienden en iedereen die om mijn hulp vraagt.

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?

Het doel van het meedoen was: om bij deze club bekendheid te krijgen.
Ik denk dat dit hierdoor wel gelukt is. Als jullie hulp nodig hebben, dan weten jullie dat ik altijd voor jullie klaar sta! Jullie weten nu wat ik doe en wat ik voor jullie kan betekenen. Het kan ook een gezellig praatje zijn, dat is voor vele al genoeg!

Maar als ik echt zou winnen dan verandert eigenlijk niet veel! Ik verwacht wel veel pm's en veel opdrachten!!

veel liefs, CLOVERA XOXO

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 20 Aug 2011 13:02

Kameron
Image

1.Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?

Niets. De wereld is als een toneel, soms worden er dramatische stukken gespeeld, melancholisch en sober. Dan zijn er weer momenten vol romantiek en pracht, spanning en sensatie. Een lach en een traan, zo is het leven en zo is de wereld. Ieder speelt zijn eigen stuk op dit podium. Ik ben ook enkel een speler, geen toneelmeester ^^


2. Wat is je grootste wens?

Op dit moment is mijn grootste wens te trouwen met mijn liefje Ryuu. Ik heb twee mannen in mijn leven van wie ik met heel mijn zondige hart hou. Daedalus is mijn meester en zielsverwant, we zijn al samen sinds onze vroege pubertijd maar omdat hij van adel is en ik van lagere status zal zijn familie nooit toestaan dat we ons in het echt verbinden. Al heb ik geen ceremonie nodig om mijn liefde te bewijzen.. ik ben wel een hopeloze romanticus. Een echte trouwerij met hem die ik liefheb lijkt me dan ook fantastisch. Ryuu heeft geen gemakkelijk leven achter de rug en hij verdiend als geen ander om te stralen tijdens zo’n bijzondere uiting van onze wederzijdse affectie. Zijn lach is betoverend en ik kan niet wachten om met hem voor het altaar te staan!

3. Wat is het meest belangrijk voor jou? Waarom?

Genieten. En dat komt in vele vormen. Van een stille nachtelijke wandeling onder de sterrenhemel met Ryuu, of een lange tocht samen met Dae naar een van zijn huizen in Venetie of Praag. Balanceren op het hoogste balkon van de Notre Dame Kathedraal terwijl ik het verrezicht van Parijs bewonder. Dansen in de Demonische nachtclub Demonique, draaiend en flirtend aan de paal op het podium terwijl ik gewillig verdrink in de begeleidende muziek en het juichende publiek. Samen met mijn jongere broer Kay op de rand van de kade aan de Seine zitten en ons misselijk eten aan ijs. Chaotische kussengevechten of drank-wedstrijdjes met mijn vriend Mata. In het wuivende gras van de Tuillerieen liggen onder de zomerzon en simpelweg luisteren naar de geluiden van leven om mij heen.

4. Wat wil je bereiken in dit leven?

Ik leef met de dag en zie wat het leven mij bied of van mij neemt. Dingen willen bereiken kan enkel maar tot teleurstellingen leiden wanneer datgene buiten je bereik of kunnen blijkt te liggen. Ik ben zeer tevreden met wat ik nu heb en ben!

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?

Ik krijg een ijsje van mijn owner als ik win!! Wooot! :dance:
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 20 Aug 2011 23:43

Arriane

1. Als jij iets zou kunnen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn?
Aan de ene kant zijn er veel dingen die ik persoonlijk wel anders zou willen zien. Maar ik weet ook dat ik maar 1 persoon in deze wereld ben. En ik kan dus alleen maar zelf heel goed mijn best doen. Van Lana mag ik mezelf niet voorbijstreven en als ik de wereld zou willen veranderen, dan zou ik dat waarschijnlijk wel moeten. Al denk ik soms dat zij het wel zou kunnen, de wereld veranderen, als ze dat zou willen.
Ik denk dat ik zou willen dat de oorlogen zouden verdwijnen. Die zijn gewoon onzinnig. En de wens naar macht. Want als iedereen elkaar zou willen helpen, en enlkaar niet zou veroordelen omdat ze anders zijn, en omdat dat niet begrepen word, of eng gevonden word, nou dan denk ik dat het al stukken schelen zou.
En geld maaktz eker niet gelukkig. Vroeger was er ook geen geld. En als de westerse landen de andere landen en de derdewereld landen in de eerste plaats nou gewoomn met rust hadden gelaten, dan hadden die helemaal geen derdewereldlanden hoeven te zijn. Dat zijn ze alleen maar geworden doordat de rijkere landen de baas over hun gingen spelen en misbruik maakten van hun macht. Ik weet dat er meerdere werelden zijn, en dat niet alle werelden even fijn zijn, maar als we het gewoon over deze wereld hebben, ja dan zou ik willen dat die machtswellust verdwijnen zou, en dat men elkaar meer zou gaan helpen, zonder er iets voor terug te willen en niet meer veroordelen zou over wezens die anders zijn, die ze niet begrijpen, want oorlogen ontstaan door de lust naar macht, en door onbegrip. En oorlogen maken zoveel stuk, dat is gewoon niet fijn.
Ik zie nog heel vaak hoe de wereld eruitzag in de oorlog, en vaak ben ik bang als Lana niet bij me is. Maar ik weet dat ze altijd bij me terug zal komen als ze even weg is, en ik wil sterk zijn want zij is ook sterk, en zij heb mij een thuis gegeven en zij houd van mij. Ik vind het heel fijn om bij haar te mogen slapen, dan zijn mn nachtmerries een stuk minder eng, als ze al komen.

2. Wat is je grootste wens?
Mijn grootste wens is al uitgekomen, nog voordat ik die zelf wist. In de oorlog dacht ik alleen maar hoe graag ik wilde sterven, omdat ik telkens weer alle dood en pijn en lijden moest aanzien en ik vroeg mij af waarom ik het moest zien en blijven leven, en ik wenste dat als ik dan toch moest blijven leven, dat ik dan hier weg mocht zien te komen en anderen waarschuwen van de naderende oorlog. En toen kwam ik bij Lana, en zij was zo lief voor me, en toen pas leerde ik hoe bang ik was geweest en hoe eenzaam, zelfs voor de oorlog. Ik was altijd alleen geweest en anders geweest en niemand had mij ooit echt geaccepteerd, en Lana accepteerde me zoals ik was, hoe bang ik toen ook was, en ze had alle geduld voor mij en ze gaf me liefde en een thuis, meer dan ik oit had durven wensen, zij gaf mij iets waarvan ik nooit geweten had dat ik het miste. En dus is mijn wens al uitgekomen, want lana heeft gezegd dat ik altijd bij haar mag blijven, maar dat ik ook vrij ben om mijn eigen weg te gaan als ik dat besluit. En ze houd van mij, dat heeft ze zelf gezegd.
Als ik nog iets zou mogen wensen, dan zou ik willen dat Lana het soms iets makkelijker zou hebben. Want ik weet dat ze soms heel zware gedachten heb, dingen die ze niet kan uitspreken... En ik ben er altijd voor haar, maar ik weet dat er iets is, wat ik haar niet kan geven, al weet ik niet wat dat is, en ik zou willen dat ik iemand zou vinden die haar dat zou kunnen geven, of een manier vinden om het haar zelf te geven. Owjah, en ik zou het op zich wel leuk vinden als ik een klein zusje zou mogen hebben, maar aan de andere kant, ik ben gelukkig zoals ik zo ben, dus ik wil gewoon dat Lana ook gelukkig is, ik wil haar gelukkig kunnen maken, want ik hou van haar.

3. Wat is het meest belangrijk voor jou? Waarom?
Dat is simpel. Lana. Zij is de meest belangrijke persoon in alle werelden voor mij. Zij houd van mij en zij heb me uit de oorlog gehaald en me liefde gegeven en ze is nooit boos op me gemaakt en ze heb altijd geduld met me gehad, hoe bang ik soms ook was. Ze was en is er altijd voor me en ik zou niet anders willen dan voor altijd bij haar blijven.

4. Wat wil je bereiken in dit leven?
Ik wil dat Lana trots op me zal zijn. En voor altijd bij haar blijven. Ik weet dat ze al trots op me is, dat zegt ze altijd weer, en ik zie het in haar ogen als ze naar me kijkt, dat ze van me houd en trots op me is. Wat ik zou willen bereiken is dat ik zelfs de donkerste schaduwen uit haar hart zal kunnen verdrijven. Niet dat het donker slecht zou zijn, in tegendeedl, ikw eet hoe fijn en goed het kan zijn. Maar met donker bedoel ik hier, haar diepste zorgen, de pijn die ze zo diep begraven heb dat ze zichzelf niet toestaat die te voelen, maar die haar ondertussen soms bijna overmeetsert en van binnenuit aan haar knaagt. Ik zie het soms sluimeren in haar ogen, een ander zou het misschien niet zien. en het is lang niet altijd even duidelijk, ze is heel goe din het verbergen ervan, ook naar zichzelf, maar ik voel het, ik voel hoe wanhopig en bang ze soms is, al staat ze het zichzelf niet toe het geheel bewust te zijn. Ze noemt mij een engel, maar dan ben ik geen goede, want ik zou alles geven om haar echt gelukkig te maken, echt alles. Zonder nadenken, altijd weer. Ik wil dat ze gelukkig kan zijn, wat de prijs daarvoor ook zou zijn.

5. Wat verwacht je dat er veranderd in je leven als je deze wedstrijd wint?
Om eerlijk te zijn? Niets. Ik heb meegedaan omdat Lana het voorstelde, en me aanmeldde. Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten. Ik vind het achteraf leuk dat ik meegedaan heb, al was het maar omdat het schijnbaar mijn Lana plezier gedaan heb. Maar tja, op zich heb ik niets nodig, zolang ik bij Lana mag zijn, en aan geld heb je niets, als ik geld winnen zou, zou ik het aan een goed doel geven. Spullen, waarschijnlijk precies zo, tenzij ik er Lana blij mee zou kunnen maken, maar die geeft ook niet zoveel om spullen. Als het winnen van de wedstrijd Lana gelukkig zou maken, zou ik het fijn vinden om te winnen, als zou het maar 1 kleine glimlach opleveren. Maar ik zou niet eens willen dat mn leven veranderen zou, behalve als het zou zijn dat Lana gelukkiger word, maar als het zou moeten betekenen dat ik dr nog meer moet gaan missen, of helemaal, dan wil ik niet meer leven. Zij is mijn leven.

(Off Topic: Het kan goed dat mn antwoorden te uitgebreid zijn, maar ik heb antwoord gegeven met mijn hart, en ik denk dat dit minstends zo belangrijk is. Daarom zal ik er niets aan veranderen. Ik vond het leuk om mee te doen, en wie er ook wint, ik zal ze feliciteren uit de grond van mn hart en echt blij zijn voor diegene. Veel liefs: Arriane!)

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 22 Aug 2011 18:10

wanneer is eigenlijk de uitslag?
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 26 Aug 2011 21:11

Idd, ben ook wel erg benieuwd! :D
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 30 Aug 2011 09:16

Ben toch wel benieuwd wie de winnaar is! we hebben allemaal ons best gedaan.
:tea:
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

Chii483

Postby Chii483 » 30 Aug 2011 15:05

Dat wou ik eigenlijk afgelopen weekend doen, maar in het random spam topic staat de reden waarom ik toch echt naar mn vriend moest..

Kort: Hij wordt een zij.. en had me dus echt ff nodig :)

Ik ga morgen alles op een rijtje zetten, ff rekenen en dan weten we het... :D


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest