Wedstrijd: Miss/Mister BJD Nederland

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 30 Jul 2011 00:33

Bella heeft niet zo heel veel kleding, daarom heeft ze het een en ander geleend van mijn andere meisjes.

Castlefest/midwinterfair/elffantasyfair outfit

Dit is Bella haar standaard outfit. Het past gewoon zo goed bij haar dat ik eigenlijk weinig afwissel. Ik vind dit echt een sprookjes achtige outfit < 3
ImageImage

Like a fairytale princess
Hier draagt ze haar sneeuw-witte pakje. Ik vind dat ze iets weg heeft van sneeuwwitje. Haar zo zwart als ebbenhout, lipjes zo rood als bloed en een jurkje zo wit als sneeuw :] (ik weet dat het eigenlijk een huidje zo wit als sneeuw moet zijn, maar dat heeft ze niet).
ImageImage

Naar een gothicfeest!

Hier draagt ze een gothic-outfit die ze geleend heeft van mijn andere doll Alice.
Ik wilde even kijken of dit haar stond, maar ik vind haar gezichtje gewoon net iets te bol en schattig voor deze stijl ^^
ImageImage

Picknick!

Dit is haar zomer pakje :)
Image

Bedtijd
En als ze naar bed gaat draagt ze een comfortabel nachtjapon (net als haar teddybeer)
ImageImage

Hopelijk vind je de foto's leuk!
Last edited by pinky-lady on 30 Jul 2011 22:08, edited 4 times in total.
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 5157
Joined: 02 Feb 2008 16:38
Location: Tilburg

Postby Brigitte » 30 Jul 2011 01:46

Vanmorgen gaf ik mijn kleine diva het lijstjes met waar hij uit mocht kiezen en zei dat hij er 5 mocht kiezen. Ik heb heb hem maar de rest van de dag met rust gelaten gezien meneer een mega rommel van mijn kamer zou maken en dat wou ik gewoon niet zien. Al die kledingstukken die door de lucht zouden vliegen op zoek naar het perfecte outfit. Dus ik heb er wel op geattendeerd dat hij alle troep zelf op moest ruimen. Toen het tijd was om de foto's te gaan maken zat meneer op mijn bed tesamen met 20 outfits en achtergrondmuziek voor het filmpje. Nadat ik bij was gekomen van de schok heb ik nog reden in hem proberen te praten.Maar meneer staat graag in the picture en ja ik gaf toe dat het wel degelijk Tras waardig was om een mega diva uit te hangen.
We hebben veel lol gehad samen tijdens het vele fotograferen en Tras heeft heel erg genoten van alle aandacht van mij en hoopt dat jullie er ook genieten van Tras modeshow.

http://s4.photobucket.com/albums/y121/G ... ngTras.mp4
Image

kimichan84
Hound
Hound
Posts: 1016
Joined: 02 Oct 2008 19:49
Location: stellendam
Contact:

Postby kimichan84 » 31 Jul 2011 13:20

Ik vond dit veel te laat om nog mee te doen. Fenice zou dit wel amusant vinden denk ik. Met Odin wordt het niet veel want die is er nog niet hihi.

Ik heb vandaag toch niks te doen dus ik zal wel wat voor de lol posten dan ^^ success iedereen die meedoet! (stemt stiekum op Tras omdat het een schatje is als ie op bezoek komt hihi)

Odin is er nog niet maar hij is dan ook niet erg geschikt als mister bjd LOL zijn kleding lijst is 20 keer groene tanktop met zwarte shorts en een paar gympen ;) Bovendien weet hij van het meeste niet eens wat het is en zijn zakelijke afspraken hebben van doen met veel bloed dus dan ga je niet erg sjiek de deur uit ;)

kimichan84
Hound
Hound
Posts: 1016
Joined: 02 Oct 2008 19:49
Location: stellendam
Contact:

Postby kimichan84 » 01 Aug 2011 22:13

Nou hier is mijn for fun entry van de eerste 3 rondes

1 Intro:
Image

Dit is Fenice. Ze is de laatste nog wild geboren draak en een directe nazaad van het koningklijk draken geslacht. Als ze wil kan ze echt heel lief en verlegen lijken maar meestal is ze een echte Princess; Lekker pittig en stoer maar met een beetje glitter en glammer voor de jongens.

2 Talent:
Image
Net als de meeste draken heeft Fenice controlle over de elementen, maar vuur licht haar het best zoals haar broer je kan vertellen.

Image
Net als bijna alle draken kan ze telepatisch communiceren en dingen met haar Qi laten bewegen.

-Ook kan ze de vorm van een mens, een dier, of een niet levend gereedschap aannemen. De mens die haar probeerde te temmen heeft haar echter door een Shamaan in haar menselijke vorm laten opsluiten en Hoewel die vloek nu is opgeheven is Fenice haar draken vorm vergeten en tot zij hem zich herinnerd kan ze niet terug en omdat ze zo'n 500 jaar al in mensen gedaante rondwaard is er niemand die weet hoe zij er als draak uit zag. Ze kan zich nu echter nog wel vervormen voor een periode van 5 minuten maar nooit tot draak.

-Je zou denken dat zwart geblakerd haar beter ligt maar deze pittige dame kan fantastisch koken. Zij en tot onze grote verrassing Demon maken echte 5 sterren gerechten die de top chef koks zouden doen smelten van genot. Jammer alleen dat Fenice enkel kookt als Odin thuis komt.

-Vliegen is ook een draken macht die Fenice niet verleerd is.

-Mensen manipuleren kan ze ook als de besten en het is daarom dat ze zo'n gewilde zaken partner is. Ze werkt echter alleen met Kion Odin's zakenpartner en weigerd elk ander contract.

3 Fashion:

Van alle mogeijkheden eentje allemaal samen in een bijna 10 minuten filmpje met commentaar.

http://www.youtube.com/watch?v=KliFp5C0VEQ

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

thema's

Postby clovera » 03 Aug 2011 20:24

We beginnen met iets serieus...SCHOOL
Image Image

Omdat ik het idee had dat niet iedereen mijn doll kent, heb ik een paar close-ups ertussen gezet.

nu een beetje extremer: CARNAVAL
Image
Image
Omdat ik in het zuiden woon is dit natuurlijk een must!

de BIOSCOOP
Het is natuurlijk het leukst om naar de bioscoop te gaan met vrienden!
Image
Image

Omdat ze een echte ROCK ster is, moet dit er natuurlijk tussen!!!
Image
Image

Deze vind ik persoonlijk het mooist! Zo zie ik haar het liefst.
Image

Zoals jullie zien hebben we ons echt uitgeleefd!!
Veel plezier hebben we gehad. Ook omdat we stiekem samen van de champagne gedronken hebben ( en we zijn pas 11 en 16 !!).
Oeps ik hoop dat mijn moeder dit niet leest.

edit:
Ik wil nog even doorgeven dat deze foto's niet geshopt zijn alleen maar kleiner gemaakt! Dus alle foto's zijn echt!

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 07 Aug 2011 17:56

Wanneer krijgen we de vragenlijst?
Of moet je zelf een soort intervieuw samenstellen?? ^^
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

kimichan84
Hound
Hound
Posts: 1016
Joined: 02 Oct 2008 19:49
Location: stellendam
Contact:

Postby kimichan84 » 07 Aug 2011 17:58

Hoogst waarschijnlijk als iedereen zijn deelname aan ronde 3 heeft ingeleverd? PS Ik krijg toch een cijfer mogelijk ^^ cool hoor

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 5157
Joined: 02 Feb 2008 16:38
Location: Tilburg

Postby Brigitte » 07 Aug 2011 18:09

Kim iedereen heeft ronde 3 al ingeleverd. ;) Ik ga er van uit dat die persoon die ronde 2 al niet meer meedeed ronde 3 ook niet meer doet. Dit is volgens eerste post de deadline van ronde 4
De laatste ronde is van 6 augustus tot 13 augustus
Dus ik denk dat die gepost word als Chii tijd heeft.
Image

Chii483

Postby Chii483 » 07 Aug 2011 18:11

Sorry sorry sorry mensen!
Mijn vader heeft bericht gehad maandag geopereerd te worden en ik ben deze ronde he-le-maal vergeten!

Vanavond komt die online, belooft!

kimichan84
Hound
Hound
Posts: 1016
Joined: 02 Oct 2008 19:49
Location: stellendam
Contact:

Postby kimichan84 » 07 Aug 2011 18:14

Geen probleem Chii-chan. Sterkte met je vader. Hoop dat zijn operatie goed gaat. Mijn pa krijgt donderdag te horen wanneer hij voor zijn nekhernia operatie moet komen en wat er dan gaat gebeuren.

pinky-lady
SD
SD
Posts: 320
Joined: 03 Aug 2010 17:42
Location: Leiden

Postby pinky-lady » 07 Aug 2011 18:19

allebei sterkte toegewenst!
@ chii, geeft niet hoor, doe maar rustig aan :)
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 07 Aug 2011 19:02

Allebij sterkte idd, en Chii, doe maar rustig aan!

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 5157
Joined: 02 Feb 2008 16:38
Location: Tilburg

Postby Brigitte » 07 Aug 2011 19:17

allebei heel veel sterkte. Het is te begrijpen dat dit dan even ontschiet Chii. Stel gewoon de deadline datums bij als je pa weer ok is en je meer ruimte in je hoofd hebt voor andere dingen.
Image

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 07 Aug 2011 21:58

Heel veel sterkte! Ik hoop dat alles goed gaat! We wachten wel met de vragenlijst, als alles weer goed is. Ben alleen, natuurlijk, nieuwsgierig wat ik voor een cijfer krijg voor ronde 3.
Sterkte!
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 07 Aug 2011 23:50

Lol, dat ik nu net ging terugbladeren, zag ik pas die lijsten. Lol. Hmm, was dus nu ook de eerste keer dat ik die onderwerpenlijst zag, voor ronde 3. Dus valt me nog alles mee met t cijfer dat we daar gekregen hebben, gezien dat ik wel verschillende onderwerpen had, maar niet echt van dat lijstje. *bloost*
Dat heb ik weer he, echt iets voor mij. Ik weet het, ik moet me heel diep schamen!


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest