Magical Mirai dancing Smart doll

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Magical Mirai dancing Smart doll

Postby LunarReverie » 31 Jan 2014 18:32

Niet echt nieuw, maar ook weer wel: de release staat gepland in 2014.
In maart komt de 'manual version' uit.

De volledig via Android smartphone bestuurbare robotische Magical Mirai.
Ze zal ook te koop komen als basic pop zonder robotica.

http://www.dannychoo.com/en/post/27026/ ... Mirai.html

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 31 Jan 2014 18:34

Dit doet mij denken aan chobits.
zou gaaf zijn wanneer dit zo ontwikkeld is dat iedereen dit gebruikt net zoals een mobiel nu word gebruikt.
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 31 Jan 2014 18:41

Ik volg de site af en aan, ben echt verliefd aan het worden op dit meisje.
En om in de trant van Chobits te blijven, pas als ze zo groot als Sumomo zijn worden ze voor mij echt interesant. :]
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 31 Jan 2014 18:52

Eigenlijk zouden ze deze gewoon bij TP moeten verkopen. ;)
Ik kan me niet voorstellen dat het geen hit word. :D

Toevoeging, hiermee zou ik zelfs men broer in de poppen wereld kunnen krijgen. Die is gek op anime en telefoons.
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 31 Jan 2014 21:37

Wat grappig om zo'n BJDpopje zomaar te zien bewegen :D Dit ga ik wel in de gaten houden! Lijkt me idd supergaaf als ze zo gebruikelijk als Chobits worden xD

Lady Lacious
Tiny
Tiny
Posts: 31
Joined: 15 Dec 2013 21:49
Location: Groningen
Contact:

Postby Lady Lacious » 07 Feb 2014 14:12

omg! dat zou echt een droom zijn die uitkomt! de allervetste mobiele telefoon ever! ik hoop dat zo'n chobits wereld realiteit gaat worden xD

FlowerGirl
SD
SD
Posts: 385
Joined: 08 Jun 2011 19:38
Location: Harderwijk.

Postby FlowerGirl » 26 Feb 2014 21:13

OMG!!!! Zooooo gaaf! Ik ben normaal niet van de grote dolls, maar deze wil ik best wel hebben! Is er al een prijsindicatie?
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

JPS Cine Holland

Postby JPS Cine Holland » 27 Feb 2014 00:48

Als ik die elektronica bekijk, en als ik zie wat vergelijkbare elektronica in fotografie en film drones kost dan ben ik bang dat dit vele, vele duizenden euro's gaat kosten. In ieder geval te veel voor de meesten van ons. Even er van uit gaande dat mevrouw werkelijk kan lopen, handen gebruiken etc. Misschien valt het mee, maar ik denk dat je dit vooral in winkels in Dubai zal gaan zien.

Mocht het ooit betaalbaar worden dan hoop ik wel dat er meerdere poppen komen in verschillende sculpts, dus ook niet anime, en wat mij betreft kleine borst maat. (nope, ik hou niet van big american jetzers)

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 29 May 2014 00:16

Smart Doll Manual version will launch in May 2014 at a retail price of about 600 USD.
Smart Doll Automatic version will launch in December 2014 at a retail price of 900 USD.

To be able to produce more at a lower cost (but incur initial high setup costs) - we will be injection molding the OuterShell. This will enable us to pass on the savings to the consumer and recuperate costs within a very short time.
The injection molded OuterShell version will retail at 100 USD and look exactly the same as the current model.

http://www.dannychoo.com/en/post/27177/ ... ation.html

Ziet ernaar uit dat die duizenden euro's dus heel erg gaan meevallen, de manual (gewone?) doll een redelijk normale prijs, en de ander maar iets duurder, vraag me alleen af hoe het nou precies zit met die injection molded outer shell, of ze daar in december direct al mee uitgebracht word of dat dit apart staat...?? Dat snapte ik niet helemaal.
Ze is idd wel erg cool, ik hoop dat ze met verschillende kleuren ogen en verschillende haarkleuren en stijlen zal worden uitgebracht, want denk dat de ogen niet verwisselbaar gaan zijn? Als die ook deel uitmaken van het electrisch systeem,,
Ben benieuwd, ik ga het voorlopig ook blijven volgen, en wellicht, in december...? Zou uberubercool zijn!

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 29 May 2014 08:24

Dat valt idd best mee. volgende project om voor te sparen.. :D
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Artre
Tiny
Tiny
Posts: 48
Joined: 14 May 2014 20:31
Location: Amsterdam

Postby Artre » 29 May 2014 10:24

Ik houd al maanden lang alles van Danny Choo op facebook in de gaten, maar ik was me er niet van bewust dat hij zo'n gave doll aan het maken was. Ik moet maar gaan sparen, want ik wil er 1 XD


Return to “Nieuws”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest