Doll Chateau Irma en Delia, "horrortaurs"

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Doll Chateau Irma en Delia, "horrortaurs"

Postby ShuriTigerH » 13 Jan 2015 22:28

Doll Chateau doet het weer, twee nieuwe meiden voor degenen die van creepycute horrordolls houden, Irma en Delia, 50cm groot op 4 poten^^. LET OP: ze zien er disturbing uit! Maar naar mijn mening wel heel gaaf, vooral dat zombielijf<3. En ergens vind ik Irma ook heel gaaf, al zit ze wel heel dicht op de grens van ugly alien, zelfs voor mij, en die faceup helpt niet echt^^;;..

Delia:
http://www.doll-chateau.com/pro_detail.asp?id=411

Irma:
http://www.doll-chateau.com/pro_detail.asp?id=410

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 13 Jan 2015 22:54

JAAAAAAAAAAAAAAAA <3 OMG JA!! BEIDE!! LIKE...I WANT TO ORDER NOW!!! (ow wacht...ik heb geen geld ;_____; )

maar damn..ik hou hier dus echt van he <3
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 13 Jan 2015 23:16

Jeee, wat zijn ze ontzettend leuk!

<3
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 13 Jan 2015 23:40

Ik dacht wel dat Eef ze geweldig zou vinden;).

Ze zijn wel offtopic op DoA, tenminste in hun geheel (vanwege geen enkeljoints), de hoofdjes zijn wel on topic omdat je ze ook los kunt krijgen.

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 14 Jan 2015 01:21

Haha so I am that obvious ShuriTigerH :D

Je hebt wel gelijk iig :) ik hou gewoon van horror stuff <3
Ik geef je ook gelijk mbt het hoofdje en de face-up :please:


Maar enigsinds vind ik het wel dubbel dat ze op DoA off topic zijn.
Ik snap het namelijk ivm de enkel joints
Maar dit zou ik wel een uitzondering vinden aangezien ze voor de rest wel joints hebben
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 14 Jan 2015 07:03

Delia heeft best wel een cute hoofd!
lijven zijn ook wel gaaf! Niet iets wat ik zou willen maar kan het wel zeer waarderen.

Maar waarom ze offtopic zijn op DoA snap ik absoluut niet.
Tis toch een Resin jointed doll? Zou het nog eerder snappen van de hujoo bunny en kat. (Update, net ff de kritirium gelezen en hujoo mag idd ook niet)
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 14 Jan 2015 11:51

DOA heeft al een tijdje de regeling dat dolls op een bepaald aantal plekken joints moeten hebben. Dus geen enkel-joints, niet on topic.
Dit doen ze voornamelijk om dolls die bijvoorbeeld alleen bij de schouders en heupen bewegen een beetje te weren. Daardoor zijn veel van die diertjes dolls ook offtopic. Ze moeten ergens de grens stellen.
Helaas zijn er de laatste tijd steeds meer companies die dolls maken zonder enkel joints. Het zal hun niet zo veel uitmaken of de doll on topic is of niet :P

Dat gezegd hebbende, ik zou deze dolls zelf niet willen hebben maar het demonstreert weer waarom ik zo van Doll Chateau houd. Ze maken lekker wat ze zelf willen.
Image

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 24 Jan 2015 13:08

DoA heeft de regel mbt de Ankle-joints aangepast:

"Finally, we are making a small adjustment to the criteria for On Topic BJDs. (...) BJDs who otherwise meet all construction criteria are no longer required to have an ankle joint. This means that the clean-lined, high heel-legged girls and the multi-limbed critters who need the stability of a solid ankle are now welcome on Den of Angels without an On-Topic chaperone. The Wiki listing dolls that are Off-Topic based on construction has already been updated to reflect this change."
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 24 Jan 2015 17:02

Wauwie...cool!!!!.DOA did a righteous there ;)
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper


Return to “Nieuws”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests