Bestellen bij Think Pink

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Minaide
YoSD
YoSD

Bestellen bij Think Pink

Postby Minaide » 30 Jan 2011 12:28

Ik heb 22 januari een bestelling geplaatst om een kleedje te bestellen dat in stock was bij Think Pink.
23 januari hebben we het betaald via een internationale overschrijving.

Nu las ik dat je een mailtje kreeg wanneer het verzonden werd, maar dat hebben we niet gehad.
Ook las ik dat als je na een week niet betaald, de bestelling verwijderd wordt. Dat is nu niet het geval, maar ik maak me er toch wel een beetje zorgen over aangezien ik al verschillende reviews gelezen heb over mensen die hun aankoop al na drie dagen kregen.

Ik ben nu wel van België, maar het lijkt me sterk dat het dan ook nog zo lang duurt.

Is er iets mis gelopen of ben ik gewoon veels te ongeduldig?

Alvast bedankt,
Minaide.

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 30 Jan 2011 12:38

er zijn bepaalde dagen waarop bestellingen worden verzonden en een internationale overschrijving duurt enkele dagen geloof ongeveer 3-5 en er zit ook een weekend tussen.

je zou ook met thinkpink kunnen bellen of even kunnen mailen naar info@fashiondoll.nl voor informatie over je bestelling vergeet niet je bestellings nummer te vermelden
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 30 Jan 2011 12:53

Hoi Minaide,

ik heb een paar weekjes geleden ook bij TP besteld, ook ik moest een behoorlijke tijd wachten ongeveer een week nadat alles betaald was had ik het pakketje ontvangen, dit was vreemd genoeg ook zonder verzendings bericht. Ik woon in nederland trouwens dus ik zou nog even rustig afwachten en het nog een paar daagjes aankijken aangezien je in belgië woont. Mocht je over een 3 tal dagen nog niets weten zou ik contact met ze opnemen.

Succes met je bestelling.

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 30 Jan 2011 12:58

Lieve mensen,
momenteel werk ik alleen en dat gaat alles behalve ideaal (Joyce heeft haar heup gebroken).
Zodra je betaling is ontvangen, versturen we het binnen twee dagen.

Vragen over je bestelling kun je het beste via de winkel site stellen, dan kan ik die eenvoudiger beantwoorden.

FAQ is niet bedoeld voor vragen over onze winkel, maar algemene BJD vragen ^_^
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”