The Proposal

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

TMar
SD16
SD16

Postby TMar » 07 Aug 2011 11:05

De foto's zijn absoluut tof! Ben erg benieuwd naar de huwelijksreportage.

Btw, ik weet niet of je Star Trek kent, maar je kan altijd voor een Betazoid style wedding gaan ;) (iedereen naakt).

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 07 Aug 2011 12:12

Thanks all! Mja D is nu niet bepaald geroemd om zijn gevoel voor romantiek ;) Dus squeelende vrouwmens owners + een spontaan aanzoek is niet helemaal zijn ding ^^
Brig en ik zijn nog druk bezig met de voorbereidingen, ringen, kleding, props, locatie etc bijeen te zoeken, vakantie komt er ook nog aan, maar we hebben er superveel zin in!

@ T-Mar; LOL! Haha ik denk dat Kameron zich daar nog wel in kan vinden maar Ryuu? en dan nog de gasten, hahaha zie het al voor me :D
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 07 Aug 2011 16:54

Lol. Ryuu zal het niet te veel uitmaken. Maar krijg al spontaan medelijden met Bill. Kira zal nooit toestaan dat Akari naakt voor andere verschijnt. Nee ik houd het wel bij mooie kleren maken. me huis puilt over qua stoffen (minimaal 15 bananendozen vol) dus er is geen reden die me weerhoud mooie outfits te maken.
Image

Return to “Photo Stories”