Hoi, nu, hier is mijn deelname dan.
Ik heb ervoor gekozen om mijn deelname niet te baseren op Halloween zelf, maar op het feest waar het haar oorsprong in vond Samhain, gezien dat dit een feest is dat deelmaakt van de natuurreligie waarvolgens ik zo goed mogelijk probeer te leven. Ik zal een uitgebreidere uitleg plaatsen bij mijn bericht in het wedstrijdvenster:
http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 009#137009

Arriane: *in stilte wandelend, en genietend van de nacht*

Arriane: Ik voel me echt één met de nacht, en alle wezens om mij heen. Ik voel me totaal op mijn gemak, dat is gewoon met geen woorden te omschrijven. Ik weet dat ik me nooit zorgen hoef te maken, waar ik ook kom, ik ben altijd welkom in de natuur, in de nacht, ookal is het Hun uur, we zijn van hetzelfde bloed, van dezelfde oorsprong, en zowel ik, als zij weten dat, voelen dat, en zolang ik met respect handel, ben ik welkom. Dat voel ik van binnen, en ik weet dat het waar is.

Arriane: *giechelt* Spooky!!! Hele donkere foto, ik denk niet dat alle computers deze zullen weergeven? maar ik wilde hem wel bijsluiten, juist omdat deze zo donker en spooky is!
EDIT: Ik had teveel foto's, dus verdeel de fotostory nu even in meerdere delen: je kunt verder lezen op de volgende post!