Hoi, zag ik net, dollsize laptops, suitable voor hounds, sd en msd in gebruik, realllife, Apple's!!!
Wit:
http://www.angell-studio.com/en/?product-1893.html
zilvergrijs:
http://www.angell-studio.com/en/?product-1892.html
Awesome!!!
Hoor wel wat jullie ervan vinden!
Nieuw: Dollsized laptops!!!! Angell-Studio
Moderator: Café Mods
erg leuk, ik zou er wel 1 willen, al zou ik niet weten voorwelke doll.
voor mijn sd meisje ben ik namelijk nogsteeds opzoek naar een viool. en mijn msd.... nou nee, die sloopt mijn laptop al.
misschien vor me andere meiden die nog binnen moeten komen.
maar dus int kort als ik de juiste doll heb zou ik het doen.
voor mijn sd meisje ben ik namelijk nogsteeds opzoek naar een viool. en mijn msd.... nou nee, die sloopt mijn laptop al.
misschien vor me andere meiden die nog binnen moeten komen.
maar dus int kort als ik de juiste doll heb zou ik het doen.
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
thefirstnl
- Hound

Ik ben bezig met n bestelling daar, als gewenst is, kan ik er evt n groepsbestelling van maken? Dan kunnen jullie evt t geld aan mij overmaken en dan scheelt dat in verzendkosten? Maar ze zijn idd wel cool. Ik hoor t wel?
Dan wil ik t wel graag bijtijds weten want mijn bestelling daar is al in behandeling, dus... tis niet dat ik die nog moet doen ofzow.
Dan wil ik t wel graag bijtijds weten want mijn bestelling daar is al in behandeling, dus... tis niet dat ik die nog moet doen ofzow.
je doll is yosd?
geeft niet hoor.
ze gaan er vanuit dat hounds, en sd volwassenen zijn denk ik, dus tja, dan zou yosd, wat ze meestal ook zijn, n kindje zijn, dus op zich nog geen probleem, want dan is t logisch... betekend niet dat zo'n kleintje er niet mee bezig kan, lijkt mij.
Maar geeft niet hoor.
geeft niet hoor.
ze gaan er vanuit dat hounds, en sd volwassenen zijn denk ik, dus tja, dan zou yosd, wat ze meestal ook zijn, n kindje zijn, dus op zich nog geen probleem, want dan is t logisch... betekend niet dat zo'n kleintje er niet mee bezig kan, lijkt mij.
Maar geeft niet hoor.
ik heb een msd x3
ugh nu ben ik aan het twijfelen! xD
want ik vind voor 12 dollar hem niet zo duur en hij is wel echt perfect voor mn doll :') waarschijnlijk gaat ze me strax heel lief aankijken en kan ik haar niet weigeren >.<
..
dus ja ik doe mee met de grouporder met 1 witte laptop :3
*final decision hoor nu ga ik niet ineens veranderen
*
ugh nu ben ik aan het twijfelen! xD
want ik vind voor 12 dollar hem niet zo duur en hij is wel echt perfect voor mn doll :') waarschijnlijk gaat ze me strax heel lief aankijken en kan ik haar niet weigeren >.<
..
dus ja ik doe mee met de grouporder met 1 witte laptop :3
*final decision hoor nu ga ik niet ineens veranderen
Er stond dat ze geschikt zijn voor hound, sd en msd, dat heb ik zelf ook nog getypt, ze zijn alleen niet geschikt voor yosd en kleiner.
Edit: Heb antwoord gekregen en is idd geen probleem om mn order nog uit te breiden. Wil wel zo snel mogelijk bestelling plaatsen, zit aan 6 oktober te denken? Hoop dat iedereen die mee wil doen daarmee eens is en dus uiterlijk 6 oktober, +/- 12.00 uur zn bestelling door wil geven, liefst per Pm, zodat ik de order plaatsen kan.
Thanks, en hoor t wel.
Greetz, mij
Edit: Heb antwoord gekregen en is idd geen probleem om mn order nog uit te breiden. Wil wel zo snel mogelijk bestelling plaatsen, zit aan 6 oktober te denken? Hoop dat iedereen die mee wil doen daarmee eens is en dus uiterlijk 6 oktober, +/- 12.00 uur zn bestelling door wil geven, liefst per Pm, zodat ik de order plaatsen kan.
Thanks, en hoor t wel.
Greetz, mij