Island Doll..?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Ryuuseii
MSD
MSD

Island Doll..?

Postby Ryuuseii » 02 Dec 2011 21:46

Toen ik een vriendin van mij vertelde, die nu al twee dolls heeft sinds ik het haar heb laten zien en ik nogsteeds geen terwijl ik er al jaren een wil, dat ik een prachtige doll van Island Doll wou gaan kopen mischien (als het kan/goed uitkomt altans) maar toen begon ze meteen dat ze gelezen had dat Island Doll BJDs veel problemen zou hebben met de joints enzo?

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 03 Dec 2011 13:25

Nooit last van gehad. Ik weet dan niet wat ze bedoeld met problemen met de joints, misschien moet je vragen wat ze precies bedoeld. Ik heb nooit problemen gehad met de mijne.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 03 Dec 2011 14:54

Oeh, nu ben ik toch wel nieuwsgierig, staan er foto's hier op het forum? O 3 O

Ik heb geen idee wat ze bedoelde, maar begon meteen te zeggen dat ze er niet veel goeds over gehoord had en weet ik het...

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 03 Dec 2011 15:09

Ik zou aan haar vragen wat ze precies bedoelt, want als ze doelt op dat ze niet goed poseren (of iets dergelijks), dat soort dingen zijn altijd te verhelpen.
Image

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 03 Dec 2011 15:19

Zal ik doen, maark zie der, denk k, maandag pas...

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 04 Dec 2011 18:39

Ik heb nooit geen problemen gehad met mijn Island doll.
Ik vind haar joints goed ik heb de Amy island msd.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 05 Dec 2011 13:47

Yay <3 Ik wil een Amy 2, zo heet ze, haha...mischien altans, ligt eraan o3o
I dunnow...maar bedankt allemaal~!

Ik heb het haar gevraagd en ze zei dat ze het niet echt meer wist waar ze het had gezien (tis al een tijdje geleden namelijk) maar er stond iets over het problemen hebben met blijven staan/poseren zoiets..?

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 10 Dec 2011 18:39

Die amy 2 is dat amy in de barok achtige jurk die heb ik namelijk.
Dat is de versie 2.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 11 Dec 2011 00:39

Ik vroeg me ook iets af betreffende Island Doll dolls,, hoe zijn ze qua bouw. Zzijn ze stevig gebouwd, of wat fijner, in vergelijking met de meeste dolls? Want de dolls die ik al heb zijn allemaal wat fijner/slanker gebouwd,, waardoor ze soms anorexia lijken naast andere merken die op zich gewoon normaal gebouwd zijn. Zag laatst bij think pink n 5stardoll, sd, en die was dus behoorlijk stevig gebouwd, was becca, en ik had echt zoiets van wow, daar past lanaatje zowat 2 keer in,, dus,, en ik zat al n tijdje te denken dat ik mss n island doll wil, maar vroeg me nu dus af,, hoe is hun bouw ong,,

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 13 Dec 2011 18:29

Ik blijf erbij dat ik een Island Doll Amy 2 wil hebbem (@Bianca, die heb ik ook gezien, ze is inderdaad prachtig en de jurk is geweldig~! Ik wou graag de andere versie in de maid jurk...ze had zo'n lief gezichtje), ze staat bovenaan men lijstje, en heel mischien ver in de toekomst Emily erbij, als haar kleine zusje (Kwist hun namen zelfs al Meghann en Nora), ik ben van gedachten veranderd en heb voor een Doll n Doll Loren, haar naam weet ik nog niet zeker Roxiana of Jinx (depends, ik denk dat ik het beter weet als ze eindelijk thuis is) dus mjah...maar Island Doll Amy blijft staan, mischien ooit nog in de toekomst dat ze toch thuis komt...wie weet =D Maar alvast heel erg bedankt allemaal ^^ (Ben toch wel nieuwsgierig naar het antwoord op serid13)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”