Pullip problems OnO

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Lolita-Lorelei
MSD
MSD

Pullip problems OnO

Postby Lolita-Lorelei » 05 Dec 2011 17:09

Ik heb zaterdag voor sinterklaas mijn allereerste Pullip gekregen, Angelic Pretty Prupate, maar aangezien ik voor de rest alleen BJDs hebt weet ik bijna niets van Pullips xD

Mijn grootste probleem, het poseren. Wat ik ook doe,ze wil maar niet staan,en ik heb geen zin om foto's te maken met een dollstand. Het lijkt me zoiezo moeilijk een pullip te laten staan door hun enorme hoofden en hele kleine voetjes, maar op fotos van andere zie ik ze ook gewoon staan TT^TT

En kan iemand me verder nog wat handige tips of sites geven met wat belangrijke info over Pullips, ik ben namelijk echt supertrots op haar,dus ik wil heelgraag weten hoe ik voor haar moet zorgen (zoals of pullips ook niet teveel in de zon mogen)

Alvast bedankt n,n

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 05 Dec 2011 17:21

Pullip kunnen ook niet los staan.

Je zult of een standaard moeten gebruiken of je kunt ze met hun hoofd tegen bijvoorbeeld de muur laten steunen. Omdat hun hoofden nogal groot zijn, lijkt het dan op de foto's of ze los van de muur staan.

Dat is nu juist wel weer het leuke en de uitdaging als je Pullips op de foto zet. Hoe laat het het zo op de foto uitkomen dat je meisje los staat.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 05 Dec 2011 18:28

wat Raafke al zei over de muur en het mega hoofd ;) en als je een obitsu voor je pullip koopt willen ze heel soms nog wel is staan,

mijn pullip bijvoorbeeld wel met dr obitsu en stevige schoenen, je kan ze iets grotere schoenen aantrekken, het valt namelijk niet op dat die schoenen iets groter zijn, door dat hoofd, en als de voetjes teveel in de schoen heen en weer glijden kan je voor in de neus een prop watten doen, zodat de schoenen net passen... werkt bij mijn pullip wel.

deze schoenen draagt ze: http://us.sk-coolcat.com/front/bin/ptde ... rt=re11_01
met een prop watten in de neus kunnen ze er soms best op staan, maar ze zullen echt nooit zo stabiel als een bjd staan.... :leave:

suc6 met je pullip ;)

pullips rule! <3
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

Evelien
YoSD
YoSD

Postby Evelien » 05 Dec 2011 21:31

Mijn Pullips staan heel aardig zelfstandig, als ze maar schoenen aanhebben (flinke sneakers, maar ook op Blythe-hakjes kunnen ze best staan), niet per se alleen met Obitsu, maar 't is inderdaad een uitdaging. Beetje uitproberen en aanvoelen :)

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 17 Dec 2011 13:22

Ik heb ook een Pullip...Dal...ik weet niet of dat wat uit maakt,maar het helpt vaak om een handje ergens tegenaan te zetten en anders is het heeeeel veel gedult hebben om haar zo goed mogelijk te laten staan...ook een vlak en stevige ondergrond hebben want een tafel waar mensen tegen aan stotenofzo werkt echt niet...ehm, ik heb haar laten staan vaak door haar handje ergens tegenaan te zetten of het hoofd tegen iets aan te zetten (ik heb ook wel eens een passer gebruikt, de bovenkant tegen haar rugje en de punten in de grond, die kan je ook net achter je doll verstoppen vaak, of mischien een pen ofzo...) dus mjah...dat is alles wat ik kan zeggen, het hele, mega hoofd is gewoon het probleem ^^;

Renske129
MSD
MSD

Postby Renske129 » 18 Dec 2011 16:06

Ze kunnen wel zelf staan^^
Het duurt alleen een stuk langer.
Het is veel uitproberen maar ze kunnen zelf staan.
Ook zonder obitsu kunnen ze het.

Het is gewoon een kwestie van uitproberen zoals ik al zei. Voor tips kun je me altijd even een pbtje sturen^^

Fenneki
Tiny
Tiny

Postby Fenneki » 20 Jan 2012 12:21

Wat ook soort van werkt is een lege w.c.-rol tussen hoofd en muur (maar over het algemeen zet ik ze tegen de muur aan of zittend).

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 13 Apr 2012 17:42

Houd me even ten goede hoor...aangezien mn geheugen soms wat warrig is... Maar ik meen mij te herinneren dat je speciale ondergrondjes hebt voor ze die met magneetjes werken in de voetjes en/of schoentjes!

Ja ik had gelijk! Yay! :D

http://www.ebay.com/itm/CoolCat-Blythe- ... 5195fe011a
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”