Twijfel over wat te doen met bjd.

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Renske129
MSD
MSD

Twijfel over wat te doen met bjd.

Postby Renske129 » 05 Jan 2012 18:12

Hoi,

Ik wil graag jullie advies.
Het zit me eigenlijk al een hele tijd dwars.
Mijn eerste bjd was een jongen en die heb ik nu ongeveer een jaar.
Het grote probleem is dat niks met hem doe.
En me eigenlijk niet echt met hem kan binden.
Ik zou hem baseren op Hidan van Naruto maar ondanks dat het mij fav karakter is helpt dat niet echt.
De ogen die hij daar op de foto's had heeft hij ook al niet meer aangezien Chua een paars oog nodig had.

Foto's van hoe hij er nu uit ziet/zag:
Image
Image

Hij is een NanGong You:
http://www.popodoll.com/node/119

Dus mijn vraag is wat zouden jullie mij adviseren?

Hem toch te koop zetten of helemaal veranderen en dan in een eigen karakter maken.

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 05 Jan 2012 18:25

Zelf zou ik eerst een poging doen tot een OC ervan te maken. Je zou vrienden e.d. kunnen vragen of je kleding van hun dolls mag uittesten. (Misschien op meets?) Misschien dat je dan plots een klik krijgt of inspiratie. Verkopen kan je hem natuurlijk altijd nog. Maar eenmaal verkocht dan zijn je kansen ook verkeken.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

dragonwings236

Postby dragonwings236 » 05 Jan 2012 18:27

Hij is wel heel erg mooi! <3

Ik was er voor mijzelf al heel snel achter dat voor mij andere characters niet werken. Ze moeten echt vanuit mezelf komen, anders krijg ik erg veel moeite met het binden.

Dus wat lavender ook zegt, ik zou er eerst een eigen character van maken. Geef hem een nieuwe naam en begin helemaal opnieuw. Daarmee voorkom je enige spijt dat je hem toch verkocht hebt. Als het daarna toch niet werkt kan je hem altijd nog verkopen.

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 05 Jan 2012 18:43

Dat heb ik nu met Stars in het begin deed ik veel dingen met haar maar nu ga ik steeds meer dingen doen met Moon en Raoul
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 05 Jan 2012 18:58

Probeer hem eerst te veanderen soms werkt het.
Marcia had geen bindng met haar Fairyland Marika,(Marcia), ze vond haar echt saai en lelijk. Nu heeft ze een geheel nieuwe look, incl face-up en Marcia is weer helemaal gek op haar.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Return to “Doll Advies”