katten bjd's...?

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

FlowerGirl
SD
SD

katten bjd's...?

Postby FlowerGirl » 09 Jan 2012 14:51

heey mede bjd verslaafde,
ik had een vraag die misschien 1 van jullie (of meerdere) kunnen beantwoorden.
ik ben opzoek naar een bjd met katten trekjes/ pootjes/voetjes/staartje/oortjes

de enige die ik nu vond was deze -->

http://shop.fashiondoll.nl/product_info ... ts_id=8421

weet iemand of er nog meer van dat soort dolls zijn????
niet kleiner dan 26 cm en groter maakt niet echt uit.

het moet dus een mens zijn met poezentrekjes, niet een komplete poes ;)

hopelijk kan iemand me helpen :)

Liefs FlowerGirl :dance: :cat:
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 09 Jan 2012 15:10

Er zijn er wel meerdere ja :)
zoals:

Boy & Girl Loretta Cat 26cm
http://shop.fashiondoll.nl/product_info ... ts_id=6899

Er zijn ook tweedehands vast wel gelimiteerde edities te koop zoals Shoyo Cat van Dollzone, Lati Doll tinies, Soom, etc.

Je kunt ook van verschillende merken losse kattenoortjes kopen :)

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 09 Jan 2012 15:25

o! die ene is echt cute!

maar het gaat me niet alleen om de oortjes :) ik wil met pootjes en alles, soort half mens half poes :)

maar ik kijk rustig verder,
ik krijg dr dan van me vriend dan, altijd leuk kadootjes! <3 :cat:
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 09 Jan 2012 16:20

Qua gezicht vind ik de Spiritdoll Freezia altijd wat hebben met haar scheve ogen.
Die heeft alleen niet echt katten parts.

Zoals gezegd kan je ogen bij sommige companies apart kopen en ik heb ook ergens een staart gezien (maar kan ik nu niet meer bedenken waar dat was)

Voor poten word het een stuk lastiger. Je zou kunnen kijken naar Soom's fantasy parts van de Monthlies. Die hebben wel een paar keer katachtige benen en handen gehad.

Dan zou het wel een hybrid worden, hoewel het dan meer een allegaartje/frankenstein doll zou worden.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 10 Jan 2012 08:02

Ik heb even gekeken infineti doll heeft katten met menselijke trekken.
Ze zijn wel moneteel allemaal uitverkocht.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Lif
SD
SD

Postby Lif » 10 Jan 2012 10:11

Half jaar op DOA zitten neuzen voor je want kwam er toen ik voor mezelf keek steeds een tegen die misschien iets is....en nu kan ik haar natuurlijk niet vinden :oops:
Misschien dat iemand anders haar ook gezien heeft en weet welke ik bedoel? Was een heel slender dame met een echt poezen hoofd maar toch weer menselijk.. romig wit
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 10 Jan 2012 12:18

super dat jullie helpen <3
hier schiet ik wel weer een stukje mee op :D

sdrassa
SD
SD

Postby sdrassa » 10 Jan 2012 12:20

Probeer de fairyland pukifee en pukipuki? Die hebben allebei pukisha setjes waardoor je ze op katten kan laten lijken.

Dan heb je ook nog pipo's, die heeft ook een aantal katachtigen.

En zo zijn er vast nog meer.
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

nyampokun
MSD
MSD

Postby nyampokun » 10 Jan 2012 13:52

Half jaar op DOA zitten neuzen voor je want kwam er toen ik voor mezelf keek steeds een tegen die misschien iets is....en nu kan ik haar natuurlijk niet vinden :oops:
Misschien dat iemand anders haar ook gezien heeft en weet welke ik bedoel? Was een heel slender dame met een echt poezen hoofd maar toch weer menselijk.. romig wit
Bedoel je Lillycat? want toen ik dit las moest ik aan haar denken
http://www.lillycat.net/wordpress/

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 10 Jan 2012 16:02

O MY LORD! :shock: ze is prachtig!!! <3 jammer dat de pre order is afgelopen, en het prijskaartje net boven mijn vriends zijn budget is :leave: :oops: zelfs met mijn bijdrage.... :oops:

hij krijgt weer werk, dus ik mag een doll uitzoeken. *hoera!*

Biggy
MSD
MSD

Postby Biggy » 10 Jan 2012 18:51

Je had ook een limited van Iplehouse, uit de Circus serie, ik geloof het was Yur.

Voor de Fairyland Chicline Lishe was ook een katten face plate uitgebracht, en je hebt Elfdoll catsy, maar die is super tiny.

Luts had ook een paar tiny katten, toch?

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 10 Jan 2012 18:54

Mocht je geen specifieke kattenpop kunnen vinden, kun je atijd een gewone pop kopen en dan een doll-artist vragen (of mij, hint hint) om de losse onderdelen erbij te maken... Of gaat het je echt om een kattensnuit, niet alleen de pootjes, staart en oren?
Pootjes, staart en oren zou je natuurlijk ook nog zelf kunnen maken, gewoon als "kostuum". Een snuit kan misschien gemod worden, moet je een pop nemen die van nature al wat kat-achtige trekken heeft (zoals amandelvormige ogen).

Ook heb ik deze nog voor je gevonden:
http://piposland.com/ -verschillende dierenpoppen, waaronder de Cheshire cat
http://www.themushroompeddler.com/ (webshop via Etsy). Vele superschattige beestjes, waaronder dit snoepje:
Image

Beide sites hebben echter wel alleen dier-achtige poppen, en ik begreep dat je meer naar een soort "Baron" op zoek bent (http://farm4.static.flickr.com/3194/308 ... 9371_o.jpg)?
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 10 Jan 2012 20:51

ja menselijk, zoals ik in me eerste post had laten zien, met verwisselbare pootjes enzo, maar met een mensen gezicht, maar wel weer met "kat"achtige ogen & oren

ik moet zeggen al die linkjes werken wel, dit maakt me tunnel visie opeens een stuk ruimer.... ideaal!

ben echt blij met alle hulp! <3

@ puppit, tuurlijk klop ik dan bij jou aan als ik niets kan vinden wat ik zoek ;)
was volgens mij toch al duidelijk :D ik ken je kunsten!

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 11 Jan 2012 17:28

Kijk eens wat ik tegenkwam bij het zoeken naar een Dollzone mannenlichaam:

http://shop.fashiondoll.nl/product_info ... ts_id=4399

Het is weliswaar niet echt een kattenhoofd, maar je hebt wel de snuit enzo meteen helemaal goed, eventueel zou je het voor onderdelen kunnen gebruiken (masker laten "fuseren" met pop door een doll artist)...
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 11 Jan 2012 17:40

Als je het popje van Lillycat echt mooi vind, ze zijn al een tijdje aan het binnenkomen bij hun eigenaren, en ik heb er al een paar te koop gezien op DoA. Blijft ze natuurlijk nog wel prijzig, maar persoonlijk vind ik haar de mooiste katdoll die er is! (en ik heb met dat lichaam gespeeld op Ldoll, het is zo geweldig! Het poseert zo mooi, het ligt heerlijk in de hand en het is zo elegant en vloeiend gesculpt <3)

Verder(misschien waren ze al genoemd) heeft DearMine ook erg leuke katpopjes, ze maken zelfs alleen maar katjes, verschillende soorten en allemaal komen ze met kleertjes en alles. Ik weet de site even niet uit m'n hoofd, maar met google kun je 'm vast wel vinden ^_^
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Return to “Doll Advies”