Puck (57 cm)

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Haru
SD
SD

Postby Haru » 16 Jun 2012 13:29

hangt van de prijs af maar anders neem ik er graag een van je over XD
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 16 Jun 2012 13:34

Wat onzettend knap! Je mag reuze trots zijn op zo'n project, ik hoop dat het allemaal succesvol verloopt en er veel animo komt voor je doll!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

denissee

Postby denissee » 16 Jun 2012 13:51

Hoe duur word hij dan?

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 16 Jun 2012 14:05

Wauw echt prachtig gedaan! Heb je het ook echt helemaal van resin enzo gemaakt?
Image

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 17 Jun 2012 01:56

hij is echt knap!!
echt gaaf dat je dat kunt <3
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Silk
YoSD
YoSD

Postby Silk » 17 Jun 2012 17:55

@Haru & denissee: Volgende week krijg ik drie verschillende prijsindicaties van de dealer, waar ik er één van moet gaan kiezen. Het precieze bedrag weet ik nu nog niet, maar het gaat gemiddeld uitkomen op zo'n €474,- (600 dollar) voor de pop, een paar ogen, een pruik en een face-up. Zonder pruik en face-up wordt 'ie iets goedkoper. En omdat 'ie in Nederland verkocht wordt, hoef je geen douanekosten te betalen.

@proserpine: Ik ben ook trots! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven dat de pop die nu naast me staat door mijzelf gemaakt is. Hoet voelt allemaal nog een beetje onwerkelijk.

@Gait: Dit resin is gegoten door Weiju. Ik heb wel eerst zelf een versie in resin gegoten, maar ik blijk allergisch voor het spul te zijn, dus heb ik besloten om de productie door een gietservice te laten doen.

@Moonzzz: Dank je wel! :D

Unknown User
Hound
Hound

Postby Unknown User » 17 Jun 2012 22:46

Wauwie hij is echt prachtig!!! Super mooi. Ook dat lichaam zo realistisch! super mooi!
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 18 Jun 2012 12:35

Ahw het is jammer dat je er zelf allergisch voor bent, maar daar kan je helaas niets aan doen. Gelukkig maar dat iemand anders het voor je wil doen :) Weet je al voor hoeveel je hem gaat verkopen trouwens?
Image

Giegel
SD13
SD13

Postby Giegel » 18 Jun 2012 12:38

@gait
@Haru & denissee: Volgende week krijg ik drie verschillende prijsindicaties van de dealer, waar ik er één van moet gaan kiezen. Het precieze bedrag weet ik nu nog niet, maar het gaat gemiddeld uitkomen op zo'n €474,- (600 dollar) voor de pop, een paar ogen, een pruik en een face-up. Zonder pruik en face-up wordt 'ie iets goedkoper. En omdat 'ie in Nederland verkocht wordt, hoef je geen douanekosten te betalen.
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 18 Jun 2012 15:20

Haha oops, las eroverheen denk ik, bedankt :)
Image

SchwarzStein
YoSD
YoSD

Postby SchwarzStein » 18 Jun 2012 18:58

Mag ik vragen watvoor klei je hebt gebruikt :)? ik ben van plan een doll te maken deze vakantie maar heb nog niet echt een goede klei gevonden, die echt lekker werkt :/
Home: Lilian +Zaoll Luv+, Tea +LTF Ante+, Bathory +AIL Aya+, Mare +Unoa Lusis+

Silk
YoSD
YoSD

Postby Silk » 18 Jun 2012 19:44

Soft_Poison: Dank je wel, zeg!

Gait: Ja, ik kreeg fanatieke migraines. Niet echt allergisch, maar mijn hersenen kunnen waarschijnlijk niet tegen de dampen die van het spul afkomen. Een gasmasker op doen hielp niet, dus toen zat er niet anders op. En gelukkig dat je nu wel weet hoeveel 'ie ongeveer gaat kosten, haha. Zodra ik de precieze prijs heb, zal ik de eerste post weer aanpassen.

Giegel: dank je voor de quote :p.

SchwarzStein: Ik heb LaDoll klei gebruikt. Ikzelf vind het een fijne kleisoort, omdat mijn boetseermethode eigenlijk het grotendeels wegschuren van klei is tot de detail overblijft. LaDoll is heel zacht, waardoor schuren makkelijk gaat. Je moet het alleen wel primen om het waterdicht te krijgen en het nadeel is ook dat het minder makkelijk is om de joints te testen, omdat deze klei snel drukplekken krijgt.

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 26 Jun 2012 22:29

Echt wauw, geweldig zeg~! Ben stiekem beetje jaloers want ik zou het echt zelf ook wel willen kunnen (merendeels omdat ik graag een oefen hoodfje wil hebben en dit meestal ook wel interesant is voor andere mensen...). Heel benieuwd hoe het met deze grote jongen afloopt ^^ Anders heb je indd een hele speciale collectie x'3
...((Ramses, Karma, Jaqueline Marilyn Lyons (Jackey), Ilúvënis Mithrandír (Nia), Shesha, Patches, Mindie, Rachelle Revant & Reva Revant ))....

Silk
YoSD
YoSD

Postby Silk » 05 Jul 2012 14:12

@Ryuuseii: Begin gewoon, dan zie je vanzelf of het wat wordt of niet. Bovendien is met klei werken leuk en relaxerend (vind ik dan), dus het heeft alleen maar voordelen!

Lynsey van Bangarang (vroeger Cross Pistols) heeft me een foto gestuurd met de twee face-ups die ze voor Puck gedaan heeft. I is pleased.

Image

Haru
SD
SD

Postby Haru » 05 Jul 2012 16:32

wow awesome :x
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Return to “Artist Dolls”