dameslichaam voor migidoll hoofd

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

dameslichaam voor migidoll hoofd

Postby Haru » 01 Oct 2012 22:27

Hallo mensen~
Ook ik ben aangestoken met het migidoll Jina virus, maar ik wil een vrouw ipv een man.. Het liefst met een mooie buste, in normal skin...
Maar welk lichaam zou hier bij passen? Op DoA kan ik niks vinden.. (word daar zowieso GEK als ik naar iets moet zoeken).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.~

x
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 01 Oct 2012 22:40

Ik verwijs je naar de: Resin match database voor in de toekomst.

En de migidoll thread met verschillende foto's:

http://www.denofangels.com/forums/showt ... pes/page13

Dan kan je de resin matches vinden. Dan weet je een beetje bij welke companies je het beste kan zoeken naar het lichaam wat je mooi vind.

Ik denk zelf dat Soom een goede optie is. Probleem is dat die lichamen niet los verkopen. Maar is wel een lijf wat matched met het resin, en wat ook een beetje je vereisten heeft.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 01 Oct 2012 23:29

ik zie net dat soom vaak niet matcht... en ze zijn zo duur xDD
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

User avatar
azumixvampire
Tiny
Tiny
Posts: 40
Joined: 08 Feb 2012 21:05

Postby azumixvampire » 28 Oct 2012 17:51

De Pink Skin 60 CM girl Body van Fantasy Doll matcht het dichts bij de MD Jina's Normal Skin en zijn rond de 151 euro bij Think Pink. Als het goed is hebben ze nog niet besteld dus als je snel bent dan kun je er misschien nog 1 aanschaffen. Deze bodies zijn wel wat aan de kleine kant maar ze zijn geweldig met poseren en heb hele goede dingen gehoord over Fantasy Doll. Ze leveren erg snel.
Ik heb zelf ook een Jina en heb voor hem ook een body gekocht van FDoll.

De nieuwe Jina's van Migidoll matchen met de Pink Skin. Als je een oudere Jina hebt dan matcht FDolls Normal Skin nog. Mocht het zijn dat je een tweedehandse Jina koopt dan moet je even kijken naar het jaar waarin ze gemaakt is.

Ik hoop dat dit helpt :)
Groetjes
@Home:
Migidoll Jina Hybrid - Reighley
Minifee Chloe - Marley

nyampokun
MSD
MSD
Posts: 136
Joined: 29 Dec 2011 21:22

Postby nyampokun » 28 Oct 2012 18:14

Hangt er wel vanaf welke a of b (kan ook zijn dat ze er maar een hebben soms)
Ik heb een nieuw hoofd (van begin dit jaar) op een normal skin yellow lichaam van fdoll.

User avatar
azumixvampire
Tiny
Tiny
Posts: 40
Joined: 08 Feb 2012 21:05

Postby azumixvampire » 28 Oct 2012 18:52

Ik heb een A type Jina. Deze matcht beter met een Pink Skin FDoll dan een Normal Skin FDoll. Ik heb gezien dat een normal Skin FDoll op een Jina A-type van dit jaar heel donker uitvalt. Een Pink skin of misschien Normal Pale FDoll matcht beter.
@Home:
Migidoll Jina Hybrid - Reighley
Minifee Chloe - Marley

nyampokun
MSD
MSD
Posts: 136
Joined: 29 Dec 2011 21:22

Postby nyampokun » 28 Oct 2012 22:31

Toen ik mijn hoofdje kocht kon ik niet kiezen tussen a of b.
Maar toch past het perfect nu is het hoofdje redelijk vergeeld (van in de zon een fotoshoot te doen) en dus daar moet je ook rekening mee houden.
Sommige zouden zeggen dat fdoll (60cm) wat voor een bobblehead look zorgt maar Jina is een redelijk klein hoofd tegenover delfs en switch rusi) dus vind ik dat het best past.


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests