Informatie over monster high

Dit is het plekje op BJD Café waar je over je Monster High dolls kunt praten.
User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Informatie over monster high

Postby Giegel » 17 Feb 2013 17:53

ik zag dat dit geopend was en had meteen een vraag.
kunnen monster high dolls ook bjd kleding aan?
of zijn er losse outfitjes van te vinden?

weet iemand of er ook patronen zijn voor monster high dolls
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 17 Feb 2013 18:33

Ik weet dat Raouken in ieder geval corsetjes maakt voor MH:
http://www.etsy.com/shop/Raouken?ref=seller_info

Ik heb een aantal patronen toegevoegd aan mijn Pinterest patronen bord:
http://pinterest.com/thinkpinkbjd/patte ... -clothing/

En misschien helpt de MH Buy Sell Trade Facebook pagina:
http://www.facebook.com/pages/Monster-H ... 4651055697

miss.a.sparrow
MSD
MSD
Posts: 170
Joined: 24 Feb 2010 17:03

Postby miss.a.sparrow » 17 Feb 2013 19:03

Als het goed is heb ik n verschillende speelgoedwinkels wel kledingsettjes gezien,
Die zullen alleen waarschijnlijk niet echt goedkoop zijn.
not all treasure is gold and silver.

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 18 Feb 2013 11:05

Er zijn inderdaad bij speelgoedwinkels officiële Monster High kledingsetjes te vinden, volgens mij zijn die tussen de €10 en €15,- (ik kan ze hier in de buurt zelden vinden).

Ze zijn echt superskinny, dus bjdkleding delen is lastig. Ik heb wel een gehaakt jurkje wat ik ooit voor een pukipuki had gekocht, wat als een soort topje/tuniek past op Monster High, maar dat was mazzel hebben (dat de mouwen ook wijd genoeg waren enzo). Ik kan wel eens uitproberen of ze in sommige Nubanded pukipukishirtjes passen ofzo :)

Verder weet ik uit ervaring dat Bratz topjes passen, de broeken en rokjes weet ik niet. Één van mijn Monster High repaints draagt momenteel bovendien een rokje dat voor mijn 27cm Obitsu gemaakt is.

Op Etsy is ook een hoop te vinden (door bijvoorbeeld te zoeken op Monster High in Fashion Dolls Apparel). Het hangt er natuurlijk ook van af wat je precies voor kleding zoekt, IddyBiddySpider maakt onder andere een beetje middeleeuws geïnspireerde jurken, Jonna Jonzon heeft nu alleen jurken staan maar had ook wel casual dingen, en DollClothesStore heeft casual kleding voor heel veel verschillende soorten dolls, waaronder Monster High.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)


Return to “Monster High”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests