Challenge Mei: Doll Art (illustratie) *UITSLAG*

BJD Café organiseert hier in samenwerking met Dolliverse en Think Pink! wedstrijden met leuke prijzen!

Welke illustratie is de beste?

Poll ended at 03 Jun 2013 22:17

1
4
11%
2
16
44%
3
16
44%
 
Total votes: 36

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Challenge Mei: Doll Art (illustratie) *UITSLAG*

Postby LunarReverie » 27 May 2013 22:16

Het thema was Doll Art, met de nadruk op illustratie.
Leden konden dus een tekening, computer geanimeerd beeld, schilderij, schets, of andere BJD gerelateerde illustratie inzenden. Het onderwerp was vrij te kiezen, maar de inzending moest duidelijk een BJD (of andere op dit forum toegestane doll) als inspiratie hebben.


Stemmen op de poll kan tot 3 juni.
Elke inzending is voorzien van een nummer. Voor elk nummer is er een poll-optie. Vink het nummer aan van jouw keuze. Alle forumleden mogen 1 stem uitbrengen op hun grootste favoriet.
Let hierbij niet alleen op de kwaliteit, maar ook op de originaliteit van het idee. Een origineel idee is evenveel waard als een hele goede uitvoering.
Uiteraard mag je in een reply wel al je favorieten prijzen

1. 2. 3.
ImageImageImage
Last edited by LunarReverie on 17 Jul 2013 08:13, edited 2 times in total.

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 27 May 2013 22:22

1.
Van links naar rechts:
Mir Katka 'The Moon' Kalashnikov (Iplehouse Cherie/resinsoul hybrid)
Tommy Karevik (Iplehouse Boris)
Mordecai Fenrisùlfur (Iplehouse Akando)
Alexander ‘Xander’ Fenrisùlfur (5stardoll Bibi)

Dit is een gezinnetje van mij en een ander forumlid. Mijn char Tommy heeft een relatie met Mir. Hij zorgt ook voor haar zoon Xander die hem ook als een soort van vader ziet. Mordacai is de biologische vader van Xander maar Xander vind zijn biologische vader maar eng.
Qua dollmolds kloppen de verhoudingen niet helemaal maar dit is hoe wij de dolls zien. Probleem was dat Tommy gebaseerd is op de zanger van Kamelot en ik alleen een msd mold kon vinden die precies de juiste gezicht gelaten heeft om hem op Tommy Karevik te laten lijken.

Image


2.
Ik heb mijn Littlefee Pongpong nagetekend, omdat ze me altijd weet op te vrolijken en ze qua mold gewoon een erg typerend koppie heeft.
Gebruikte materialen:
papier, potloden, veel gummetjes, een klein beetje acrylverf en een scanner.

Image


3.
De mold is een Asleep Eidolon Glen, het karakter heet Jake Kellson. Als ik de doll in handen krijg dan krijgt hij lichtblauwe ogen en blond haar, zoals in de tekening
Mijn motivatie om deze tekening te maken was toendertijd om te zien hoe de mold er uit zou zien met een pruikje van mijn eigen keuze (en zonder de kruisjes op het voorhoofd bij de company faceup).

Image

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 28 May 2013 07:55

ik vind de pongpong het moist getekend :)
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

thefirstnl
Hound
Hound
Posts: 1038
Joined: 07 Dec 2008 19:53
Location: wijchen

Postby thefirstnl » 28 May 2013 18:21

Ook hier een PongPong stemmer

FlowerGirl
SD
SD
Posts: 385
Joined: 08 Jun 2011 19:38
Location: Harderwijk.

Postby FlowerGirl » 29 May 2013 20:11

ik vind het alleen jammer dat je bij tekening 1 al gelijk door het verhaal weet van wie het is, en ik daardoor bang ben voor voorkeurs stemmen of vriendjes politiek.... (ik bedoel dit niet gemeen nummer 1 ! hij is mooi!)
ik zou dit gewoon jammer vinden voor de andere 2 personen...
maar dit is geheel mijn mening.... ik wil hier verder apsoluut géén kwaad bloed mee zetten, maar alleen mijn mening en idee delen....
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 29 May 2013 21:22

Dat is op zich ook wel een beetje onvermijdelijk bij veel challenges als je de fototopics volgt. Je herkent mensen hun dolls vaak toch wel. Ik weet ook wie 2 is, dat is een behoorlijk herkenbare doll. Alleen 3 weet ik niet van wie die is, maar die is aan het verhaal te zien ook nog niet binnen.

Ik heb zelf op 2 gestemd, gewoon omdat ik die het mooist getekend vind zelf. Ik denk ook dat de meeste mensen gewoon vanuit hun eigen smaak stemmen, niet uit vriendjespolitiek. Volgens mij mogen de meeste mensen elkaar hier sowieso toch wel ;)

miss.a.sparrow
MSD
MSD
Posts: 170
Joined: 24 Feb 2010 17:03

Postby miss.a.sparrow » 29 May 2013 22:03

ik heb op nummer 3 gestemd :)
not all treasure is gold and silver.

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 29 May 2013 22:04

3 is echt mijn favoriet, maar dat komt omdat ik die stijl het mooiste vind (en ik een ongelovelijke sucker ben voor sketch tekeningen en concept art < 3)
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 14 Jun 2013 09:39

gelijkspel.

wie heeft er nu gewonnen?
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 17 Jul 2013 08:07

Sorry! Helemaal vergeten de tie te breken.
Eigenlijk hebben twee leden gewonnen :)

1) Brigitte - 4 stemmen
2) devilishxlianneke - 16 stemmen
3) vejitadmc - 16 stemmen

Ik heb aan vejitadmc al een prijs uitgereikt, dus de Luts muismat gaat naar devilishxlianneke ^_^


Return to “Challenges”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests