Krasje op mijn doll

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Brokkenpiloot.
Tiny
Tiny
Posts: 42
Joined: 17 Jun 2012 18:40

Krasje op mijn doll

Postby Brokkenpiloot. » 06 Nov 2013 14:52

Ik ben verhuist en mij dolls zijn helemaal intakt. Ook heb ik een spreekbeurt gehouden op school en er was ook niks mis mee. Aangezien de verhuizing heb ik nog geen mooie plek voor mijn Beauties. Ze zitten nu eigenlijk in hun doll carrier. Ik ben weer eens gaan kijken voor kleertjes en toen heb ik Aideen uit haar carrier gehaald om te kijken of een blonde pruik haar zou staan. En ik ontdekte een zwarte kras (voor mij) rechts boven haar oog. Het is geen echte kras alleen de kleur.
Ik heb met water geprobeerd maar dat hielp niet. Het lijkt alsof de rits tegen haar hoofdje is gekomen.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28s3 ... npJePlyHiU
(ben even vergeten hoe ik een plaatje kon toevoegen)

Iemand tips om het weg te halen? Of dingen die ik veilig kan proberen?

Lavender-Traces
SD16
SD16
Posts: 790
Joined: 15 Dec 2010 20:25
Contact:

Postby Lavender-Traces » 06 Nov 2013 15:05

Heel voorzichtig met een zacht doekje (of een magicblock/wonderspons..) proberen het eraf te wrijven. Als je geluk hebt lukt dit zonder de face-up al te veel te beschadigen.

Kans is dat het dieper in de msc zit en dat je er ook de face-up gedeeltelijk er vanaf wrijft. Dit probleem heb ik helaas zelf ook eens gehad. :(
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Brokkenpiloot.
Tiny
Tiny
Posts: 42
Joined: 17 Jun 2012 18:40

Postby Brokkenpiloot. » 06 Nov 2013 17:40

Dankje ik zal bij de kruidvat ( denk ik ) die sponsjes halen en anders moet ik maar eens gaan kijken voor iemand die een zachte realistische face up kan doen voor een niet al te groot bedrag.

Pete
SD
SD
Posts: 488
Joined: 18 Oct 2007 12:25

Postby Pete » 06 Nov 2013 17:44

Eerst proberen met water, de MSC is als het goed is redelijk waterdicht. Als je niet te hard schrobt zou het veilig moeten zijn. Helaas is het moeilijk om een apart stukje van je dolls Face-up te verwijderen en opnieuw te coaten met MSC, je ziet dan toch waar het zat :(

Succes!

Brokkenpiloot.
Tiny
Tiny
Posts: 42
Joined: 17 Jun 2012 18:40

Postby Brokkenpiloot. » 06 Nov 2013 18:23

MSC spuiten enzo doe ik zelf niet want ik woon op een flat haha en we hebben een heel klein balkon. en anders moet ik haar pruikje er een beetje over heen trekken


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests