Asuna Azone, oren lijmen?

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Luca_puuk
Tiny
Tiny
Posts: 5
Joined: 04 Nov 2013 22:55

Asuna Azone, oren lijmen?

Postby Luca_puuk » 07 Dec 2013 14:44

Hallo,

Ik heb nu al een tijdje mijn Asuna van Azone en nog steeds heb ik geen manier gevonden om dit probleem op te lossen.

Image
http://www.nekomagic.net/figure_news/20 ... una05s.jpg

Ze heeft namelijk elven oren en die zitten niet direct aan haar hoofd vast maar werden geleverd met een klein beetje dubbelzijdig tape. Dit bleef ongeveer 10 minuten zitten haar oren kwamen daarna weer naar beneden gestort.
Ik heb inmiddels meerdere soorten dubbelzijdig tape geprobeerd maar niks houd het langer dan 20 minuten vol.

Nu dacht ik, misschien kan ik haar oren er semi-permanent op lijmen maar wat voor lijm kan ik hier voor gebruiken dat niet haar hoofdje of oren beschadigen, ook als ik later besluit haar zonder elven oren neer te zetten?

Ik heb zelf Tesa Alleslijm, is dat iets dat ik zou kunnen gebruiken zonder haar te beschadigen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 07 Dec 2013 16:28

gewone hobbylijm, of kinderlijm op waterbasis.

dit gebruik ik zelf op mijn dolls en is niet schadelijk en het blijft goed zitten
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

Luca_puuk
Tiny
Tiny
Posts: 5
Joined: 04 Nov 2013 22:55

Postby Luca_puuk » 10 Dec 2013 20:16

gewone hobbylijm, of kinderlijm op waterbasis.

dit gebruik ik zelf op mijn dolls en is niet schadelijk en het blijft goed zitten
Is er een merk dat je aan kunt raden? (Ik wil dr echt niet beschadigen >.<)

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 10 Dec 2013 20:19

http://goedkoopspeelgoedkoop.nl/product ... con-100-ml

bijvoorbeeld deze, zolang er maar op waterbasis op staat
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

thefirstnl
Hound
Hound
Posts: 1038
Joined: 07 Dec 2008 19:53
Location: wijchen

Postby thefirstnl » 11 Dec 2013 07:14

Of die van de WIBRA. Knutsellijm, wateroplosbaar

Luca_puuk
Tiny
Tiny
Posts: 5
Joined: 04 Nov 2013 22:55

Postby Luca_puuk » 14 Dec 2013 14:49

Ik ben laatst naar de stad geweest en de enige lijm die ik kon vinden waar op stond dat deze op waterbasis is was lijm van de V&D. (Ik kon geen Wibra vinden). Na het testen van deze lijm ben ik er echter achter gekomen dat het niet sterk genoeg is. De enige manier dat haar oren blijven zitten als de lijm droogt is als ik ze vast tape aan haar hoofd en als de lijm droog is, is deze zo slap dat wanneer ik het tape er af wil halen haar oren weer van haar hoofd af vallen :(


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests