Mannelijke pruiken

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

Mannelijke pruiken

Postby Gait » 01 Jul 2014 19:33

Nou ja de titel zegt het al, mannelijke bjd pruiken. Overal waar ik kijk is lang haar en echt in mijn ogen vrouwelijk. Ik zoek gewoon een mannelijke pruik maar weet iemand waar ik die kan vinden? Ik ben niet fan van furwigs dus als het even kan dat niet, maar als er echt een mooie is en wat ik zoek denk ik erover na. Toch wil ik even verder vragen of iemand weet waar ik mannelijke pruiken kan vinden want ben nu ondertussen toch al een jaar opzoek zonder succes ^^''
Image

Pete
SD
SD
Posts: 488
Joined: 18 Oct 2007 12:25

Postby Pete » 01 Jul 2014 20:10

OK ik weet dat je geen fur wilt maar ik ga je toch mohair dingen aanraden xD Ze zijn echt van hoge kwaliteit en persoonlijk vind ik het bijna realistischer haar dan synthetisch. In ieder geval is het geen standaard fur (korte pieken).

GLIB verkoopt super korte 'Dandy Cut' pruiken (Think Pink). Zelf heb ik er een in het bruin en het is mijn lievelingspruik. Het laat mijn SD jongen een stuk mannelijker lijken en je kan hem nog inkorten. Voordeel is dat je dan niet de wefts ziet zoals bij synthetische pruiken.

Verder verkoopt MoriTimeop Etsy ook superleuke jongenspruiken, helaas zijn er nu maar 2 in stock maar je kunt ze altijd PMen.

FlowerZero op Etsy heeft mooie synthetische pruiken voor minder dan 15 euro.

evali905op Etsy heeft leuke jongenspruiken voor tinies.

En tenslotte hebben grotere companies zoals TTYA en Nine9style ook wel leuke korte pruiken te koop, maar daar is het wachten vaak op een group order :o

Biggy
MSD
MSD
Posts: 189
Joined: 16 Nov 2009 12:33

Postby Biggy » 02 Jul 2014 08:01



Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 0 guests