Siërra's box opening (warning Image heavy, 2 posts long)

Spam random foto's van je dolls in dit fijne forum.

Moderator: Café Mods

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Siërra's box opening (warning Image heavy, 2 posts long)

Postby Dream-Baby » 07 Aug 2014 22:19

Mijn mam zat vorig weekend over mijn schouder mee te kijken terwijl ik op het forum aan het kijken was en toen viel haar oog op de Asleep Eidolon die eefc0re te koop had staan.
Ze had mij al eens eerder de opdracht gegeven om via de Marketplaats hier een hoofdje voor haar te kopen en nu was ze dus op slag verliefd op deze jonge dame.
Na wat heen en weer ge-pm was de deal gesloten en had mijn mam haar eerste volledige doll gekocht.
Hier zijn wat Foto's van de opening.


De Track and trace code liet zien dat ze op woensdag avond zou arriveren, en dat terwijl we dan altijd gaan knutselen in het buurthuis. Ik moest dus thuis blijven en later komen wanneer ze gearriveerd was.

Om 8:05 kwam dan eindelijk de postbode. Ik was met mijn Addy aan het frutten en nam hem dus vrolijk mee naar de deur.

Image

In de tas zodat hij mee naar het buurthuis kan. Ah nee regen. :{

Image
Image

Na twee volle tassen en een paraplu te hebben gebalanceerd dan toch eindelijk op het buurthuis waar mam aan de slag kan. En dat net zo anthausiast doet als een kind met Sinterklaas/kerst.

Image
Image
Image

En dan een lief briefje en de eerste ontmoeting.

Image
Image
Image

Wat een gelukkige Doll (en mam).

Image

Aangezien er maar 10 foto's per post mogen, de rest van de box opening in de Volgende Post. Tot Daar. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 07 Aug 2014 22:31

En hier komt de rest. :}

Even kijken wat er nog meer in de doos zat.
Een jurkje en een kussen, fuzzy hoedje, een pruik en een ander pakje nog niet helemaal klaar en lichtjes beschadigd.

Image
Image
http://i57.tinypic.com/149plwn.jpg

Daarna was het tijd om deze jonge dame voorzichtig van haar reisverpakking te bevrijden.

Image

Hello Beautiful.

Image

Addy kwam ook even kijken wat er nou in de doos had gezeten.

Image

En dan in de Kleren want je kunt niet naakt rond blijven staan.

Image
Image

Ze heeft de rest van de Avond erbij gezeten en veel van de aandacht opgeeist maar eenmaal thuis is ze prima op haar plaats.

Image

Mijn moeder heeft haar Siërra genoemd omdat ze dat een mooie naam vond. Ik ben het compleet met haar eens.
Ik hoop dat jullie van de foto's hebben genoten. Het was een gevecht om de leukste te selecteren aangezien ik heeeeel enthousiast foto's heb lopen maken. :}

ps hier nog een foto van hoe ze uit de doos kwam. Ze zat een beetje verkeerd. :} http://i60.tinypic.com/2cy18j8.jpg
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 07 Aug 2014 23:03

Aaaaaaw...wat ontzettend leuk om te zien!!! :D
Kreeg er gewoon een brede glimlach van op mijn gezicht :dance:

( wat naar trouwens dat haar hoofd was omgedraaid o_0 I didn't put her like that in the box...huilie, mijn excuses)

Ik ben wel echt super blij te zien dat ze er zo gelukkig mee is! Heel heel veel plezier ermee toegewenst!! ;) <3
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

DutchDevil
SD13
SD13
Posts: 614
Joined: 09 Nov 2010 16:24
Location: Loenen aan de Vecht
Contact:

Postby DutchDevil » 07 Aug 2014 23:30

Werd hier gewoon happy van!
Wat ziet je moeder er super gelukkig uit met haar doll!

Gefeliciteerd!
At home:

Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 08 Aug 2014 08:09

wat leuk, je moeder is echt blij met haar :)
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 08 Aug 2014 10:49

Ze is mooi! Gefeliciteerd mama van Dream-Baby (:
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 08 Aug 2014 16:28

Wat een leuke foto's om naar te kijken!
Leuk om te zien dat je mama er zo blij mee is, gefeliciteerd met haar!
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 08 Aug 2014 23:02

Bedankt allemaal ik zal mijn mam deze berichtjes vlug een keer laten lezen. Zal ze helemaal geweldig vinden.
Ze is vandaag de hele dag bezig geweesd met het haken van een topje, een mutsje en een bijpassend tas. Zo leuk om haar zo enthusiastic te zien. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Raichi
SD
SD
Posts: 420
Joined: 31 Aug 2011 18:30
Location: Rotterdam

Postby Raichi » 13 Aug 2014 15:30

Ze is awesome hoor <3

Voor een momentje dacht ik dat ze een manga caracter was, want ik ken er een die siera heet en er zo uitziet, minus de piercings dan xD
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 13 Aug 2014 22:41

Geen dank, ik ken het character die je bedoelt en je had mijn gezicht moeten zien toen mam haar die naam gaf. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Domenique
SD
SD
Posts: 394
Joined: 18 Jun 2011 18:03

Postby Domenique » 15 Aug 2014 11:47

Hele leuke foto's en gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst ^-^. Het is zo leuk om te zien hoe blij je moeder ermee is :)


Return to “In the Picture”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest