Peak's Woods FAREWELL event

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

ShanouElise
Tiny
Tiny
Posts: 29
Joined: 21 Oct 2012 10:13
Location: Zaanstad, Noord-Holland

Peak's Woods FAREWELL event

Postby ShanouElise » 03 Apr 2015 16:42

Peak's Woods gaat stoppen met de productie van alle basic dolls in hun Absolute Beauty en Fairies of Colors categorie :shock: Tijdens het Farewell Event, wat duurt tot 16 april, heb je nog een laatste kans om een van deze dolls (zoals een Goldie, Rogita, enz.) aan te schaffen. Er is ook een optie voor speciale make-up alleen voor dit event.

Ik heb een bestelling gedaan bij Think Pink, de grootste BJD dealer van Europa, omdat ik me de douane kosten en invoerrechten niet kan veroorloven als ik een doll rechtstreeks bij de company zou bestellen. Think Pink heeft echter een minimum aantal orders nodig om een bestelling te doen bij PW. Had er toevallig nog iemand al interesse in het bestellen van een basic doll van Peak's Woods voor 16 april? Think Pink heeft nu een erg beperkt aanbod van Peak's woods op hun site staan maar je kunt ze bellen voor de mogelijkheden. Ik heb gewoon de bestelling voor een A.B. Rogita Blossom met event make-up gedaan zonder vooraf te betalen in de hoop dat er meer orders komen.

Kijk voor het aanbod en de opties op www.peakswoods.net

Liefs,

Shanou

<3

ShanouElise
Tiny
Tiny
Posts: 29
Joined: 21 Oct 2012 10:13
Location: Zaanstad, Noord-Holland

BESTELLEN KAN VANAF NU

Postby ShanouElise » 08 Apr 2015 16:24

Think Pink heeft zojuist de dolls online gezet. Je kunt kiezen uit het FOC (Fairies of Colors: lichaam van 58 cm) of het A.B. lichaam (Absolute Beauty: lichaam van 61 cm met flat feet). In de opmerkingen van je bestelling vermeldt je welk hoofdje je wilt.. er staan voorbeelden! Special Make-up wordt aangeboden, special handparts ook.. Orders worden tot 15 april geaccepteerd.. :D


Return to “Nieuws”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests