Kleine meid dr nieuwe haarstijl

Spam random foto's van je dolls in dit fijne forum.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Kleine meid dr nieuwe haarstijl

Postby serid13 » 03 Jun 2021 20:10

Hoihoi, Tijdje terug een bambicrony elfje geadopteerd 2dehands, ze heeft me dr naam nog niet verteld, maar ze begint wel steeds meer van zichzelf prijs te geven. Ik had op de gok een pruikje besteld, vandaag binnen en het zit dr perfect. Betekend wel dat ze een nieuwe face-up nodig gaat hebben, want bij zwart haar passen geen lichtbruine wenkbrauwen en wimpers, maar verder, ze is een echte kleine prinses aan het worden!
bambicrony1.jpg
bambicrony1.jpg (135.06 KiB) Viewed 2314 times
bambicrony2.jpg
bambicrony2.jpg (122.15 KiB) Viewed 2314 times
Ze is eigenlijk 3dehands en de vorige eigenares had al geen papieren of doos van dr (ze heeft wel bambicrony merkje en bambicrony is nooit gerecast voor zover ik weet) en ze is gewoon oud, is me verteld, maar ik weet dus niet zeker welke mold ze is, alleen dat ze een elfje is, ik moet nog gaan vergelijken met de molds op de site van bambicrony om uit te vinden welke ze is.

Laat gerust horen hoe lief, leuk, schattig en wat al niet meer, je dr vind! Ik ben erg blij met dr pruikje, hij staat beter dan ik had durven hopen, en de maat was ook op de gok, want ik dacht dat ze 5/6 moest hebben en ze had een 6/7 die te groot was, maarja, altijd toch maar afwachten hoe het valt, het valt dus perfect voor dr!

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Re: Kleine meid dr nieuwe haarstijl

Postby Valinda » 06 Jun 2021 20:39

Oh ik ben benieuwd naar die face-up, want zoals je al zegt, klopt er nu iets niet helemaal.
Al heb ik in werkelijkheid ook al mensen zo zien rondlopen. hahahaha
Ze heeft eigenlijk meer een treurig gezicht, wat haar op die manier dan ook weer uniek maakt.
Ik kijk ook eigenlijk vreemd op van die handen. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb het gevoel dat ze niet erbij horen ( te groot zijn ).
De pruik past in elk geval perfect. Had je die niet gewoon in een bruintint kunnen bestellen? :x
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

papilionette
Tiny
Tiny
Posts: 20
Joined: 22 Nov 2010 15:09
Location: Zaanstad

Re: Kleine meid dr nieuwe haarstijl

Postby papilionette » 14 Jun 2021 18:38

Superlief ❤


Return to “In the Picture”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests