Kid Delf Resin / Grootte

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Kid Delf Resin / Grootte

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 11:06

Hier kom ik WEER met een vraag ;) Maar ik zit een beetje in een dillema..

Dus ik wilde heel graag een Kid Delf Bory..Maar hij was te klein eigenlijk! Toen stelde iemand de Senior Delf Cian voor, UITVERKOCHT! Dus ik heb best wel pech :leave: .. Dus mijn vraag is, weten jullie Resin matches voor Luts kid delf als body (bijv 60 cm), bodies die NIET vreemd groot lijken of dergelijk?

Of een Kid Delf hoofd op een gewoon Delf lichaam?

Thankies xx <3
Finishing: 7 outfit, 3 wig, 5 shoes, 4 eyes, 1 face, 6 acc, 1 body, 2 cap/putty.

Brenna-Ivy
Sabik
Sabik

Postby Brenna-Ivy » 19 Jan 2009 11:23

volgens mij ziet dat er vooral heel vreemd uit :P
en ik denk niet eens dat het past

heb hier een plaatje gevonden op DoA van een Kid Delf Tori op een Souldoll Girl Body (blijkabaar een van de kleinste grotere lichamen)

Image
Image
Wanting: Dollstown Oriental Skin body
Image

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 11:25

Hehe .. ho sorry dat zag er heel geinig uit :x dan heb ik een vraag, vind jij dat een bjd van 41 cm en 1 van 71 wel een schattig stelletje kunnen zijn? :)

En thankies a lot voor de moeite om het op te zoeken :blush: im a pain in the ass i know :x
Finishing: 7 outfit, 3 wig, 5 shoes, 4 eyes, 1 face, 6 acc, 1 body, 2 cap/putty.

Brenna-Ivy
Sabik
Sabik

Postby Brenna-Ivy » 19 Jan 2009 11:27

alle bjd's kunnen een schattig stelletje zijn ;)
Image
Image

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 11:29

Ja oke :blush: thanx.. maarja ik bedoel, het is nog een groter verschil dan in loveless, strax lijkt het op kind + volwassene :x Achja ik kan natuurlijk ook gwn doen alsof hij klein voor zn leeftijd is *arme 19jarige jongen..*

Want ik kan helaas nergens een Cian nog vinden, zelfs niet het hoofd haha :oops:

Brenna-Ivy
Sabik
Sabik

Postby Brenna-Ivy » 19 Jan 2009 11:30

ik weet niet of je een account op DoA hebt, want daar kun je praktisch elke bjd wel tweedehands vinden
Image
Image

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 11:31

Ja dat is me verteld, daarom ben ik super geïnteresseerd.. Maar ik kan me niet aanmelden! :shock: Registreren is onmogelijk..

bericht:

Due to issues with spambots and other drains on server resources, registration is temporarily closed. We are not sure when we will be reopening registration at this point, but hope to have these issues resolved by mid January.

Brenna-Ivy
Sabik
Sabik

Postby Brenna-Ivy » 19 Jan 2009 11:33

och ja, klopt>.<

naja, dan zit er toch niets anders op dan wachten :oops:
Image
Image

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 11:34

:( Yep, maarja het is natuurlijk al lang half januari geweest.. dus hehe :oops:

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 19 Jan 2009 11:40

er zijn wel meer MSD/SD stelletjes. Als de MSD gewoon volwassen is dan zie ik geen probleem. Je hebt toch ook grote mensen en kleine mensen die wat hebben met elkaar.

het hoofd op een groot lichaam zetten zou ik niet doen. Je zou ook bij andere company's kunnen kijken of je iets leuks vind.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 11:43

Thanx tha_queen_of_chaos! Naja bij andere companies heb ik natuurlijk gekeken, maar niet de "perfect match" gevonden voor bij Kaoru (hong) en tja SD en MSD lijkt me ook minder erg (60 cm & 45) maarja dit is 71 + 41. En oke ! dat idee van het grotere lichaam laat ik dan vallen ;)

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 13:30

Edit: Is er iemand die voor mij eventueel tijd heeft om te kijken of DOA een Senior Delf Cian heeft? :blush: tenzij ze veel te veel hebben om doorheen te zoeken natuurlijk! xx

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 19 Jan 2009 14:29

Ik kijk elke dag op de marketplace en er staat momenteel geen Cian. Je kunt altijd een Want To Buy (laten) plaatsen, wie weet heb je dan geluk. Ik zal mijn ogen voor je openhouden. Er staat trouwens een thread op DoA met verzoekfoto's van MSD/SD stelletjes. En de verhoudingen kloppen gewoon niet, al was het maar omdat MSDs een andere schaal hebben dan SDs en dus een behoorlijk kleiner hoofd, dus het lijkt altijd een volwassene met een kind (ook al heeft dat kind af en toe cup D).

KiraWolf
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby KiraWolf » 19 Jan 2009 14:32

Hehe ojee *raakt bezorgd* naja ik zie dan wel hoe mensen reageren op mijn komende Bory / Hong stelletje. Denk jij dat hoge schoenen helpen? Al is het maar 2 cm.. En HEEL erg bedankt voor het kijken :D really appreciate it! <3 Zou je maybe een voorbeeld kunnen laten zien van 2 boys? :O Zo niet begrijp ik dat! In elk geval heel erg bedankt voor het zo aardig zijn voor een n00b haha! :blush: xx

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 19 Jan 2009 14:44

Ik zal even zoeken voor je^^.

@Chaos: ik snap je mening over MSD/SD stelletjes, maar ik heb in het echt nog nooit een stel gezien waarbij de ene partner tot het middel van de andere kwam (en bij die enkele keer dat het voorkomt, is de kleine partner een dwerg) :P

Edit: een paar foto's voor KiraWolf:

Delf (60cm) en Minifee (40cm):
Image

Image

Dollshe (70cm, klein hoofd) en Minifee (beide jongens!)
Image

Jouw beslissing, maar ik persoonlijk vind het vreemd staan (maar ik ben dan ook geen shota fan:P ) En bij Dollshe-Unoa couples krijg ik helemaal rare beelden>.>

EDIT2: je hebt geluk! Er staat een blanke SDF Cian hoofd op de Marketplace en de verkoper wil hem erg graag kwijt^^. 190 dollar, met mogelijkheid tot layaway. Wil je dat ik de verkoper voor je benader?

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”