Volks Club en Huis ten Bosch?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

LunarReverie
Sabik
Sabik

Volks Club en Huis ten Bosch?

Postby LunarReverie » 22 Nov 2007 01:06

O.k., ik ben wat Volks betreft nog een complete newbie, maar ik las dit bericht op DOA en dat 'huh?':
"Volks have announced that they are holding the Huis Ten Bosch and Hotel Europa event again in 2008, yay!

This time it will be held from February 16-17. Once again 500 people are allowed to attend. The price to attend starts from 27,500yen.

They are accepting applications until November 26th. One needs to be a member of the VIP or VS club to attend.

Like the last event it will include a special dinner party, a beauty salon, a photo studio, a meet, as well as several painting classes (where they will undoubtedly have the Sweet Dreams School A head!) and the special "Dream FCS" that they had at the last Huis Ten Bosch, where just a few lucky people can order their dream FCS, including just about any head, for 500,000yen.

They haven't announced any LEs yet but there will undoubtedly be another LE like the last one's BtSSB Toppi.

There's no page up at Volks yet -- it's so far only been announced in the Volks newsletter that gets sent out to members -- but I will add a link when they put up a proper page for it."

Dit is de event pagina: http://www.volks.co.jp/jp/event/0802hui ... goods.html

Wat is de Volks VIP of VS club en hoe wordt je er lid van?
Ligt Huis ten Bosch soms ook in Japan? Ik kan me niet voorstellen dat hier in NL iets plaats vindt.

Bedankt voor het beantwoorden van mijn domme vragen :oops:

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 22 Nov 2007 02:23

Ligt idd in Japan, helaas ;-;
En dat van die club kan allee in azie en US geloof ik....
zal het anders eens aan Raouken moeten vragen die weet er alles van XD

Aerthis
MSD
MSD

Postby Aerthis » 22 Nov 2007 09:55

Huis ten Bosch is onze huis ten Bosch maar dan nagemaakt door de japanners ;-) Het is een groot pretpark die helemaal in Nederlandse stijl is ingericht met boten etc. Volks houdt daar regelmatig een event voor hun "fans"

De club van Volks is een beetje vreemd.. de US residence hebben de Volks US clubs. Echter ook als europeaan kan je lid worden van de club als je iets in Japan of in de US van volks koopt. Het is echter de winkels die minder toegankelijk zijn. Als het goed is en je koopt je doll via Volks zit er een pin bij en wat boekwerk ;-)

Iemand die je er echt veel van kan vertellen is Ria Ria van DoA ze is kind aan huis bij Volks bijna en weet er heel veel over. Plus ze is super aardig.

How do I get a VOLKS Membership?

Membership cards are given to:
Customers who order or have ordered at the VOLKS USA Website.
Customers who register or have registered at Tenshi no Sumika in L.A.
Customers who have registered in the ?SD Owners Club USA Registration? at the Volks Japan International Website. (Registration is now closed.)
What are the terms and conditions of VOLKS Membership?
The Volks Membership card is only valid for the person whose name is on the card.
In the event that we have any members only events your card will be asked for upon entry.
If you need your card reissued we will ask for a $5 replacement and handling fee.
This card does not afford you any special discounts or privileges unless otherwise specified in either this outline, or at any given time.
All information collected by Volks Group will only be used for our personal business reasons and will never be sold or given to any third parties.
At Home // Wanting:
Image Image // Image

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 22 Nov 2007 10:36

Oh, er zat inderdaad zo'n kaart bij Shirou in de doos. Ik wist al niet waar het voor was :oops:
Dumbass :P

Ik ga er eens naar kijken.

Wat gaaf dat er zo'n pretpark is! Lijkt me wel vreemd om daar als Hollander rond te lopen trouwens ;)

allanieew
MSD
MSD

Postby allanieew » 22 Nov 2007 11:40

hihi ik snap de verwarring wel, vorig jaar had ik ook zo iets van wtf wat moeten ze nou bij de koningin? ik snapte er geen jota van . Het is trouwens wel een heel luxe resort/ pretpark ook highstatus feestjes worden in huis ten bosch gegeven. Het grappige is dat het een groter gebouw is dan het eigenlijke paleis in nederland (het blijven japanners) ook het station in amsterdam is op grotere shaal in het park nagebouwd. (Maar jappanners hebben dan ook voor alles parken ze hebben zelfs een sylvanian families park)

ik vind het wel bijzonder dat je er naar toe kunt en iedere pop kunt bestellen die je wilt of het nu een tan skin anais is of een white skin shirou zolang de mold niet discontinued is (zoals laatst die fcs hoofden) kan alles. het is alleen reteduur $3000. Ik weet dat er vorig jaar iig 1 amerikaanse naartoe is geweest en dat was eigenlijk een speciaal geval ze moest toestemming vragen aan volks en de volkswinkel in LA moest vanalles voor haar regelen (de huis ten bosch tour is wel in volledig japans), maar toch de kans krijgen om zoiets mee te maken is wel geweldig.

floor

Aerthis
MSD
MSD

Postby Aerthis » 22 Nov 2007 11:46

hihi ik snap de verwarring wel, vorig jaar had ik ook zo iets van wtf wat moeten ze nou bij de koningin? ik snapte er geen jota van .

ik vind het wel bijzonder dat je er naar toe kunt en iedere pop kunt bestellen die je wilt of het nu een tan skin anais is of een white skin shirou zolang de mold niet discontinued is (zoals laatst die fcs hoofden) kan alles. het is alleen reteduur $3000. Ik weet dat er vorig jaar iig 1 amerikaanse naartoe is geweest en dat was eigenlijk een speciaal geval ze moest toestemming vragen aan volks en de volkswinkel in LA moest vanalles voor haar regelen (de huis ten bosch tour is wel in volledig japans), maar toch de kans krijgen om zoiets mee te maken is wel geweldig.

floor
De prijzen liggen er volgens mij aan wat je besteld.. als het niet gangbaar is dan betaal je inderdaad erg veel. :shock:

Je kan er inderdaad als buitenlander naar toe, zoals dat meisje heeft gedaan. Dat het vorig jaar door Volk LA werd geregeld is doordat ze het niet zelf kon regelen omdat ze slecht/ geen Japans sprak.
At Home // Wanting:
Image Image // Image

Lamento
Tiny
Tiny

Postby Lamento » 14 Apr 2008 22:04

Sorry voor het bumpen van het topic, maar Huis ten Bosch ligt mij na aan het hart (heb er in de buurt gewoond).

Wat betreft die Volks clubs, voor een VS (Volks Supporter Club) lidmaatschap moet je een aanmeldformulier halen bij een van de Volks winkels. Je kunt ook een formulier bestellen door te bellen met het hoofdkantoor van Volks in Kyoto. Er staat helaas niet bij of ook mensen die in landen wonen waar geen Volks winkels zijn lid kunnen worden.

Aan een VIP lidmaatschap zit een contract vast bij een Japanse creditcardmaatschappij, dus dat is waarschijnlijk alleen toegankelijk voor mensen die in Japan wonen.

Hotel Europa in Huis ten Bosch is het duurste en meest luxe van de hotels binnen het park. Het is een kopie van Hotel de L'Europe in Amsterdam. Overigens is Huis ten Bosch geen pretpark te noemen, omdat het geen spectaculaire attracties heeft zoals achtbanen en dergelijke. Zelf noemen ze het een themapark, met Nederland als thema. De meeste gebouwen zijn op ware grootte nagebouwd, alhoewel de Domtoren iets lager is vanwege de nabijheid van het vliegveld van Nagasaki. Als je ooit in de buurt bent is het zeker interessant (en heel bizar!) om te bezoeken. :) Voor de geinteresseerden hierbij de link: http://english.huistenbosch.co.jp/

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”