Wat betekent het als er staat 1/3 BJD.
Of 1/6 BJD?
Wat houd dat in?
Wat betekent..
Moderator: Café Mods
- Nyappy Anne
- Sabik

ik denk dat de kleding niet zal passen.. het is best wel een groot verschil want een little pullip is ongeveer 10 cm? ik denk dat een 'normale pullip' toch meer in de buurt komt van een 1/6 doll. Maar wat bedoel je met accessoires? meer de kleding of van die spulletjes voor bij de pullip (bijv. eten, knuffeltjes enz)
@home: Miki (B&G Hera)
Nono (LTF Flora)
Kamijo (MNF Karsh)
Emiru (PKF Ante)
wachten op: Maya (SD Lev)
sparen: -
Nono (LTF Flora)
Kamijo (MNF Karsh)
Emiru (PKF Ante)
wachten op: Maya (SD Lev)
sparen: -
Nee, ik bedoelde echt accessoires.ik denk dat de kleding niet zal passen.. het is best wel een groot verschil want een little pullip is ongeveer 10 cm? ik denk dat een 'normale pullip' toch meer in de buurt komt van een 1/6 doll. Maar wat bedoel je met accessoires? meer de kleding of van die spulletjes voor bij de pullip (bijv. eten, knuffeltjes enz)
Zoals eten, knuffeltjes inderdaad.
Want kleding zal inderdaad wel erg groot zijn.
-
Starálfur
Het ligt eraan hoe groot Little Pullips zijn (ik weet het niet), maar als ze ongeveer even groot zijn als een 1/6 BJD neem ik aan dat het wel kan ^^
Als LPs veel kleiner zijn, zijn de accessoires best wel groot. Met dingen als knuffeltjes kan dat nog wel, maar sommige dingen zien er raar uit als ze in verhouding veel te groot zijn.
Als LPs veel kleiner zijn, zijn de accessoires best wel groot. Met dingen als knuffeltjes kan dat nog wel, maar sommige dingen zien er raar uit als ze in verhouding veel te groot zijn.
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Het ligt eraan hoe groot het verschil is tussen een Tiny en een little pullip.
Dan zou je dat moeten bekijken.
Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) zijn pullips op dit forum off topic.
Dan zou je dat moeten bekijken.
Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) zijn pullips op dit forum off topic.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

OK, dan heb ik niks gezegd daarover :P en doh... ik zie het nu ook boven staan :P
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”