Oogjes in het hoofdje zetten?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

kimichan84
Hound
Hound

Oogjes in het hoofdje zetten?

Postby kimichan84 » 14 Nov 2009 18:21

Okay morgen ga ik mijn puki ophalen maar als het goed is zitten haar oogjes er niet in. Bij fenice zaten ze er al in toen ze aankwam. Ik weet dus absoluut niet wat nu ik heb niet echt van dat witte spul waar die oogjes mee worden vast gezet liggen en ik zag wel van die putty of zo bij think pink maar die is groen.

Oke ik heb d'r dus echt geen verstand van dus eh? Wat nu? Waar te halen en wat?

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 14 Nov 2009 18:45

het maakt niet bar veel uit welke kleur het is, omdat als het goed is je de putty aan de buitenkant niet ziet.
Wat ik zelf gebruik is van die pritt poster buddies. Heeft hetzelfde effect.
Image

Starálfur

Postby Starálfur » 14 Nov 2009 18:54

Of je haalt kneedgum, het liefst witte of iets met weinig kleur, want ik heb wel eens knalroze kneedgum gehad die een beetje afgaf op de oogjes (het was wel schoon te maken, maar voor hetzelfde geld ging dat niet).
Veel plezier met je puki ^^

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 14 Nov 2009 19:10

Dankje

Ik had aan poster buddy gedacht maar omdat dat olieachtige vlekken op mijn posters achter liet was ik er niet zeker van of dat wel goed was voor haar hoofdje.

holyvirus
SD
SD

Postby holyvirus » 16 Nov 2009 17:44

Posterbuddies zijn ondertussen al vernieuwd en laten geen vlekken meer achter. Ik zelf gebruik nu ook langer tijd posterbuddies. Enige nadeel met posterbuddy is dat het heel hard kan worden als het oud is. Maar na wat kneden zijn ze weer handelbaar. Kleef kracht kan achteruit gaan na veel gebruik.

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 16 Nov 2009 17:47

Ik heb wat putty bij fenice verwijderd die had toch een half hoofd vol LOL. DOD was geloof ik bang dat haar oogjes er uit zouden vallen.

Ik heb ook de nieuwere buddy voor posters maar ook die laat olie achtige vlekken achter waar ze gekleefd zit als het langer als een week er op zit.

Maar goed dit threadje mag op slot een gloed nieuw pakkie putty in mooi groen is op weg naar mij.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”