welk merk doll is dit??

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Ooarashi
Tiny
Tiny

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 23:43

Het is inderdaad een Schulze, maar die is niet per se limited. Het is een zogenaamd School hoofd, wat betekent dat het in Japan bij Volks tijdens face-up workshops gekocht kan worden. Dus er is geen gelimiteerd nummer, je kunt ze alleen niet zo in de winkel kopen. Via DoA zie je veel Volks popjes overpriced, als je haar/hem echt wil, raad ik je aan op Yahoo!Japan te kijken. Via www.angelden.net kun je(via school heads)op Schulze kiikken, en dan op een linkje die voor je zoekt op Yahoo!Japan naar alle auctions die op dat moment voor Schulze staan. Dan is het een kwestie van goed opletten, geduld hebben en een shopping service bij de hand hebben. Also, Schulze heeft ook een tegenhanger in Maria, dat is dezelfde mold. Als je liever een SD hebt is daar School A, die lijkt er ook heel veel op maar is dus SD, en veel makkelijker te krijgen(ook via DOA)dan de msd varianten,omdat ie veel populairder is.

Dus, als je hem/haar echt wil kan het, het kost alleen iets meer moeite dan sparen en buy it now klikken ^_^
yeeey er is nog hoop :D

Maar is Schulze nu een MSD of een SD?? O_0 i'm confused -_-
En school A is een model toch?? DUs dat kan je intikken op yahoo japan...toch??? :leave:

Knuf ooarashi

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 23:47

succes ermee! en anders kan je misschien think pink om hulp vragen? hun zijn een bedrijf.

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 11 Jun 2011 01:14

hy een vraag je he....naar welke website ben je geweest?
Want de website van waar deze vandaan komt is qhbjd en waar het in die topic over gaat is diva doll...
Ik wil wle mischien bij hun kopen dus is nogal van belang ^_^ Is het de zelfde??

Knuf ooarashi
Divadoll verkocht gekopieerde Chirons van qhbjd en dat lijkt idd ook dezelfde als QingHualife (kan zelfs zo zijn dat die destijds nog zo heette). En dus ook recasts/kopiën van Volks dolls.
Ik heb de website url van het plaatje gepakt trouwens, zodoende kwam ik op qhbjd uit.

Maar mooi dat inmiddels duidelijk is welke doll het is, hopelijk kun je deze mooierd via YahooJapan krijgen dan!
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 11 Jun 2011 10:46

Het is inderdaad een Schulze, maar die is niet per se limited. Het is een zogenaamd School hoofd, wat betekent dat het in Japan bij Volks tijdens face-up workshops gekocht kan worden. Dus er is geen gelimiteerd nummer, je kunt ze alleen niet zo in de winkel kopen. Via DoA zie je veel Volks popjes overpriced, als je haar/hem echt wil, raad ik je aan op Yahoo!Japan te kijken. Via www.angelden.net kun je(via school heads)op Schulze kiikken, en dan op een linkje die voor je zoekt op Yahoo!Japan naar alle auctions die op dat moment voor Schulze staan. Dan is het een kwestie van goed opletten, geduld hebben en een shopping service bij de hand hebben. Also, Schulze heeft ook een tegenhanger in Maria, dat is dezelfde mold. Als je liever een SD hebt is daar School A, die lijkt er ook heel veel op maar is dus SD, en veel makkelijker te krijgen(ook via DOA)dan de msd varianten,omdat ie veel populairder is.

Dus, als je hem/haar echt wil kan het, het kost alleen iets meer moeite dan sparen en buy it now klikken ^_^
yeeey er is nog hoop :D

Maar is Schulze nu een MSD of een SD?? O_0 i'm confused -_-
En school A is een model toch?? DUs dat kan je intikken op yahoo japan...toch??? :leave:

Knuf ooarashi
Schulze is een MSD, School A is een sd, het zijn allebei modellen(als in, het is gewoon de naam van een doll, net als Lishe of El of Shiwoo, alleen is 'School A' wat abstracter xD Er is ook een School B, C en D.). Je zou het wel in kunnen tikken, als je Japans kent XD Maar via Angelden staan linkjes naar yahoo japan, en dan zoekt hij voor je. Dus dan hoef je niks in te tikken, want die hele site is in het Japans.

Als je School A wil zou ik eerst even rondsnuffelen op DOA, want die komt wel vrij vaak voor voor een fijn prijsje ^_^ Tenminste, fijn voor Volks dan, bij School A moet je denken aan ruwweg 250 dollar voor z'n hoofd. Hij kan op een SD13 lichaam, wat meestal ook wel vrij goedkoop op de kop getikt kan worden tweedehands(ik heb er een tijdje een gehad die ik voor 160 dollar had gekocht xD was een hele oude, maar verder nog ok). Soms zijn de hoofdjes veeeel duurder, maar dan heeft het vaak een speciale face-up, of het is gewoon iemand die geld wil verdienen xD Het loont dus om goed rond te kijken, te sparen en je geld in je zak te houden tot je een betaalbare ziet rondhopsen ^_^ Zo heb ik mijn Volks Cecile ook gekregen(via Yahoo Japan)en uiteindelijk is het het waard!
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Pete
SD
SD

Postby Pete » 20 Jun 2011 14:58

Hey, geen idee of je er nog een zocht maar er staat een Schulze jochie te koop op DoA:

http://www.denofangels.com/forums/showt ... 400shipped

Wel $400, maar je kan het lijfje later nog verkopen...? xD

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”