How much I long for you (bare chest and swearing)

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

dernhelm
SD13
SD13

Postby dernhelm » 11 Jul 2011 21:08

Gilles: arianne gaat uiteraard aan de ketting in de keuken,
das de enige rechtmatige plaats van een vrouw.
Mata: Of ze mag biertjes tappen...
Gilles: ...als ze maar niet voor mijn voeten loopt
Mata: ghihi

Dernhelm: *facepalm*
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 11 Jul 2011 21:54

Right...

Lana: De keuken is okay,, maar de ketting, van zn langzalze leven niet!!! Never!!! Als je ook maar een vinger naar dr uitsteekt!!!!! *kijkt met woest vlammende ogen naar Gilles, en wend zich vervolgens naar Mata* She won't drink the slightest bit of it herself,, and everything, may it be alive or death,, shay way out of her way,, or.............!!!! *gromt luid en dreigend*
Ik: *grins* Tja,, niemand komt aan Arriane, dus ze bij al t gespuis weghouden is prima, maar zoals Lana-love *krijgt n vernietigende blik van Lana in mijn richting* al zegt, niemand moet proberen aan haar kleine meisje te komen, op wat voor manier dan ook.
Lana: *gromt iets over het sterven van een uiterst langzame en pijnlijke dood*
Arriane: *komt de kamer inhuppelen en slaat dr armen vanachter om Lana heen* Hoiiii,, met wie praat je? *kijkt nieuwsgierig*
Lana: *slikt dr opkomende grom in en probeert snel ene glimlach op dr gezicht te toveren terwijl ze zich naar Arriane omdraait.* Niets belangrijks lieve,, ga maar naar de kamer, ik kom zo bij je... *duwt Arriane de kamer weer in en trekt de deur achter dr dicht, draait zich vervolgens om naar de beide 'heren'* Zelfs als ze je in de weg zou lopen, doe je dr nog niks, geen woord geen blik, en je raakt dr al helemaal niet aan... Else,,, you'd have a pretty big problem! *growls* En wees gerust, ik kom overal achter... Dus je hoeft niets te proberen ook! *werpt een laatste blik op de grinnikende Mata en gaat dan achter Arriane aan de kamer in en trekt de deur met een klap achter zich dicht en in het slot*

Ik: Zo,, volgens mij was ze aardig duidelijk, lol. Maargoed, Arriane is nog steeds n kind, en al helemaal in Lana's ogen, en dat niet alleen, ze is 'van' Lana, ze staat onder haar bescherming, en wee je gebeente als Lana dan denkt dat je iets van plan bent, of denkt van plan te zijn, met betrekking tot haar meisje... *grins* Have a good night, my boys... *loopt lachend weg*

dernhelm
SD13
SD13

Postby dernhelm » 11 Jul 2011 22:31

Mata grinnikt en Gilles ziet het vrouwen schouwspel met lede ogen aan.
*smack de deur knalt dicht*

Mata: right,... *zoekt naar ander onderwerp* so, how's the wife?
gilles: dreadfully boring
mata: *laughs*
gilles: not funny
mata: *rofl*
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 12 Jul 2011 18:17

*grins*

Sowwy guys,, *grins more*

Return to “Photo Stories”