weekendje Engeland

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 12 Jul 2011 21:26

Lekker hoor, even een weekendje weg ^^ Kay heeft maar mazzel dat hij mee mocht :)
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 12 Jul 2011 22:11

oeeh ik wil ook echt een keer naar engeland..
zat dit jaar wel in de vakantie ideeën, maar mijn vader wilde niet over zee :leave:

leuke story + gave foto's!!
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 13 Jul 2011 09:32

Over Spanje,, ehm..... Misschien isser iemand uit spanje op DOA die je n doll verkopen wil? en anders is t op internet kijken of daar n dealer bedrijf zit.
Company heb ik mn twijfels over, maar n dealer, als think pink, ed, zou nog best kunnen... *grins*

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 13 Jul 2011 12:43

@ DevilishxLianneke & Mittebam; dank jullie <3 Ja dat tripje was boffen voor ons allemaal haha

@ Moonz; Danke! Gewoon een keertje gaan doen hoor! We hebben in totaal maar 5 kwartier op de boot gezeten, het is echt een 'kippeneindje' vanaf Calais naar Dover. ( alleen de autorit naar frankrijk duurt dan wel weer wat langer)

@ Serid; hahaha bedankt voor de tip meis, maar als ik werkelijk met een doll aan zou komen zetten in Spanje dan slaap ik de rest van de vakantie buiten het huisje! Denk niet dat manlief zo'n actie zou waarderen! ;) Ach ik kom er wel overheen, idd, zoals Lavender T al zie; ik heb een hele stapel smut-boeken bij me voor afleiding! Lekker bij het zwembad..mierzoete cocktail erbij..komt goed! :twisted:
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 13 Jul 2011 12:57

5 kwartier met de boot is idd netjes!!

Hmm,, in de open lucht slapen kan soms erg lekker zijn hoor! Helemaal met warm weer. Heb t vaker gedaan,,, dusss,,
Ik vind t op zich wel n goede actie, en als t buiten slapen alles is... *evil grin*
Dat is nou niet bepaald iets wat ik erg vinden zou.
Hmm, ik heb ook nog zat landen ed waar ik heenwil. Maargoed, nog maar ff geduld hebben, eerst mn school. En dan kan ik daarna weer verderkijken.
Maar ik wil zowiezow nog n keer naar amerika, naar zo'n vampire-party.
En bij n fangsmith echte fangs in mn eigen tandkleur laten maken!!! Jaaahhhhh!!!!

Okay, mijn excuses dat moest even tussendoor...
En ja, ik wil ook nog weer s naar Engeland, en naar schotland, en Ierland, en Frankrijk, die catacomben bezoeken,, en nog veel meer. En naar Italie, en, en, en... De hele wereld over?

KitsyLove
Tiny
Tiny

Postby KitsyLove » 15 Jul 2011 23:43

Jeetje, hele mooie foto's zeg, heel gaaf vind ik van op de boot met de wind. Het is een wonder dat zijn pruik er niet af is gevlogen (of issie er een keer afgevlogen? :shock: ) Kay mag blij zijn dat hij mee mocht! (ik geloof dat hij wel blij was :D )

Return to “Photo Stories”