Introducing; Caleb

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 08 Aug 2011 13:23

Thanks all :dance: Het is een schattig klein ding! -squeals-
@ Dernhelm; Ik denk dat Dae het er niet mee eens is als Caleb ook mee komt logeren haha, volgens mij is Caleb nog niet zindelijk..

Kameron; I think he ate my shoe! :shock:
Dae; grrr that infernal pup has been howling all night! :x
Kay; Puppy!! :D
Constantin; Puppy!! :dance:
Dragnen = reading the letter from Red = :magic: ( LOL @ Mar)
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 08 Aug 2011 13:40

Aww,, lol.
Wist niet dat D een vriendin-achtig iets had? *grins*
Sterkte ermee D!
En je mag gerust van jezelf afbijten als ze al te lastig is he!!!
*grins*

dernhelm
SD13
SD13

Postby dernhelm » 08 Aug 2011 18:58

volgens mij is Caleb nog niet zindelijk..
Dernhelm: dat heeft ie dan van zijn vader
Mata: Waha! ba dum tish
Dernhelm: lol
Aafke: dat is helemaal niet grappig, hoor! Anne plast soms ook nog in bed en dat is helemaal niet leuk.
Mata: Ughum...ja dernhelm,...*proest* helemaal niet grappig!
Aafke: ik wil ook een puppy! :x
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 08 Aug 2011 19:04

Wat een dotje.
D Ryuu vraagt of Lupinella eerst volgende volle maan mag logeren. Dan heeft ze een mede pup om eens mee te spelen tijdens volle maan.
Image

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 08 Aug 2011 20:31

Arme D, hij word hier door sommigen gewoon keihard belachelijk gemaakt! Nou ik vind t heel goed van je hoor, dat je je verantwoordelijkheid genomen heb, en ik wens je alle geluk toe met de kleine.
Arriane vraagt trouwens of ze n keertje mag komen oppassen?
En Lana is van mening dat t mooi uitkomt, want zij heb wel zin om weer eens n keer samen met D uit jagen te gaan, ofzow...

*grins* Owjah, en ze zegt dat ze niet bang is van dat meissie van je, en dat als die moeilijk gaat doen, D dr gerust naar Lana door mag sturen. N beetje fun hoort zo afentoe te kunnen.

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 08 Aug 2011 20:49

@ Serid; Ja het blijkt maar dat D een wijfje heeft ;) The mystery woman for now.. Maak je maar geen zorgen hoor, D en Red vinden elkaar heel..lief..

@ Brigitte; ^^ aww Lupi en Caleb die samen die boel op stelten gaan zetten, hehehe

@ Dernhelm; Kinderen en puppies he? :D
Dragnen; aarg s'ut it bloodsucker, or i'll give ya somet'in to really smirk about!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 08 Aug 2011 20:58

Lol, das wel belangrijk, Lana is van mening dat Red geen enkel recht heb om D in n hokje te stoppen, hij heb immers ook zn eigen leven nog...
Volgens mij is Lana weer s op zoek naar ruzie. *grins*
Maarre, laat je het weten als jullie n oppas nodig hebben? Want Arriane wil heel graag n keer komen oppassen, en ze zei net al dat ze t helemaal niet erg vind om dan ook op Lupinella te passen, alleen maar nog leuker!

Maar ben benieuwd, naar die Red. Al vraag ik me af of ik me zorgen moet maken gezien hoe je zegt dat ze elkaar heel...lief... vinden... *kijkt vragend*

Barbra
YoSD
YoSD

Postby Barbra » 09 Aug 2011 18:33

oooh wat een schattig klein etterbakkie!!!
tja hij is gewoon te schattig met die kleintjes dus het moest er wel van komen!!
Al mijn hele leven gek op alles wat maar met poppen te maken heeft, ben ik nu verliefd geworden op de BJD's. Heb er nu twee en vind het heerlijk om er mee te rommelen. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die ook iets met BJD's heeft.

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 09 Aug 2011 22:41

Denk eerder dat t andersom is hoor, ik bedoel, kleintjes komen niet zomaar uit de lucht vallen toch? Daar gaat meestal wel meer tijd ed inzitten. Dus kan best dat zn vadergevoelens daardoor zijn gaan groeien. maarre, n goede alpha neemt zowiezow verantwoordelijkheid en zorg op zich. En uit alles blijkt dus gewoon dat D een goede alpha en goede vader is. (en een goede oppas?)

DragonElf
SD
SD

Postby DragonElf » 10 Aug 2011 19:08

Hmmm ....Red......Proserpine's eerste BJD vrouw????
Dolls at home: Ethan,Brandon,Shane,Tyrone
Buddydoll Elisha for sale

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Aug 2011 20:20

Ze kan ook van Mar gaan zijn? Bij hem kwam haar brief immers vandaan...

DragonElf
SD
SD

Postby DragonElf » 10 Aug 2011 20:21

Kan ook idd...wie weet :D we horen het vanzelf wel hier :)
Dolls at home: Ethan,Brandon,Shane,Tyrone
Buddydoll Elisha for sale

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Aug 2011 20:27

True, true

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 10 Aug 2011 21:33

Haha, nee, Red is niet van mij, maar een -hoe kan het ook anders- creatie van Mar die in de toekomst in Doll vorm gaat komen ^^ vooralsnog een mystery woman haha. Het enige wat ik kan verklappen is dat ze echt..zwaar..kick-ass gaat worden :twisted:

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Aug 2011 21:48

Oww, nice! Ben benieuwd,, maar lol, had ik t dus goed dat die wss van hem gaat zijn.

Return to “Photo Stories”