Tangkou-BDS-03 / BJD poppen

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 20 Jan 2012 20:40

nee, smeen meldt even dat dit dezelfde vrouw is als die de bjd-recasts verkoopt, dus ik zou zelf wel even wat langer nadenken om bij zo iemand te kopen, die 'merkloze' bjds verkoopt.

Chii483

Postby Chii483 » 20 Jan 2012 21:31

Ohh dankje
Ik begreep het verkeerd :)

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 21 Jan 2012 02:30

ik vind ze er op die vergelijkings foto's wel wat mooier uitzien dan een blythe, maar voor mij halen ze het echt bij lange na niet bij een pullip. een pullip zou ik heel misschien nog overwegen om te kopen.. alleen zijn die ook nog wel weer een heel stuk duurder..
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 13 Apr 2012 16:33

Ik denk dat ze indd een mengeling zijn van Blythe /Pullip en Hujoo popjes. Gemaakt van ABS en daar zijn Hujoo's ook van gemaakt. Ze zijn iets glimmender vanzichzelf maar als je ze inspuit met msc dan worden ze mooi mat!

Klopt ze verkoopt SD maat BJD poppen als merkloze BJD, en het zijn dus indd na-apers. Ik heb zelf via deze vrouw toen mn sd meisje gekocht en ze is heel aardig en ook betrouwbaar. Kreeg netjes updates wanneer de pop op de post ging en dat soort zaken. Ook kreeg ik extra's bij mn aankoop. Maar volgens mij verkoopt ze de re-casts geen eens meer toen ik net even op de site keek....

Ik zeg op mijn beurt houd je niet van re-casts sla het bjd gedeelte over! Ze verkoopt ze alleen en zit ze niet in haar schuurtje te maken! ;) Ze hangt ook geen namen aan de bjd's, als je naar het merk vraagt krijg je als antwoord: merkloos! En dit zegt voor de kenner genoeg toch!?

Zou het jammer vinden als een verkoopster een nare naam krijgt doordat ze iets verkoopt waar iemand als persoon niet van houd, terwijl ze een goede verkoopster is. En dat is in mijn ogen het belangrijkste!

Bekijk het eens zo...je wilt allen biologische producten kopen. Maar soms moet je wel eens naar winkels waar ze ook niet biologische spullen verkopen. Moet je dan heel de winkel mijden? Nee toch? Je slaat gewoon over wat je niet wilt en koopt dat gene waar je wel achter staat! Maar volgens mij verkoopt ze de re-casts geen eens meer toen ik net even op de site keek....

Edit to add:
Ik vind dit echt een schatje:
http://www.poppenimport.nl/products/Pre ... mpire.html
Zoals al eerder werd gezegt als je het poppetje zelf niet veel aan vind, reken es uit wat je kwijt bent voor allee de fullset als het bij een andere dollcompany vandaan komt incl schoenen en pruik! :D
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”