Als je een Topaz hoofd zoekt, op DOA zijn er echt al twintig topics van mensen die een split zoeken xD
Soom post MD choice event, super gem female only
Moderator: Café Mods
Sorry voor de dubbelpost, maar ze gaan het Vesuvia lichaam misschien nog toevoegen.
Er zijn echt tig mensen die het aan Soom gevraagd hebben en die hebben nu gezegd dat ze niet aangeboden werd omdat ze erg onpopulair was. Ze beloven niets maar ze gaan haar misschien er bij voegen.
En iemand zei dat de mold niet stuk was ten tijde van de loterij maar dat ze de kleur niet goed zouden kunnen krijgen (of zo).
Maar ik heb op de Soom Q&A een vraag geplaatst over of de mold nou stuk was of niet dus we zullen zien.
Vind het een beetje vaag allemaal. Vesuvia is ook weer niet ZO onpopulair en waarom brengen ze dan wel haar hoofd uit?
Maar ja, we zullen zien. Zou graag een Vesuvia lichaam willen, maar ik ga al voor een Beryl lichaam dus ik denk dat dat simpelweg niet uit gaat kunnen :c
Er zijn echt tig mensen die het aan Soom gevraagd hebben en die hebben nu gezegd dat ze niet aangeboden werd omdat ze erg onpopulair was. Ze beloven niets maar ze gaan haar misschien er bij voegen.
En iemand zei dat de mold niet stuk was ten tijde van de loterij maar dat ze de kleur niet goed zouden kunnen krijgen (of zo).
Maar ik heb op de Soom Q&A een vraag geplaatst over of de mold nou stuk was of niet dus we zullen zien.
Vind het een beetje vaag allemaal. Vesuvia is ook weer niet ZO onpopulair en waarom brengen ze dan wel haar hoofd uit?
Maar ja, we zullen zien. Zou graag een Vesuvia lichaam willen, maar ik ga al voor een Beryl lichaam dus ik denk dat dat simpelweg niet uit gaat kunnen :c

- teenage-angel
- SD16

oeehhhhh als ze dat gaan doen dan weet ik t zeker dan ga ik niet twijfelen,
dan ga ik voor me assedant echt wel.
maar tot dietijd kan ik beter nog maar denken welke t anders wordt als ze dat lichaam niet gaan uitbrengen....
dan ga ik voor me assedant echt wel.
maar tot dietijd kan ik beter nog maar denken welke t anders wordt als ze dat lichaam niet gaan uitbrengen....
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
- teenage-angel
- SD16

ZE STAAT ERTUSSEN!!!!!!!!!!!!
VESUVIA'S LIJF STAAAT ERTUSSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VESUVIA'S LIJF STAAAT ERTUSSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
Correct, heb net een berichtje gehad er over ook:
Dear customer,
Good day !
I am so sorry, but I was not working for Soom when this rumour has been spread about the Vesuvia's body.
But do not worry, the mold is safe since we have added her body for the Free Choice sale.
Please take a look to the modified notice => http://dollsoom.com/shop/bbs/board.php? ... &wr_id=348
If you have more questions, please contact us again.^^
Kind regards,
Victoria, SOOM
Dus nu heb ik een probleem
Dear customer,
Good day !
I am so sorry, but I was not working for Soom when this rumour has been spread about the Vesuvia's body.
But do not worry, the mold is safe since we have added her body for the Free Choice sale.
Please take a look to the modified notice => http://dollsoom.com/shop/bbs/board.php? ... &wr_id=348
If you have more questions, please contact us again.^^
Kind regards,
Victoria, SOOM
Dus nu heb ik een probleem

- teenage-angel
- SD16

Haha, ik ga ook nog steeds voor het Beryl lichaam, maar zou ook graag die staart willen hebben. Maar heb echt geen geld voor twee lichamen xD
Een tan Beryl op Vesuvia zou vet zijn xD
Het liefst zou ik alle lievelings Soom parts op 1 doll pleuren. Dia hoofd, beryl hoeven, beryl hoorns, vesuvia staart en topaz oren.
Nou, moet ik het maar doen met de eerste drie :B
Een tan Beryl op Vesuvia zou vet zijn xD
Het liefst zou ik alle lievelings Soom parts op 1 doll pleuren. Dia hoofd, beryl hoeven, beryl hoorns, vesuvia staart en topaz oren.
Nou, moet ik het maar doen met de eerste drie :B

Wat vaag, ik meen toch echt me te herinneren dat diegene zei op DoA die de lotterij toen had gewonnen dat Soom hem/haar/het had verteld dat de mold stuk was. Naja. XD Wel fijn dat de mold blijkbaar nog bestaat. Vesuvia is echt prachtig.
Maar goed, evengoed hou ik me in. Ik ben sterk. Geen grote Soomies meer voor mij. *blijft denken aan de DC Alberta die ze eind van de maand gaat bestellen*
Maar goed, evengoed hou ik me in. Ik ben sterk. Geen grote Soomies meer voor mij. *blijft denken aan de DC Alberta die ze eind van de maand gaat bestellen*
-
BlackDragon
- Sabik