Hmm kan nou niet echt zeggen dat Puppit zo kattig is, om haar eigen rug daarvoor als voorbeeld te nemen.. Volgens mij is het goed zo, daar de vosachtige versie meer spieren zal hebben dan de mens. een goeie mix tussen de 2 in.
Euw...Vosachtige versie? Leon, je weet toch wel dat het maar 1 pop is hè? Ze krijgt alleen 2 verwisselbare hoofdjes... Ik heb dus niet een gespierde en ongespierde variant ofzo...
@Darkblueraven: Ik heb inmiddels een hele compilatie aan referentiefoto's, dus dat zit wel goed. De lastigheid is alleen dat die niet bewegen (even de spieren laten flexen en de schouders laten rollen zou zo handig zijn)... En ze zijn niet 3D. Dat probleem zou ik met een foto/ cameraopname van mijn eigen schouders ook hebben. Voor een tekening zal het inderdaad wel werken, maar klei is wel echt een heel ander medium. De meeste anatomieboeken voor kunstenaars heb ik ook geen fluit aan (believe me I've tried), die zijn ook allemaal gericht op tekenaars/schilders.... Maar dankjewel voor het meedenken

I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.