Pfoe, sorry voor de stilte mensen.
Had mezelf een beetje over de kop gejaagd voor Dolliverse, met als gevolg dat mijn motivatie tot het nulpunt gezakt was.
Het feit dat m'n dak het deels begeven heeft en het buiten mooi weer begon te worden hielp ook niet mee...
Maar nu mijn zolder opgeruimd is voor de reparatieventjes en mijn vitamine D weer aangevuld is, kan ik weer verder met Seraphim/Neva.
Heb de "schets"-staart vervangen door een "echte" (als in, met de ervoor ingekochte fancy stofjes gemaakt). Helaas is 'ie wat te groot geworden (zul je altijd zien, maak je het patroon voor de zekerheid iets groter, zorgt de fluffyheid van de stof zelf ervoor dat 'ie veel te dik is). Er komt dus nog een iets kleinere staart aan.
Maar aangezien ik al zolang niks van me heb laten horen, heb ik toch maar even 2 fotootjes gemaakt.

(vond een wit furry pruikje haar zo toch beter staan dan die blauwe... Hoewel ik dat wel een heel mooi model vind: Misschien kijken of ik die in het wit kan bestellen...)
Tevens een besluit genomen betreffende de magneten en oren:
Ik ga wel sterkere magneten in het vossenkopje zetten, gewoon voor de zekerheid. Mochten mensen haar dan een pruik willen laten dragen kan dat.
Ik kort misschien de huidige oren een heel klein beetje in (ze zijn nu aan de lange kant), maar ga geen aparte sneeuwvosoren maken:
Ik realiseerde me onlangs dat de oren van een sneeuwvos weliswaar iets kleiner zijn dan van een gewone vos, maar niet zoveel als het lijkt: Een sneeuwvos heeft immers een veel pluiziger vacht, en dus zie je van de oren sowieso veel minder.
Tadaah, probleem opgelost. Als mensen haar echt authentiek sneeuwvosserig willen hebben, kunnen ze haar gewoon een pluiziger pruik op zetten, en die een beetje opfluffen rond de oren.
Volgend dilemma: de nageltjes. Het is wellicht handiger om die aan de mastercast te bevestigen dan aan de originele pop, aangezien ik waarschijnlijk toch nog het één en ander moet schuren aan de handjes als ze gegoten zijn (kleine oneffenheidjes wegwerken wat in het papier-maché gewoon niet lukt).
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.