Dé ontmoetingsplaats voor Ball Jointed Doll Fans! Verzamelaars en fans van BJD, Dollfie, Azone, Obitsu e.a. kunnen hier genieten van de gezellige sfeer. Kom binnen en doe mee!
Ja idd, ik zou haast zeggen, ik pak beide kleuren, maar daarvoor lijken ze me dan weer teveel op elkaar.
Dus ja, welke ga je dan nemen?
Gelukkig hebben we nog ff om te bedenken.
Verdere ontwikkelingen op popgebied...
Ik heb inmiddels de eerste mallen van de handjes gemaakt, ziehier het resultaat:
Deze zullen nog verder verfraaid worden (vooral de overgang balljoint-hand, die bij het origineel een beetje rafelig is) en nageltjes krijgen... Daarna re-mould ik ze als de mastercast (kwestie van een stukje uit de oude mal knippen waar de nageltjes komen, drupje siliconen erin laten lopen en hand in de mal stoppen).
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Ik was aanvankelijk van plan de pre-order op Halloween te openen, maar aangezien ik nog geen master cast heb, heb ik besloten het toch maar richting kerst te schuiven... Anders moeten de pre-orderers wel erg lang wachten, en bovendien heb ik nog geen definitieve vossenogen... Of een doos. Of een werkende webshop met bestellingsregeltjes en bla.
Dus... Halloween valt dit jaar met Kerst. Een Neva-Skellington moest even gebeuren.
Fijne avond, allemaal!
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Update:
Ik heb nu ongeveer de helft van de eerste versie van de mallen. Sommige onderdelen moeten opnieuw gemald (bemald? vermald?) worden omdat er nog wat schuurwerk of andere verfijning aan te pas moet komen (zoals de nagels).
Junk-casts van de mallen tot nu toe:
Tevens een nadeel ontdekt aan het maken van een pop met een spottende glimlach (of "smirk" zoals de Engelsen het zo mooi zeggen). Als het poseren tegenwerkt is het net of het kreng je uit zit te lachen. Ze is hier niet gestringd (alles zit met eye-putty aan elkaar) en moet je dat zelfingenomen smoelwerk zien... Ze wéét dat ik bijna een half uur heb lopen vloeken en prutsen... Grrrr...
Toegegeven als een van mijn dolls me de hele tijd zo zit aan te smirken als het niet mee zit dan zou ik ook wat pissig worden, maar momenteel vind ik het erg amusant XD
En hey wie weet misschien is ze zo aan het smirken omdat ze weet hoe mooi ze is
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.