Het- 1 foto maar -fototopic

Spam random foto's van je dolls in dit fijne forum.

Moderator: Café Mods

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 09 Aug 2015 09:43

ooohohohooo jah ik ken de Lusis O-faceplate.... en iedereen die deze niet kent (en 18+ is) zou hem eens moeten googleen :x
prachtige foto trouwens!!!

Om in de Unoa sfeer te blijven, Ik heb Happy een paar dingen aan gedaan om te kijken wat haar het mooiste zou staan ^^
Image
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

froukje
MSD
MSD
Posts: 148
Joined: 23 Mar 2011 16:44
Location: oss

Postby froukje » 10 Aug 2015 09:19

leuk jurkje ;)
at home :mnf Siean (Lone), mnf Chloe (chloeetje), soulkid Liddel, ltf Ante tan (Beertje), ltf Ante (Pip), resinsoul Yu (Buffy), ltf juri2014 face-plate/

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 10 Aug 2015 10:57

Puppet - dat is een brilliante foto!

Cynthvla - Leuke jurk! Zelf gemaakt?

Image
Hier mijn Caladan, ofwel DollClans Vezeto. Zijn lijf is zaterdag binnen gekomen: een ResinSoul 72cm lijf en ik moet zeggen ze hebben zichzelf overtroffen! Dit lijf kan en goed staan en goed zitten. Jammer dat de handen wat klein zijn en ze voor die lijf helaas nog steeds geen dubble joints gebruiken maar dat rare verlengende single joint systeem van hen. Ik heb gezien dat het nieuwste grote SD meisjes lijf wel echte dubbele joints heeft... :S
Maar bij elkaar toch een goed lijf voor mijn Caladan. :) De schouders/nek, het postuur en zijn lengte zijn precies de verhoudingen die ik voor hem zocht.
Hij heeft meteen zaterdag ook een face-up gekregen waar ik best happy mee ben - en die wilde ik delen :)

Lore
SD
SD
Posts: 257
Joined: 25 Mar 2011 03:28

Postby Lore » 13 Aug 2015 22:29

fotootje van mijn doll-family.
Image

Al moet ik snel een foto van mijn MSD meisje (die nog altijd naamloos is...iemand ideeën? :B ) gaan maken nu ze nieuwe ogen heeft.
Want de groene die ze gekregen heeft, staan haar zó veel mooier dan de bruine die ze had!

En Haru heeft nog steeds blushing nodig op zijn rechter (op de foto linker) arm nodig en een fiks aantal tattoos. (kan ik die mooi gebruiken als voorbeeldfoto's voor als ik écht een tattoo-commission-shopje ga openen) En hij heeft eigenlijk ook een nieuwe faceup nodig. En body blushing...

En Luna en Daniel verdienen meer kleren...

Het werk van een doll-owner is nooit af!
I'll show you how to be a metal man

At home: Elfdoll WU
Saving up for: 2 Dikadoll heads | Ringdoll 70cm bodies | Soom Sphaler dragon legs

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Postby miesaas » 15 Aug 2015 21:47

Puppet - dat is een brilliante foto!

Cynthvla - Leuke jurk! Zelf gemaakt?

Image
Hier mijn Caladan, ofwel DollClans Vezeto. Zijn lijf is zaterdag binnen gekomen: een ResinSoul 72cm lijf en ik moet zeggen ze hebben zichzelf overtroffen! Dit lijf kan en goed staan en goed zitten. Jammer dat de handen wat klein zijn en ze voor die lijf helaas nog steeds geen dubble joints gebruiken maar dat rare verlengende single joint systeem van hen. Ik heb gezien dat het nieuwste grote SD meisjes lijf wel echte dubbele joints heeft... :S
Maar bij elkaar toch een goed lijf voor mijn Caladan. :) De schouders/nek, het postuur en zijn lengte zijn precies de verhoudingen die ik voor hem zocht.
Hij heeft meteen zaterdag ook een face-up gekregen waar ik best happy mee ben - en die wilde ik delen :)
OMG die wenkbrauwen zijn echt prachtig! <3



Even een fotootje van mijn -uiteindelijk toch maar een meisje geworden- mystic kids francis. Haar naam is Mias. :)

Image

Lore
SD
SD
Posts: 257
Joined: 25 Mar 2011 03:28

Postby Lore » 17 Aug 2015 21:39

Wauw, mooi is ze! Haar faceup is echt gaaf.

Hier een foto van Saoirse, mijn Ierse dametje.
Image

Ze is nog lang niet af, van blushing (en eventuele tattoos) en hotglue sueden tot kleding en pruikje, bijna alles moet nog aangepast of wat extra's mee gedaan worden. Maar dat komt helemaal goed, want ik word weer helemaal enthousiast van haar! Ik heb haar ook nog niet zo heel lang en had de laatste tijd helaas ook niet de financiele middelen om echt voor haar aan de slag te gaan, maar nu hopelijk snel wel weer!
I'll show you how to be a metal man

At home: Elfdoll WU
Saving up for: 2 Dikadoll heads | Ringdoll 70cm bodies | Soom Sphaler dragon legs

Catsandcrossbones
Tiny
Tiny
Posts: 36
Joined: 26 May 2015 16:52
Location: Limburg

Postby Catsandcrossbones » 23 Aug 2015 17:04

Mijn handsome Kaiden.
Een DZ Hong.
Ik heb nog heel erg veel plannen voor hem!

Image

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 27 Aug 2015 11:52

Poppy LOVE!!!
(want sommige dolls krijgen niet de aandacht die ze wel keihard verdienen XD )
Image
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 27 Sep 2015 19:44

Heerlijk al die foto´s! :)

Een van mijn nieuwe jongens:

Image

Hij heeft vandaag zijn eerste face-up gehad.

Raichi
SD
SD
Posts: 420
Joined: 31 Aug 2011 18:30
Location: Rotterdam

Postby Raichi » 04 Oct 2015 20:54

Mooie meiden hoor :) en gaaf die realistische jongens.

Image

Ben met Yuna naar Think Pink geweest gister.

Ik had me camera niet bij me dus toen we bij mijn huis kwamen hebben we maar snel even een foto gemaakt xD Het meisje is van Yuna d'r vriend, het Yosd'tje is van Yuna en Talka is natuurlijk van mij ;)
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 11 Oct 2015 21:09

Out in the fields
Last minute ingeving en geen camera bij me. Lang leve de telefoon ^_^

Image
Spite and playful eyes

Rij
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 21 Jul 2013 18:51
Location: Amsterdam

Postby Rij » 21 Oct 2015 22:48

Zo! Mooie foto zo in de schemer. :D

Ik was bezig met mijn kleinste doll een face-up te geven. Gisteren geblusht, maar vandaag regen. :leave: Wilde toch nog wat voor haar doen, dus heb een ieniemienie poncho gehaakt omdat ze nog geen kleding had. Vind hem best leuk geworden. :)

Image
De mens : Rij.
De dolls : Dominic (Fantasy Doll Lionel), Linnaeus (IMPL Doll Verne), Unnamed (Illusion Spirit Meilin), Nuri (Soom faery legend Noellia), Tulip (Dollzone Coral) & Berry (Dollzone Big Dipper).

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 23 Oct 2015 18:02

Image

Eriker & Booth

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 31 Oct 2015 16:40

Happy Halloween namens Jack O'Lantern & de spin Sebastiaan!
Image
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Rij
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 21 Jul 2013 18:51
Location: Amsterdam

Postby Rij » 16 Nov 2015 23:05

Linnie in z'n nieuwe Dollheart outfit!

Image
De mens : Rij.
De dolls : Dominic (Fantasy Doll Lionel), Linnaeus (IMPL Doll Verne), Unnamed (Illusion Spirit Meilin), Nuri (Soom faery legend Noellia), Tulip (Dollzone Coral) & Berry (Dollzone Big Dipper).


Return to “In the Picture”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests