le first face-up

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

le first face-up

Postby Haru » 07 Sep 2012 23:57

T liefst niet te hard en opbouwend aub xD

Wat in mijn ogen goed ging:

De wenkbrauw vorm
De lippen
de eerste laag blushing


Wat beter kan:

Pastel layering
Kleurgebruik
Details mogen duidelijker!!!
Royaler zijn met de msc (kreeg een chip omdat ik echt te weinig had gespoten, moest dit dus oplossen door een extra laag msc en donker pastel er overheen xD Je kunt de chip nog zien bij zijn oog in de arcadeboog, dit wou ik eigenlijk lichter houden...)

Hij krijgt trouwens rood haar... vandaar de wat rodige tint.





Image

Image



Bryson is een mnf karsh sp open eye mod/human ear mod.[/img]
Last edited by Haru on 08 Sep 2012 11:07, edited 1 time in total.
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 08 Sep 2012 01:27

Ik vindt et heel goed gelukt, al is de foto een beetje minder.
misschien als je een linkje erbij plaatst naar een foto in een hogere resolutie?
Anyway, ik doe het je niet na. :D
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 08 Sep 2012 11:30

@Valinda

Bedankt. Op mijn computer zijn ze wel goede kwaliteit, heb er even een 2e foto bijgeplaatst.
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

FrankenMar
Hound
Hound
Posts: 1041
Joined: 24 Jan 2010 22:19
Location: midden Limburg

Postby FrankenMar » 08 Sep 2012 11:44

Voor een eerste poging ziet het er echt heel erg goed uit. (beter als mijn eerste 5+ pogingen) Je hebt het in ieder geval in je om een hele goede face upper te worden.
Het beste advies dat ik je mee kan geven is zo doorgaan. Veel oefenen. Misschien dat je voor de details een Da vinci scriptliner 10/0 kunt gebruiken. (een lange dunne sleper)
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 08 Sep 2012 11:51

Voor een eerste poging ziet het er echt heel erg goed uit. (beter als mijn eerste 5+ pogingen) Je hebt het in ieder geval in je om een hele goede face upper te worden.
Het beste advies dat ik je mee kan geven is zo doorgaan. Veel oefenen. Misschien dat je voor de details een Da vinci scriptliner 10/0 kunt gebruiken. (een lange dunne sleper)
Dank je wel!!! :x
Die heb ik toevallig! Ik durf alleen nog niet echt met acryl te werken... heeft iemand daar misschien tips over?(merk/merk verdunner etc.)
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

FrankenMar
Hound
Hound
Posts: 1041
Joined: 24 Jan 2010 22:19
Location: midden Limburg

Postby FrankenMar » 08 Sep 2012 11:59

De verf die ik gebruik is merkloos van de action. Hier zit minder pigment in waardoor de kleuren doorzichtiger zijn. Dit vind ik persoonlijk heel erg fijn en gebruik het vooral voor de tattoos. De enige merk verf die ik gebruik is Jo Sonja. Hier heb ik alleen zwart van.
Eerst verdunde ik het altijd met water totdat ik acryl verdunner kreeg. Het ligt er net aan wat je fijn vindt werken.
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 08 Sep 2012 12:22

Zeker niet slecht voor een eerste keer, hoewel de wenkbrouwen er een beetje slordig uitzien.
Als je de vorm opzet met pastelkrijt, komt er (iig bij mij) altijd pastel terecht op plekken die ik niet wil, dat haal ik voorzichtig weg met een wondersponsje voor ik de laag seal. Op die manier kun je wenkbrouwvorm ook aanpassen.

De lipjes zien er erg netjes uit en de kleur is ook echt goed.

Acrylverdunner heb ik van Windsor en Newton en ik vind het fijner werken dan alleen verdunnen met water.


Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests