Dollmore: New Trinity Doll 105cm

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Dollmore: New Trinity Doll 105cm

Postby serid13 » 18 Sep 2012 08:59

Hoi hoi,

Eindelijk is het dan zover, de grote zus van Dahlia (80cm) is klaar en te bewonderen op de site van Dollmore.net!!!!!

Hierbij de links naar de 2 versies van haar:
Black Jude:
http://www.dollmore.net/shop/step1.php?number=10852

Golden Jude:
http://www.dollmore.net/shop/step1.php?number=10851

En een link naar de nieuwste limited versie van het kleine zusje Dahlia:
Secret Garden, Dahlia:
http://www.dollmore.net/shop/step1.php?number=10845

Hoor graag wat jullie van ze vinden!!!
Greetz, mij

Elaisa
SD16
SD16
Posts: 915
Joined: 27 Oct 2007 21:45
Location: S'-Gravenzande

Postby Elaisa » 18 Sep 2012 19:48

Ik vind de nieuwe Trinity Doll heel mooi, MAAR
Het wordt me echt te groot, en om eerlijk te zijn ook wel te duur voor een basic blanco doll.

Zowel dahlia als deze nieuwe dame, super mooi , maar ik denk niet dat ik er ooit één zal bestellen.
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 18 Sep 2012 20:07

basic blanco? Je krijgt wel de kleding erbij, EN een draagtas (Rug: Noooooo) enzo... alleen de make-up dus niet.

Ik vind haar zo mooooooi! *wants*
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Elaisa
SD16
SD16
Posts: 915
Joined: 27 Oct 2007 21:45
Location: S'-Gravenzande

Postby Elaisa » 18 Sep 2012 20:12

basic blanco? Je krijgt wel de kleding erbij, EN een draagtas (Rug: Noooooo) enzo... alleen de make-up dus niet.
Woeps, dat had ik niet gezien, foutje van mij.
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads

Himegyarudoll
MSD
MSD
Posts: 218
Joined: 13 Jun 2012 09:04
Location: Belgie, Gent

Postby Himegyarudoll » 18 Sep 2012 22:17

Wat een doll <3
Ze is te mooi!

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 18 Sep 2012 22:51

Daaamn wat een gevaarte! Maar erg mooi, echt iets voor de liefhebber. Ik vraag me af wat je kwijt zou zijn aan schoenen, kleding, pruiken etc..wordt vast een erg duur grapje ;)
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

User avatar
Moonzzz
SD
SD
Posts: 437
Joined: 18 Feb 2011 20:48
Location: Arnhem

Postby Moonzzz » 18 Sep 2012 23:01

ik vind ze echt prachtig!!
eindelijk een grote dame (dus ook niet zo groot en dan kinderproporties)
en gelukkig ook niet zo vreselijk als die 90cm heren van AoD (als ik het goed heb)

Ik zou het geweldig vinden er ooit een vast te houden, maar hebben..
hmm.. geen idee waar ik haar dan moet laten en hoe ik haar moet vervoeren..

verder zijn ze ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur voor mij.

dus er een ownen zal er echt niet in zitten, maar vind ze wel heeeeeel mooi
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 19 Sep 2012 08:38

@ Proserpine: Kleding en schoenen, bij dollmore zijn zeker prijzig, maar me dunkt dat ze vast ook wel kinderkleding en schoenen passen zou, dus hoeft niet heel prijzig te zijn.
@Moonzzz: Kinderproporties? Als je bij Golden Jude kijkt, kan je dr lichaam zien, en dat is dan toch niet helemaal kinder meer hoor, maar dat zeiden ze ok al in de tekst bovenaan de pagina's. Ze heb buste ook... En het vervoeren, wat denk je van een buggy? Of rolstoel, kunnen ze vast samen wel inzitten, lol. Scheelt weer sjouwen.
@ Kayren: Kleding erbij, niet die op de plaatjes bij de Jude's hoor, gewoon onderkleding zodat ze niet naakt is, volgens mij... Dat begreep ik er althans uit...? Maar ze komt idd ook met tas.

En ik vind ze zelf idd ook erg mooi, ik vind met name de Golden Jude mooi, met lang haar dan uiteraard. Ik zag alleen nergens haar wigsize staan, denk dat die dezelfde is als die van Dahlia, of??
Als je zulke dolls heb en die bij je eigen dolls zet, dan zijn de dolls met dolls aan t spelen, verhoudingsgewijs, qua maten.... lol

MiPanda
MSD
MSD
Posts: 108
Joined: 27 May 2012 20:43

Postby MiPanda » 19 Sep 2012 12:12

:O Daar had VelvetBat het over in haar diary geloof ik, ik weet het niet zeker though, want mijn internet viel steeds weg .. :O:O

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2236
Joined: 11 Nov 2007 20:48
Location: Beverwijk
Contact:

Postby VelvetBat » 19 Sep 2012 12:31

Ja klopt, ik heb besloten om voor de Black Jude te gaan sparen. :) Dus met een beetje mazzel kan ik haar ergens rond april/mei bestellen! :D

Ik vind het formaat zo groot, en dat lijkt me zo fantastisch, vooral ook om kleding van te maken.
Maar omdat ik dan voor haar meerdere outfits wil maken en ze meer een mens is (dus ook in normal skin) dan staat ze eigenlijk los van de fantasy crew.

Maar als ik haar binnen heb zal ik wel voor de gein eens een line up maken met de verschillende maten van mijn andere dolls, van houndsize tot puki naast haar. :x
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 20 Sep 2012 14:57

Ze zijn echt prachtig alleen zo duur!
it is better to have loved and lost
than never loved at all

nyampokun
MSD
MSD
Posts: 136
Joined: 29 Dec 2011 21:22

Postby nyampokun » 20 Sep 2012 22:11

Intressante afmetingen lol. Haar gezicht is niet echt mijn ding maar zou er wel eens eentje in het echt willen zien.

User avatar
yasmina-chan
SD13
SD13
Posts: 600
Joined: 19 Aug 2012 13:19
Location: Arnhem

Postby yasmina-chan » 06 Oct 2012 11:48

Ik vind blackjude echt prachtig.... heb helaas het geld niet voor haar en twijfel erover om voor haar te gaan sparen..... want wat als je je met haar dus niet kan binden.....
@ Home: to many dolls to write here


Return to “Nieuws”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests