resinsoul glas ogen

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Moonzzz
SD
SD

resinsoul glas ogen

Postby Moonzzz » 27 Nov 2012 02:26

Eigenlijk al vanaf het begin dat ik Nulei heb zoek ik naar wat diepte in haar blik.
de diepte die ik nu mis komt hoogstwaarschijnlijk doordat ze van die standaar RMMA ogen heeft die ik bij haar kreeg. Die zijn erg puntig en vlakken daardoor het pupil af als je vanuit een hoek fotografeert en ze kijkt je eigenlijk altijd aan, zelfs als ik haar ergens anders wil laten kijken.

Ik wil dus heel graag een paar glazen ogen voor haar hebben, maar ik weet niet zo goed welke maat. De RMMA ogen die ze nu heeft zijn 14mm, maar ik heb wat 14mm glas ogen geprobeerd en ik geloof dat die te groot waren.

Is er misschien iemand die een resinsoul MSD meisje heeft en ook glas ogen en die me zou kunnen adviseren over de maat?

Ok lijkt het me erg leuk om wat voorbeeld foto's te kunnen zien van hoe glas ogen bij RS dolls staan.

Ik zou voor Nulei het liefst diep groene of een beetje het geel bruine wat ze nu heeft willen hebben. En dan hoop ik dat ik de diepte in haar gezicht weer kan terug vinden.

<3
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 27 Nov 2012 08:10

Wat je eigenlijk het beste zou kunnen doen is de oogjes ter plaatse uit proberen, een maatje kleiner geeft meer oogwit, maar ook het risico dat je er langs naar binnen kijkt. Ook de kleur kan veel uitmaken voor de blik in de ogen van je doll.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Haru
SD
SD

Postby Haru » 27 Nov 2012 09:57

in de DoA resinsoul discussion staat bijna voor elke mold een eye comparisation~ c:
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 27 Nov 2012 10:56

Ik gebruikte een tijdje 14mm glasogen van Mimiwoo, dat zag er zo uit, de acrylogen in dezefde maat waren te groot, dan zag je amper oogwit. Tegenwoordig gebruik ik die ogen niet meer voor haar, ik had een Etsy shopje gevonden met hele mooie handgemaakte ogen, die ook de diepte geven die bij Acryl missen. Die zien er zo uit, zijn ook 14mm.

Het topic wat Haru net noemde vind je hier.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Return to “Doll Advies”